danielm21 Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Opublikowano 29 Kwietnia 2009 witam od pewnego czasu odczuwam jakby delikatne wycie pompy na maksymalnym obrocie... zobaczyłem w zbiorniczku a tam olej taj jak w temacie ciemny juz i na dodatek ponad max poczytałem w opcji i wiem ze musze kupić najlepiej febi mineralny zielony... tylko sie zastanawiam czy mi pompa nie odmowi posłuszeństwa.. stary olej juz wyglada na mocno zuzyty... narazie tylko ściągnąłem olej zeby byl miedzy minimum a max i czekam na odpowiedzi... pozdrawiam i dzięki za inf.... ps .ogolnie problemow ze wspomaganiem nie mialem...
pawel1985 Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Opublikowano 29 Kwietnia 2009 narazie wymianiaj płyn na febi zielony a potem zobaczysz jaki rezultat koszt samego plynu wielki nie jest
wojtekce Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Opublikowano 29 Kwietnia 2009 wymiana płynu może nie pomóc ale spróbować warto
jkr80 Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Witam! Wszyscy piszą o tym płynie febi. To jest oryginał? Ja kupiłem w ASO taki jak powinien być ("oryginalny" zamiennik bo oryginału jak w instrukcji już nie produkują) i zapłaciłem ok 30 zł za litr. Od wymiany upłynęło już 3 miesiące i jest wszystko ok.
slaweq Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Witam! Wszyscy piszą o tym płynie febi. To jest oryginał? Febi to zamiennik
danielm21 Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2009 wymieniłem płyn:) jak dla mnie jest różnica... wydaje mi ze kierownica chodzi lżej jak nawet podczas jazdy przy przejściu z wolnych obrotów na wiekrze wcześniej cos mi "wylo" teraz to przeszlo czyżby to pomogła zmiana płynu ... temat uważam za zamknięty:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się