FabianB Opublikowano 17 Marca 2023 Opublikowano 17 Marca 2023 Witam taki stan oto mam osłon zabezpieczeń w tylnych amorkach jak niżej na zdjęciach: I tak się z tym bujam już ponad rok czasu i przyszło mi do głowy może warto coś z tym zrobić stąd pytanie jaka opcja będzie najlepsza zdjąć te odboje i wymienić te gumy ochronne, wymienić całe amortyzatory, jeździć tak dalej i czekać aż padną..? Narazie nie wyczuwam żeby jeszcze były zajechane i wydaję mi się że nic się do tej pory jeszcze z nic nie wylało przy wymianie kół lepiej się im przyglądne..
pelonek1 Opublikowano 17 Marca 2023 Opublikowano 17 Marca 2023 Jeśli nie cieknie z amortyzatorów i są sprawne to wymień na nowe same odboje i oslony.
FabianB Opublikowano 8 Czerwca 2023 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2023 (edytowane) Podbijam ten temat, właśnie się z tym uporałem i teraz tak oba są nie wylane, lecz z lewej strony za kierowcą jak go wcisne to słychać bulkotanie jak się tam coś przelewa i nie wraca spowrotem nie rozszerza się. Natomiast prawy po wciśnięciu wraca. I teraz jakie są objawy zużytych tych amorków czy ten lewy jest zepsuty. Bo ja tam nie widzę że coś jest nie tak podczas jazdy albo nie mam porównania do nowych. Kolejna rzecz pękła mi trochę sprężyna u dołu w kielichu podstawy na samym dole co jest owinięta do tej jakby gumy na środku ten S. Pękła jakieś parę cm sam koniuszek. Poszarpałem ją i siedzi mocno w tym kielichu więc jak do tej pory nie wypadła to chybaa tego nie zrobi bo pewnie tak już jeździłem chwilę nawet o tym nie wiedząc. Dodam zdjęcie tej sprężyny pękniętej: Edytowane 11 Czerwca 2023 przez FabianB
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się