Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Pływanie obrotów silnika


Janex

Rekomendowane odpowiedzi

no własnie w tym sek ze jakies 3 miesiace temu u mechanika byl i wszystko nastawial

a vaga nie robilem i mam jeszcze pytanko co do spalalania z tej seri silnikow

czy 7,5L po miescie to jest ok?? bo podobno one pala ok 6

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tym spalaniem to jest bardzo różnie, maje auto pali na mieście 10 a wszyscy piszą o 5-7, no ale ja cały czas daje mu pełen gaz a w moim mieście są duże korki i robię bardzo krótkie trasy autem max 2-5km :) i spalanie jest jakie jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Janex, chyba Ci dużo za dużo pali.

Te silniki przy normalnej jeździe mieszczą się w 6 litrach (bez ciągłego używania czerwonego pola oczywiście).

Mój na klimie, trasa/miasto 50/50 zadowala się 6,3. Max co osiągnąłem to 6,9, a turbinka jest co raz przedmuchiwana, często też krótkie trasy, więc zimą samochód się dopiero co nagrzewał a już był wyłączany.

Poszukaj na lokalnych spotach kogoś z VAG'iem i będzię coś wiadomo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ez prawda w zaleznosci jak kto jezdzi

ja zbytnio nie szaleje po miescie gora do 3000tys obrotow i zmiana biegu

ok dzieki za informacje

Sprawdź sobie czujnik temperatury płynu chłodzącego najlepiej VAG-em, może on być przyczyna tego, że obroty się podnoszą samoczynnie. Te duże spalanie może też być z jego winy. Podobne objawy miał w aucie ojciec i program wskazał błąd tego czujnika. W trakcie obserwacji temperatury na VAG-u do ok 70 stopni pokrywała się ze wskazaniem na wskaźniku natomiast gdy minęła 80 VAG wskazywał 10 stopni dlatego było duże spalanie ponieważ komputer zwiększał dawkę paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jeżdżę 1Z i mam tak:

obroty na jałowym biegu falują w małym zakresie i jest to ponoć normalna praca pompy wtryskowej.

Co do spalania to ten silnik jak mu się daje w d*pę przy jeździe w mieście to spalić potrafi 10l/100km, szczególnie jak wtryski już leją. Ja jeżdząc spokojnie po mieście (do 3000 obr.) spalanie mam średnie 6,3. Melodia to jest dopiero na trasie gdzie 300 km jadę na 13 litrach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź sobie czujnik temperatury płynu chłodzącego najlepiej VAG-em, może on być przyczyna tego, że obroty się podnoszą samoczynnie

dokładnie

u mnie padnięty czujnik emperatury (sprawę olałem falowanie nie było zbyt częste) na vagu błąd czujnika wyskoczył za 6 miesięcy. Po wymianie czujnika wszystko OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mechanika naprawialem wlasnie kat wtrusku i mi pompe uszczelnial bo gdzie niegdzie sie ropa pojawiala a wlasnie co do stylu jazdy to tak gora do 3000tys obrotow wiec musze sprawdzic go vagiem

mam jeszcze pytanko podczas jazdy w te upaly zalaczylem klime i wtym samym czasie na tablicy licznika zaswiecila sie czerwona kontrolka (o) tak jakby byl czujnik od klockow chamulcowych jak sie koncza ale po wylaczeniu klimy jest ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...