lasex94 Opublikowano 26 Marca 2023 Opublikowano 26 Marca 2023 Witam, Mam pewien problem. W mojej audi 2.0 CAGC 2009 120KM mam skoki napiecia na tylnich lampach. Przy włączonym zapłonie na tylnich kostkach napięcie miernikiem wychodzi 12.2 V, przy uruchomionym silniku skacze do 12,8 V i po ok 1 minucie prąd rośnie do wartości od 13.2 -13.5 V. VCDS nie pokazuje błędów, bloki pomiarowe VCDS w centrali 10 na zapłonie pokazują 12.2 V, a przy włączonym silniku 14.0 V. Pytanie brzmi czy jest czym się martwić? Regulator napiecia czy moduł może kończyć swój żywot czy ktoś coś kiedyś grzebał (poprzedni właściciel dokładał hak) i źle coś zakodował? Dodam, że Kostka od haku działa poprawnie. Z góry dziękuję za pomoc.
Muskel1 Opublikowano 26 Marca 2023 Opublikowano 26 Marca 2023 Normalne napięcie przy akumulatorach AGM.
lasex94 Opublikowano 26 Marca 2023 Autor Opublikowano 26 Marca 2023 Dzięki za odpowiedź Czyli ostatnio popalone żarówy to moje szczęście
Muskel1 Opublikowano 26 Marca 2023 Opublikowano 26 Marca 2023 (edytowane) Nic nie jest wieczne. Edytowane 26 Marca 2023 przez Muskel1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się