Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Uciekający płyn chłodniczy Audi a4 b7.


Złotyy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Dzisiejszym pacjentem jest Audi a4 b7 2.0 tdi 140km.

 

Od zakupu auta zmagam się z pewnym problemem. Otóż w aucie ucieka płyn chłodniczy przez zbiornik wyrównawczy, a tak dokładniej pod nim przez prawdopodobnie zbyt duże ciśnienie. Jeśli chodzi o inne objawy to kompletnie nic się nie dzieje. Po rozgrzanym silniku nie dymi na biało, nie traci mocy, nie przerywa, ogrzewanie jest (co przykuło moją uwagę to od czasu do czasu gdy silnik jest rozgrzany na postoju leci chłodniejszy podmuch ale w czasie jazdy wszystko wraca do normy)

Jedyne co właściwie sie dzieje to właśnie ucieka ten płyn centralnie spod zbiornika przez specjalny otwór od ciśnienia.

Zbiornik wyrównawczy był wymieniany, korki pare razy również, wszystkie węże sprawdzane pod wzgledem szczelności i twardości, ostatnio zrobiona wymiana chłodnicy EGR-u na kwotę 1000.00 PLN, test uszczelki zrobiony (Kolor nie zrobił się zielony jak w dieslach powinno być tylko lekko jaśniejszy niebieski ale ledwo idzie to zauważyć)

Samochód równo pracuje odpala od strzała nic tak naprawdę się z nim nie dzieje oprócz tego że leci z tego zbiornika a przejechałem już z tym problemem ponad 2 tyś km więc jakiekolwiek oznaki powinny być. Płyn chłodniczy musze dolewać średnio co 600 kilometrów. Zauważyłem też że gdy jade naprawdę spokojnie (max do 2 tyś obrotów) nie ma kompletnie wycieków.

 

Przychodze teraz z zapytaniem od czego to może być?

 

Proszę o pomoc.

 

Z góry dziękuje każdej wspaniałej osobie która w chociaż minimalny sposób naprowadzi mnie na to co to może być ❤️

Edytowane przez Złotyy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co opisujesz to jednak może być uszczelka, a w zasadzie puki co lekkie przebicie ciśnienia na niej w układ.. ale głowy nie dam.... bo to tak się zaczyna najpierw delikatnie a potem coraz mocniej.... skoro płyn wyrzuca to z powodu zbyt wysokiego ciśnienia w układzie... ale mówię głowy nie dam...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wymieniony zbiorniczek i podmieniane korki to innej opcji nie ma. Spaliny w ukladzie to najczęściej UPG.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...