Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pierwsze oznaki do wymiany sterownika Adblue w Audi A4 B9 2.0 TDI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Kłopot to mam nadzieję  już padający sterownik adblue który będzie do wymiany z tego co czytałem na forum. Nie mam jeszcze ani lampki Check - engine ani żadnej info o dolaniu adblue czy ze samochód za ileś km zostanie unieruchomiony.

 

Pytanie czy ktoś mógłby określić kod sterownika jakiego mam szukać po kin bez uprzedniego zdejmowania osłony czy koniecznie musze zdjąć osłonę czytać kod i na jego podstawie dokupić odpowiedni sterownik i liczyć na to że na tym problem się zakończy.

 

VIN: WAUZZZF44KA028423

    Pojazd: Audi A4

    Rok: 2019

    Typ nadwozia: Avant

    Silnik: DETA

    Przebieg: 150826 KM

 

Jednostka sterująca: AC Układ dozowania środka redukującego

    Aktywne błędy: 2

    Nieaktywne błędy: 0

    Opis sytemu: SCR-Stg-G3

    Numer oprogramowania: 4M0907355D

    Wersja oprogramowania: 0006

    Numer jednostki sterującej: 4M0907355B

    Wersja jednostki sterującej: H05

    Nazwa ODX: EV_RDCMINERGAU736

    Wersja ODX: 005012

    Błędy:

        P208C00 - Sterowanie pompy 1 środka redukującego Zwarcie z masą

            Sporadyczna

                Mileage: 150818 km

                Priorytet: 2

                Licznik częstotliwości wystąpienia usterki: 1

                Licznik cykli wyuczania: 4

                Dynamiczne dane otoczenia: 029C2F5D029D2F5D2661137B58B600003F4D000058B70000422B0029A40000422700422F2E42302E29AA3429B502B258B0FFFF58B2FE58B4FE58BD0058BE0058BF8258C10058AC0058AD4E58B80029CD001002463431303232

        P208A00 - Sterowanie pompy 1 środka redukującego Przerwa

            Sporadyczna

                Date: 2023-03-26 11:54:07

                Mileage: 150818 km

                Priorytet: 2

                Licznik częstotliwości wystąpienia usterki: 1

                Licznik cykli wyuczania: 4

                Dynamiczne dane otoczenia: 029C3A0E029D3A272661137B58B600003F4D000058B70000422B0029A40000422700422F3242302F29AA3429B502AD58B0007258B26B58B47158BD0058BE0058BF8258C10058AC0058AD4E58B80029CD001002463431303232

 

 

    Przebieg: 150826 km

    Data: 2023-03-26 12:36

Opublikowano

Sterownik do wymiany. Możesz kupić 4M0907355, B,C lub D. Najlepiej z indexem D bo najowszy (ostatni do przedlifta).

Poczytaj tutaj oraz tutaj.

Opublikowano

Dziekuje. 

Opublikowano

Witam. Mam podobnie jak kolega Adam tzn. zero komunikatów dotyczących Ad Blue, czy zapalających się kontrolek. Jest też problem łączenia się ze sterownikiem, ale bywa, że uda się połączyć i odczytać błędy. Oto one: 

 

                Adres AC: Kontrola reduktora       Plik etykiet: 4M0-907-355.clb
Oznaczenie elementu: 4M0 907 355 D    HW: 4M0 907 355 B
  Komponent i/lub wersja: SCR-Stg-G3H05 0006
           Kodowanie: 
           Kod serwisu:   
              Zbiór danych ASAM: EV_RDCMINERGAU736 005012 (AU49)
                       ROD: EV_RDCMINERGAU736.rod
                      VCID: 323D0CE484A6259A995-8066
Znaleziono 1 błąd:

196612 - Sterowanie pompy 1 czynnika redukującego 
          P208C 00 [00001000] - zwarcie z masą
          [SCR_Dosing_pump_Shortcut_between_phase]
          Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów

 

Czy w moim przypadku też sterownik do wymiany?

Opublikowano

Błąd ten przynajmniej jest często przyczyną wtrargnięcia wilgoci do środka sterownika.

Opublikowano

Przychodzi mi na myśl, by wymontować sterownik i spróbować go przesuszyć. Gdyby to pomogło, to zabezpieczenie membraną i montaż, ale to zbyt optymistycznie brzmi,  Trzeba rozglądać się za sterownikiem.

Opublikowano

Nie wysuszysz tak sterownika, poza tym jeżeli już do niego wtargnęła woda i błędy te są tego wynikiem, to na pewno narobiła już szkód.

Opublikowano

Tak, jak pisałem byłoby to zbyt piękne, pozostaje tylko ta druga opcja. Muskel, czy po wymianie sterownika potrzebne jest jego zakodowanie?

Opublikowano

Jeżeli kupisz używany sterownik to podmiana jest p&p. W nowym fabrycznie całkiem możliwe, że będzie trzeba wgrać zestaw danych jeżeli go nie ma.

Opublikowano

Ok, dzięki za odzew i info

Opublikowano

Witam, mam jeszcze jedno pytanie. Czy sterownik z literką H na końcu może zastąpić taki, jak mój z D ???

Opublikowano

Tego nie wiem. Z tych nowszych podobno z indexem G pasują także do przedlifta, bez konieczności wymiany zbiornika z pompą, ale nie wiem czy w tych G nie trzeba będzię wgrać innego softa lub zestaw danych pod przedlifta. Kolega @dekiel 13 zmieniał u siebie w przedlifcie na nowy z indeksem G, ale nie wiem jaką wersję SW ma u siebie i obecnie nie ma możliwości sprawdzenia tego.

Opublikowano

Dzięki, jak zawsze jesteś pierwszy z pomocą👍

Opublikowano

Witam. Wczoraj wymieniłem zakupiony sterownik (używka o identycznych oznaczeniach, z tego samego roku) i po podłączeniu VCDS-a sypnęło aż 16 błędami. Czy oznacza to, że sterownik też jest uszkodzony, czy może odczytał faktyczny stan reduktora? 

Opublikowano

Wrzuć pełny auto-scan.

Opublikowano (edytowane)

01-Silnik -- Stan: OK 0000
02-Skrzynia biegów -- Stan: OK 0000
03-ABS/hamulce -- Stan: OK 0000
08-Klimatyzacja -- Stan: OK 0000
09-Centr.zesp.elektr. -- Stan: Usterka 0010
13-Reg.dystansu -- Stan: OK 0000
15-Airbag -- Stan: OK 0000
16-Koło kierownicy -- Stan: OK 0000
17-Zest.wskaźników -- Stan: OK 0000
18-Ogrzew.pomocn. -- Stan: OK 0000
19-CAN Gateway -- Stan: Usterka 0010
29-Światła -lewa str. -- Stan: OK 0000
2B-Blokada k.kierow. -- Stan: Usterka 0010
39-Światła -prawa str. -- Stan: OK 0000
42-Elektr.drzwi kier. -- Stan: OK 0000
44-Wsp.kierownicy -- Stan: Usterka 0010
46-Moduł komfortu -- Stan: Usterka 0010
52-Elektr.drzwi pas. -- Stan: Usterka 0010
5F-Elektr.informacji -- Stan: OK 0000
69-Przyczepa -- Stan: OK 0000
6C-Kamera wsteczna -- Stan: OK 0000
6D-Elektr.bagażnika -- Stan: OK 0000
81-Zmiana biegów -- Stan: OK 0000
8B-Tempomat adaptac. 2 -- Stan: OK 0000
A5-Czujniki asyst.j.-p. -- Stan: Usterka 0010
AC-Kontrola reduktora -- Stan: Niezarejestrowany 0011
BB-Drzwi tylne s.kier. -- Stan: OK 0000
BC-Drzwi tylne s.pas. -- Stan: Usterka 0010
D6-Sterow.ośw.LED lewy 2 -- Stan: OK 0000
D7-Sterow.ośw.LED prawy 2 -- Stan: OK 0000
-------------------------------------------------------------------------------
Adres 01: Silnik (J623-DETA)       Plik etykiet:. 04L-907-309-V1.clb
   Oznaczenie elementu SW: 04L 906 026 PP    HW: 04L 907 309 L
   Komponent: R4 2.0l TDI   H37 6277  
   Weryfikacja: B1H37---    CVN: 189A45819066EFDD500CA509500CA509
   Kodowanie: 0A25403A2376050834000000000000000000000000000000
   Kod serwisu: WSC 06314 790 00001
   Zbiór danych ASAM: EV_ECM20TDI01104L906026PP 005004
   ROD: EV_ECM20TDI01104L906026PP.rod
   VCID: 074B8D305FA470321E1-8052
   VINID: 9D196AAAA58415B44024908024DE85AC27


Nie znaleziono błędów.
Kody gotowości: 0 0 0 0 0 

-------------------------------------------------------------------------------
Adres 02: Skrzynia biegów (J217)       Plik etykiet:| 0CJ-927-156.clb
   Oznaczenie elementu SW: 8W2 927 155 ED    HW: 0HK 927 156 B
   Komponent: 0CL 20TDIRdWH01 0002  
   Weryfikacja: --H01---    Numer seryjny: 0000000122 CVN: D587BFD2
   Kodowanie: 000001
   Kod serwisu: WSC 00000 000 00000
   Zbiór danych ASAM: EV_TCMDL382021 002031
   ROD: EV_TCMDL382021_AU49.rod
   VCID: 074B8D305FA470321E1-8052

   Pompa MTF: 
   Podsystem 1 - Oznaczenie elementu SW: 0CK 927 152 AA    HW: 0CK 321 281 L
   Komponent: V553 MTFP  003 0576 
   Numer seryjny: 75145041190148001275

Nie znaleziono błędów.

-------------------------------------------------------------------------------
Adres 03: ABS/hamulce (J104)       Plik etykiet: 8W0-907-379-PRE-V1.clb
   Oznaczenie elementu SW: 8W0 907 379 AE    HW: 8W0 907 379 D
   Komponent: ESP9 Premium  H16 0777  
   Numer zestawu danych: 8W0909504AA 0004 CVN: 612B4ADC
   Kodowanie: 0CAA489928AB0A9F51A04891008652A2E5B5D2301214508A12004A45A7AD4B
   Kod serwisu: WSC 06324 790 00001
   Zbiór danych ASAM: EV_ESP9BOSCHCMP 002013
   ROD: EV_ESP9BOSCHCMP_004_AU49.rod
   VCID: 08498E0C52BA7F4A17B-805C

Nie znaleziono błędów.

-------------------------------------------------------------------------------
Adres 08: Klimatyzacja (E87)       Plik etykiet:* Przekier.nieudane!
   Oznaczenie elementu SW: 8W0 820 043 Q    HW: 8W0 820 043 Q
   Komponent: Klima Zone 1  H40 0241  
   Numer zestawu danych: 8W0909862D  0024
   Kodowanie: 241840195140000500000100080000000000000000000000000000000000
   Kod serwisu: WSC 06335 790 00001
   Zbiór danych ASAM: EV_AirCondiBHTCAU491 001013
   ROD: EV_AirCondiBHTCAU491.rod
   VCID: 41DF532831008E02105-8014

   Sterownik dmuchawy świeżego powietrza (z przodu): 
   Podsystem 1 - Oznaczenie elementu SW: 4M1 820 021 C    HW: 4M1 820 021 C
   Komponent: J126 FLuftV  H09 0004 
   Numer seryjny: 00000000000003747661

   Czujnik wilgotności powietrza na zewnątrz: 
   Podsystem 2 - Oznaczenie elementu SW: 4G0 907 658 B    HW: 4G0 907 658 B
   Komponent: Humidity_Sens  H02 0007 
   Numer seryjny: B4111AA900PAG0FSA002

Nie znaleziono błędów.

-------------------------------------------------------------------------------
Adres 09: Centr.zesp.elektr. (J519)       Plik etykiet:* Przekier.nieudane!
   Oznaczenie elementu SW: 8W0 907 063 DG    HW: 8W0 907 063 BG
   Komponent: BCM1 MLBevo   H13 0313  
   Numer zestawu danych: 8W0909514P  0057
   Kodowanie: 07501143E17900CD0505871458BF80F9110B1108000000000000000020001A010A44012B025601
   Kod serwisu: WSC 06325 790 00001
   Zbiór danych ASAM: EV_BCM1BOSCHAU736 019008
   ROD: EV_BCM1BOSCHAU736_019.rod
   VCID: 035399206B9C5C12429-8056

   Sterownik silnika wycieraczek: 
   Podsystem 1 - Oznaczenie elementu SW: 8W1 955 119 A    HW: 566 955 119 
   Komponent: J400FRWISCH  051 0822 
   Numer seryjny: 887353F0401912601827
   Kodowanie: 7DC727

   Czujnik rozpoznawania deszczu i światła: 
   Podsystem 2 - Oznaczenie elementu SW: 81A 955 555 A    HW: 81A 955 555 
   Komponent: G397_RLFSS  H06 0002 
   Numer seryjny: 23072019X81A955555A0
   Kodowanie: 02005D

   Przełącznik świateł: 
   Podsystem 3 - Oznaczenie elementu SW: 4M0 941 531 AG    HW: 4M0 941 531 AG
   Komponent: E1 - LDS  H06 0008 
   Numer seryjny: 16 03 2019  01912239

   Moduł oświetlenia wnętrza: 
   Podsystem 4 - Oznaczenie elementu SW: 4K0 947 135 AE    HW: 4K0 947 135 AE
   Komponent: Dachmodul  H42 0415 
   Numer seryjny: B01205811           
   Kodowanie: 0D0104

   Jednostka obsługi funkcji jazdy i funkcji Komfort: 
   Podsystem 5 - Oznaczenie elementu SW: 8W0 925 301 BC    HW: 8W0 925 301 BC
   Komponent: SL-B9/Q5NF  H17 0010 
   Numer seryjny: 4919000045390003    
   Kodowanie: 000000

Znaleziono 1 błąd:
65830 - Magistrala danych 
          U1121 00 [00001000] - brak informacji
          [Data bus on board diagnostic interface: no signal/communication]
          Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
             Ramka zamrożona:
                    Priorytet błędu: 6
                    Częstość błędu: 2
                    Wew.licznik błędów: 98
                    Przebieg: 184172 km
                    Data: 2000.00.00
                    Czas: 00:00:00

                    average_Voltage_terminals: 11.80 V
                    Czujnik temperatury zewnętrznej-Wartość rezystancji: 2.56 kOhm
                    Czujnik temperatury zewnętrznej-Temperatura zewnętrzna w magistrali CAN: 0.50 °C
                    interior_temperature: Temperatura niedostępna
                    Prędkość pojazdu: Za niskie napięcie
                    Sterowanie zaciskami-Status zacisku 75: OFF
                    Sterowanie zaciskami-Status zacisku 15: sygnał: OFF
                    Sterowanie zaciskami-Zacisk 15 przez magistralę CAN: OFF
                    Sterowanie zaciskami-Zacisk 75: kwalifikacja: OFF


-------------------------------------------------------------------------------
Adres 13: Reg.dystansu (J428)       Plik etykiet:* Przekier.nieudane!
   Oznaczenie elementu SW: 8W0 907 561 C    HW: 8W0 907 561 
   Komponent: LRR4          H10 0340  
   Numer zestawu danych: 8W0909863M  0001
   Kodowanie: 3472E7EA10FFEC0A949881A0
   Kod serwisu: WSC 06325 790 00001
   Zbiór danych ASAM: EV_ACCBOSCHAU49X 003022
   ROD: EV_ACCBOSCHAU49X_003_AU49.rod
   VCID: 3E2528D440FEF1FA6D7-806A

Nie znaleziono błędów.

-------------------------------------------------------------------------------
Adres 15: Airbag (J234)       Plik etykiet:| 8W0-959-655.clb
   Oznaczenie elementu SW: 8W0 959 655 F    HW: 8W0 959 655 F
   Komponent: Airbag10.44   H03 0109  
   Numer seryjny: 003UP00TPFKI Numer zestawu danych: 8W0909602AL 0002
   Kodowanie: AACCF0C00C800000985400F3D04C00000000
   Kod serwisu: WSC 06335 790 00001
   Zbiór danych ASAM: EV_AirbaAU10BPAAU736 006016
   ROD: EV_AirbaAU10BPAAU736_006.rod
   VCID: 4CC1721C0642536AF33-8018

   Czujnik zderzenia bocznej poduszki bezpieczeństwa kierowcy: 
   Podsystem 1 - Oznaczenie elementu SW: -----------    HW: 442 062 305 19
   Komponent: SideSensor_Df  1E2 0887 
   Numer seryjny: 3577Y00BF30F4BE450BK
   Kodowanie: 2D2D2D

   Czujnik zderzenia bocznej poduszki bezpieczeństwa po stronie przedniego pasażera: 
   Podsystem 2 - Oznaczenie elementu SW: -----------    HW: 442 062 305 19
   Komponent: SideSensor_Pf  1E2 0887 
   Numer seryjny: 3587Y00BF30F4BE4847O
   Kodowanie: 2D2D2D

   Czujnik zderzenia tylnej bocznej poduszki bezpieczeństwa po stronie kierowcy: 
   Podsystem 3 - Oznaczenie elementu SW: -----------    HW: 442 0B2 205 19
   Komponent: SideSensor_Dr  1C7 0148 
   Numer seryjny: 3517700C53156A51015Y
   Kodowanie: 2D2D2D

   Czujnik zderzenia tylnej bocznej poduszki bezpieczeństwa po stronie przedniego pasażera: 
   Podsystem 4 - Oznaczenie elementu SW: -----------    HW: 442 0B2 205 19
   Komponent: SideSensor_Pr  1C7 0148 
   Numer seryjny: 3527700AB30D6212B0C9
   Kodowanie: 2D2D2D

   Czujnik zderzenia przedniej poduszki bezpieczeństwa kierowcy: 
   Podsystem 5 - Oznaczenie elementu SW: -----------    HW: 442 0C2 105 19
   Komponent: FrontSensor_D  1C5 014A 
   Numer seryjny: 355750099311D4C16176
   Kodowanie: 2D2D2D

   Czujnik zderzenia przedniej poduszki bezpieczeństwa przedniego pasażera: 
   Podsystem 6 - Oznaczenie elementu SW: -----------    HW: 442 0C2 105 19
   Komponent: FrontSensor_P  1C5 014A 
   Numer seryjny: 35675009D311D4C273AI
   Kodowanie: 2D2D2D

   Czujnik zderzenia układu ochrony pieszych na środku: 
   Podsystem 7 - Oznaczenie elementu SW: -----------    HW: 442 0C2 005 19
   Komponent: PedP_Sensor_C  1C5 014A 
   Numer seryjny: 2307500C532208B4F340
   Kodowanie: 2D2D2D

   Czujnik zderzenia układu ochrony pieszych po stronie kierowcy 2: 
   Podsystem 8 - Oznaczenie elementu SW: -----------    HW: 442 430 605 19
   Komponent: PedPSensor_D2  256 0887 
   Numer seryjny: I0M9M00B52DA7AF4D46%
   Kodowanie: 2D2D2D

   Czujnik zderzenia układu ochrony pieszych po stronie przedniego pasażera 2: 
   Podsystem 9 - Oznaczenie elementu SW: -----------    HW: 442 430 605 19
   Komponent: PedPSensor_P2  256 0887 
   Numer seryjny: I0N9M00B52DA7AF2C10V
   Kodowanie: 2D2D2D

Nie znaleziono błędów.

-------------------------------------------------------------------------------
Adres 16: Koło kierownicy (J527)       Plik etykiet: 4M0-907-129.clb
   Oznaczenie elementu SW: 4N0 907 129 AJ    HW: 4N0 907 129 AJ
   Komponent: Lenks.Modul   H03 0005  
   Zbiór danych ASAM: EV_SMLSKLOAU736 007012
   ROD: EV_SMLSKLOAU736_007_AU49.rod
   VCID: 79AFFBC8195016C2185-802C

Nie znaleziono błędów.

-------------------------------------------------------------------------------
Adres 17: Zest.wskaźników (J285)       Plik etykiet:* Brak-SRI2
   Oznaczenie elementu SW: 8W5 920 781 D    HW: 8W5 920 781 D
   Komponent: MMA4T19DIERW  H14 0612  
   Weryfikacja: 0612v4.0    Numer seryjny:    U4IE14H5V
   Kodowanie: 058469D06C8000080BA3A8601000200000000000
   Kod serwisu: WSC 06335 790 00001
   Zbiór danych ASAM: EV_DashBoardAU736 001032
   ROD: EV_DashBoardAU736_AU49.rod
   VCID: 43D359202B1C9C12029-8016

Nie znaleziono błędów.

-------------------------------------------------------------------------------
Adres 18: Ogrzew.pomocn. (J364)       Plik etykiet:| 4M0-265-105.clb
   Oznaczenie elementu SW: 4M0 265 105 E    HW: 4M0 265 105 E
   Komponent: HSG           H12 0110  
   Numer zestawu danych: 8W0909858G  0021
   Kodowanie: 0D0B01
   Kod serwisu: WSC 06324 790 00001
   Zbiór danych ASAM: EV_AuxilParkHeateEBEAU736 001019
   ROD: EV_AuxilParkHeateEBEAU736.rod
   VCID: 290FEB88A9706642285-807C

Nie znaleziono błędów.

-------------------------------------------------------------------------------
Adres 19: CAN Gateway (J533)       Plik etykiet:* Brak
   Oznaczenie elementu SW: 8W7 907 468 H    HW: 8W7 907 468 G
   Komponent: Gateway       H43 0145  
   Weryfikacja: AU010003    Numer seryjny: 038AU317119605 Numer zestawu danych: 8W0909515L  0070
   Kodowanie: 0301000100000640410700000059001258180007100000000175078F10000000
   Kod serwisu: WSC 06335 790 00001
   GVL: 01503C0008000200C08CC8000006C80000080000000000000000000000000000
   Zbiór danych ASAM: EV_CGateCONTIAU491 003170
   ROD: EV_CGateCONTIAU491_003_AU49.rod
   VCID: 50F9666CEA6A778A8FB-8004

   Sterownik kierownicy wielofunkcyjnej: 
   Podsystem 1 - Oznaczenie elementu SW: 8W0 951 523 F    HW: 8W0 951 523 F
   Komponent: J453 MFL  H04 0004 
   Numer seryjny: 20190529112519 31092

   Sterownik układu kontroli akumulatora: 
   Podsystem 2 - Oznaczenie elementu SW: 8S0 915 181 C    HW: 8S0 915 181 C
   Komponent: J367-BDMHella  H10 9070 
   Numer seryjny: 2237161505          

5 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
8519683 - Zarządzanie energią aktywne 
          U140B 00 [00001000] - -
          Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
             Ramka zamrożona:
                    Priorytet błędu: 6
                    Częstość błędu: 11
                    Wew.licznik błędów: 98
                    Przebieg: 178676 km
                    Data: 2024.04.21
                    Czas: 11:44:01

                    EM_vehicle_state: 00 00
                    Poziom odłączania prądu spoczynkowego: Stopień odłączenia 0
                    Polecenie zakazu włączania ogrzewania postojowego-Ogrzewanie postojowe: Dozwolone
                    Polecenie zakazu włączania ogrzewania postojowego-Dozwolony czas pracy ogrzewania postojowego: 0 min

9457920 - Akumulator Backup 
          B1916 F0 [00001000] - Krytyczny stan naładowania
          Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
             Ramka zamrożona:
                    Priorytet błędu: 6
                    Częstość błędu: 1
                    Wew.licznik błędów: 96
                    Przebieg: 178722 km
                    Data: 2024.05.02
                    Czas: 00:09:22

                    Napięcie zacisku 30: 11.50 V

1282 - Napięcie zasilania 
          U1011 00 [00001000] - za niskie
          [supply_voltage_lower_limit_value_fallen_below]
          Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
             Ramka zamrożona:
                    Priorytet błędu: 4
                    Częstość błędu: 3
                    Wew.licznik błędów: 98
                    Przebieg: 178723 km
                    Data: 2024.05.06
                    Czas: 21:11:57

66304 - Magistrala danych 
          U1124 00 [00001001] - Rozpoznane wyposażenie dodatkowe
          [Data_Bus_Commponent_List_detected]
          Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
             Ramka zamrożona:
                    Priorytet błędu: 4
                    Częstość błędu: 5
                    Wew.licznik błędów: 59
                    Przebieg: 178675 km
                    Data: 2024.04.17
                    Czas: 14:35:21

16712040 - Akumulator Backup 
          B1916 F3 [00001001] - Wyładowany
          Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
             Ramka zamrożona:
                    Priorytet błędu: 4
                    Częstość błędu: 53
                    Wew.licznik błędów: 59
                    Przebieg: 178676 km
                    Data: 2024.04.25
                    Czas: 13:51:35

                    Napięcie zacisku 30: 10.80 V


-------------------------------------------------------------------------------
Adres 29: Światła -lewa str. (J1018)       Plik etykiet: 4M0-907-397.clb
   Oznaczenie elementu SW: 4M0 907 397 AC    HW: 4M0 907 397 C
   Komponent: LCM_MLBevoH05 0024  
   Numer zestawu danych: 8W0909519B  0010
   Zbiór danych ASAM: EV_LCMLeftHELLAAU736 001012
   ROD: EV_LCMLeftHELLAAU736_VW48.rod
   VCID: 78A9FECC225A0FCA67B-802C

Nie znaleziono błędów.

-------------------------------------------------------------------------------
Adres 2B: Blokada k.kierow. (J764)       Plik etykiet:| 1EA-905-861.clb
   Oznaczenie elementu SW: 3Q0 905 861 C    HW: 3Q0 905 861 C
   Komponent: ELV-MLBevo    H05 0020  
   Numer seryjny: 19000121606015 Numer zestawu danych: 8W0909564A  0003
   Kodowanie: 8800000000000000
   Kod serwisu: WSC 06335 790 00001
   Zbiór danych ASAM: EV_ELVMarqMQBA0 002002
   ROD: EV_ELVMarqMQBA0_AU49.rod
   VCID: 34310AFC7EB22BAA8B3-8060

Znaleziono 1 błąd:
12666380 - Magistrala danych 
          U1121 00 [00001000] - brak informacji
          [Timeout Message Diagnose_01]
          Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
             Ramka zamrożona:
                    Priorytet błędu: 6
                    Częstość błędu: 1
                    Wew.licznik błędów: 98

                    Result lock conditions: Wartość nieważna
                    ESCL locked: Tak
                    ESCL unlocked: nie
                    Lock sensor: naciśnięto
                    Unlock sensor: nienaciśnięte
                    Error mode 1: nieaktywne
                    Error mode 2: nieaktywne
                    Clamp S: OFF
                    Clamp 15: OFF
                    Clamp 15 Status: Ważne
                    Zdalne uruchomienie: nieaktywne
                    Driver door: Zamknięte
                    Central locking locked external: Odblokowano
                    Central locking safed external: Samochód niezabezpieczony
                    Clamp Request: nie
                    Request highside lock: nie
                    HW highside lock: OFF
                    Highside unlock: nie
                    Motor break: nieaktywne
                    Activation lowside unlock: OFF
                    Activation lowside lock: OFF
                    I2C overflow: nie
                    I2C error pathflags: nie
                    I2C resetinfo: nie
                    I2C error cpu: nie
                    I2C error rom: nie
                    I2C error ram: nie
                    I2C length failure: nie
                    I2C error sda: nie
                    I2C communication failure: i2c no comm failure
                    I2C state esp 10: i2c timeout
                    I2C cnd haco message: Ważne
                    Coco reset: nie
                    Coco supply: ON
                    Password IMS OK: nie
                    Signature IMS OK: nie
                    IMS responded: nie
                    Positive authentification in current KL15 cycle: nie
                    Lifestate: Otrzymano pobieranie pliku immobilisera
                    Learn mode: Wyuczono
                    Authentication valid (T1): nie
                    State of authentication state machine: WFS_AUTH_INIT_e
                    Vehicle speed: 655.35 km/h
                    UBat internal: 11.1 V
                    UMotorBridge: 6.1 V
                    Lock condition engine speed: Warunek niespełniony
                    Lock condition clamp S: Warunek spełniony
                    Lock condition clamp 15: Warunek spełniony
                    Lock condition E2E clamp status: Warunek spełniony
                    Lock condition timeout clamp status: Warunek spełniony
                    Lock condition vehicle speed: Warunek niespełniony
                    Lock condition E2E vehicle speed: Warunek niespełniony
                    Lock condition timeout vehicle speed: Warunek niespełniony
                    Lock condition Mode1: Warunek spełniony
                    Lock condition drive readiness: Warunek spełniony
                    Lock condition selector lever position parking: Warunek niespełniony
                    Clamp enable ESCL: nieodblokowane
                    Lock condition timeout distance pulse: Warunek niespełniony
                    Lock condition E2E distance pulse: Warunek niespełniony
                    Lock condition difference distance pulse: Warunek niespełniony


-------------------------------------------------------------------------------
Adres 39: Światła -prawa str. (J1023)       Plik etykiet: 4M0-907-397.clb
   Oznaczenie elementu SW: 4M0 907 397 AC    HW: 4M0 907 397 C
   Komponent: LCM_MLBevoH05 0024  
   Numer zestawu danych: 8W0909520B  0010
   Zbiór danych ASAM: EV_LCMRightHELLAAU736 001012
   ROD: EV_LCMLeftHELLAAU736_VW48.rod
   VCID: 78A9FECC225A0FCA67B-802C

Nie znaleziono błędów.

-------------------------------------------------------------------------------
Adres 42: Elektr.drzwi kier. (J386)       Plik etykiet:* Brak
   Oznaczenie elementu SW: 8W0 959 593 H    HW: 8W0 959 593 F
   Komponent: TSG FS        009 0130  
   Numer seryjny: 0000377698511  Numer zestawu danych: 8W0909872G  0032
   Kodowanie: 001F8B214000000000001000
   Kod serwisu: WSC 06325 790 00001
   Zbiór danych ASAM: EV_DCU2DriveSideMAXHCONT 001005
   ROD: EV_DCU2DriveSideMAXHCONT_AU37.rod
   VCID: 4FFB6510F7546872961-801A

Nie znaleziono błędów.

-------------------------------------------------------------------------------
Adres 44: Wsp.kierownicy (J500)       Plik etykiet:* Brak
   Oznaczenie elementu SW: 8W0 909 144 H    HW: 8W0 909 144 B
   Komponent: EPS_MLBEVO_ZF H08 0410  
   Numer zestawu danych: 8W0909852R  0043
   Kodowanie: 0D008380008080
   Kod serwisu: WSC 06324 790 00001
   Zbiór danych ASAM: EV_EPSZFAU49X 003023
   ROD: EV_EPSZFAU49X_003.rod
   VCID: 42DD5C243406951A09F-8016

Nie znaleziono błędów.

-------------------------------------------------------------------------------
Adres 46: Moduł komfortu (J393)       Plik etykiet:* Brak
   Oznaczenie elementu SW: 8W0 907 064 GB    HW: 8W0 907 064 DB
   Komponent: BCM2 MLBevo   025 0424  
   Numer zestawu danych: 8W0909501N  0057
   Kodowanie: 01340000002000E06301A0000400480213020000804706502F04000000040030001F0001000010
   Kod serwisu: WSC 06335 790 00001
   Zbiór danych ASAM: EV_BCM2HellaAU736 016016
   ROD: EV_BCM2HellaAU736_016_AU49.rod
   VCID: 025D9C247486551A49F-8056

   ID czujnika: 
   Podsystem 1 - Oznaczenie elementu SW: 4M0 959 754 AT    HW: 4M0 959 754 AT
   Komponent: ID-Geber  H40 0105 
   Numer seryjny: 3619000085640002    
   Kodowanie: 000000

3 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
65732 - Magistrala danych 
          U1121 00 [00001000] - brak informacji
          [Engine control module: Motor_14: no signal/no communication]
          Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
             Ramka zamrożona:
                    Priorytet błędu: 4
                    Częstość błędu: 1
                    Wew.licznik błędów: 98

                    Napięcia zasilania-Napięcie zasilania zacisku 30: 12.011 V
                    Napięcia zasilania-Napięcie zasilania zacisku 30 - 2: 12.052 V
                    Napięcia zasilania-Napięcie zasilania zacisku 30 - 3: 12.011 V
                    general_additional_freeze_frame-Ambient_temperature_not_filtered: -50.0 °C
                    general_additional_freeze_frame-coprocessor_spi_status: 00000000 
                    general_additional_freeze_frame-dataflash_status: 00000000 
                    general_additional_freeze_frame-interior_temperature: -50.0 °C
                    general_additional_freeze_frame-Operating_Status: 00000000 00000000 
                    general_additional_freeze_frame-production_mode: nieaktywne
                    general_additional_freeze_frame-reset_cause: 00000000 
                    general_additional_freeze_frame-Reset_counter: 0
                    general_additional_freeze_frame-Stall_current_cutoff_level: niedostępne
                    general_additional_freeze_frame-Stall_Current_Measuring_Mode: niedostępne
                    general_additional_freeze_frame-subnetwork_status: 00000000 00000000 
                    general_additional_freeze_frame-terminal_control_intern_status: 40 04 42 10 04 80
                    general_additional_freeze_frame-Transport_Mode: niedostępne
                    general_additional_freeze_frame-Vehicle speed: 0.00 km/h
                    can_lin_communication_freeze_frame: 00000000 00000000 00000000 00000000 

65605 - Magistrala danych 
          U1121 00 [00001000] - brak informacji
          [Brake control module: ESP_21: no signal/communication]
          Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
             Ramka zamrożona:
                    Priorytet błędu: 4
                    Częstość błędu: 1
                    Wew.licznik błędów: 98
                    Przebieg: 184172 km
                    Data: 2025.01.11
                    Czas: 14:46:04

                    Napięcia zasilania-Napięcie zasilania zacisku 30: 12.011 V
                    Napięcia zasilania-Napięcie zasilania zacisku 30 - 2: 12.038 V
                    Napięcia zasilania-Napięcie zasilania zacisku 30 - 3: 12.011 V
                    general_additional_freeze_frame-Ambient_temperature_not_filtered: -50.0 °C
                    general_additional_freeze_frame-coprocessor_spi_status: 00000000 
                    general_additional_freeze_frame-dataflash_status: 00000000 
                    general_additional_freeze_frame-interior_temperature: -50.0 °C
                    general_additional_freeze_frame-Operating_Status: 00000000 00000000 
                    general_additional_freeze_frame-production_mode: nieaktywne
                    general_additional_freeze_frame-reset_cause: 00000000 
                    general_additional_freeze_frame-Reset_counter: 0
                    general_additional_freeze_frame-Stall_current_cutoff_level: niedostępne
                    general_additional_freeze_frame-Stall_Current_Measuring_Mode: niedostępne
                    general_additional_freeze_frame-subnetwork_status: 00000000 00000000 
                    general_additional_freeze_frame-terminal_control_intern_status: 40 04 42 10 04 80
                    general_additional_freeze_frame-Transport_Mode: niedostępne
                    general_additional_freeze_frame-Vehicle speed: 0.00 km/h
                    can_lin_communication_freeze_frame: 00000000 00000000 00000000 00000000 

65729 - Magistrala danych 
          U1121 00 [00001000] - brak informacji
          [Brake control module: ESP_05: no signal/communication]
          Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
             Ramka zamrożona:
                    Priorytet błędu: 4
                    Częstość błędu: 1
                    Wew.licznik błędów: 98

                    Napięcia zasilania-Napięcie zasilania zacisku 30: 12.011 V
                    Napięcia zasilania-Napięcie zasilania zacisku 30 - 2: 12.038 V
                    Napięcia zasilania-Napięcie zasilania zacisku 30 - 3: 12.011 V
                    general_additional_freeze_frame-Ambient_temperature_not_filtered: -50.0 °C
                    general_additional_freeze_frame-coprocessor_spi_status: 00000000 
                    general_additional_freeze_frame-dataflash_status: 00000000 
                    general_additional_freeze_frame-interior_temperature: -50.0 °C
                    general_additional_freeze_frame-Operating_Status: 00000000 00000000 
                    general_additional_freeze_frame-production_mode: nieaktywne
                    general_additional_freeze_frame-reset_cause: 00000000 
                    general_additional_freeze_frame-Reset_counter: 0
                    general_additional_freeze_frame-Stall_current_cutoff_level: niedostępne
                    general_additional_freeze_frame-Stall_Current_Measuring_Mode: niedostępne
                    general_additional_freeze_frame-subnetwork_status: 00000000 00000000 
                    general_additional_freeze_frame-terminal_control_intern_status: 40 04 42 10 04 80
                    general_additional_freeze_frame-Transport_Mode: niedostępne
                    general_additional_freeze_frame-Vehicle speed: 0.00 km/h
                    can_lin_communication_freeze_frame: 00000000 00000000 00000000 00000000 


-------------------------------------------------------------------------------
Adres 52: Elektr.drzwi pas. (J387)       Plik etykiet:* Brak
   Oznaczenie elementu SW: 8W0 959 592 H    HW: 8W0 959 592 F
   Komponent: TSG BFS       009 0130  
   Numer seryjny: 0000377713626  Numer zestawu danych: 8W0909873G  0032
   Kodowanie: 001F8B214000000000001000
   Kod serwisu: WSC 06325 790 00001
   Zbiór danych ASAM: EV_DCU2PasseSideMAXHCONT 001005
   ROD: EV_DCU2PasseSideMAXHCONT_AU37.rod
   VCID: 4EC57814F05E617A9D7-801A

Nie znaleziono błędów.

-------------------------------------------------------------------------------
Adres 5F: Elektr.informacji (J794)       Plik etykiet:* Brak
   Oznaczenie elementu SW: 8W0 035 183 J    HW: 8W0 035 183 A
   Komponent: MU-HS-N-EU    050 0235  
   Numer seryjny:                Numer zestawu danych: 8W0909545AF 0047
   Kodowanie: 01940200FF00000053110001000A00002F0002E401F001000E
   Kod serwisu: WSC 06335 790 00001
   Zbiór danych ASAM: EV_MUHigScl6C3DELP 001011
   ROD: EV_MUHigScl6C3DELP.rod
   VCID: 3D272FD84DF8EAE274D-8068

   Jednostka wskazań 1 systemu Multimedia: 
   Podsystem 1 - Oznaczenie elementu SW: 8W1 919 604     HW: 8W1 919 604 
   Komponent: DU Std AU49x  H32 0170 
   Numer seryjny: TPO00128041900720325

   Jednostka obsługi systemu Multimedia: 
   Podsystem 2 - Oznaczenie elementu SW: 8W0 919 614 N    HW: 8W0 919 614 N
   Komponent: ControlUnit_B  H22 0134 
   Numer seryjny: APVAK122051900040269

Nie znaleziono błędów.

-------------------------------------------------------------------------------
Adres 69: Przyczepa (J345)       Plik etykiet:| 5Q0-907-383.clb
   Oznaczenie elementu SW: 4M0 907 383 F    HW: 4M0 907 383 B
   Komponent: Anhaenger     H27 0253  
   Weryfikacja: 9A001003    Numer seryjny: 0518179067 Numer zestawu danych: 8W0909527A  0010
   Kodowanie: 0110000202000000
   Kod serwisu: WSC 06335 790 00001
   Zbiór danych ASAM: EV_TrailFunctGener2Hella 001008
   ROD: EV_TrailFunctGener2Hella_VW26.rod
   VCID: 353737F875C832A2BCD-8060

Nie znaleziono błędów.

-------------------------------------------------------------------------------
Adres 6C: Kamera wsteczna (J772)       Plik etykiet:* Przekier.nieudane!
   Oznaczenie elementu SW: 4M0 980 556 A    HW: 4M0 980 556 A
   Komponent: RVC Compact   H19 0250  
   Numer zestawu danych: 8WD909460H  0011
   Kodowanie: 0237060102002001000040
   Kod serwisu: WSC 02222 790 00001
   Zbiór danych ASAM: EV_CamSysRVRVCPANAMLBEv 005010
   ROD: EV_CamSysRVRVCPANAMLBEv_005_AU49.rod
   VCID: 333309E07BBC2C92929-8066

Nie znaleziono błędów.

-------------------------------------------------------------------------------
Adres 6D: Elektr.bagażnika (J605)       Plik etykiet:| 5Q0-959-107.clb
   Oznaczenie elementu SW: 4M0 959 107 D    HW: 4M0 959 107 A
   Komponent: HDSG-Modul    H13 0171  
   Weryfikacja: --------    Numer seryjny: A2-C737-6252-4 Numer zestawu danych: 8W0909541D  0017
   Kodowanie: 05D0
   Kod serwisu: WSC 06335 790 00001
   Zbiór danych ASAM: EV_DeckLidCONTIAU736 001017
   ROD: EV_DeckLidCONTIAU736_VW48.rod
   VCID: 34310AFC7EB22BAA8B3-8060

Nie znaleziono błędów.

-------------------------------------------------------------------------------
Adres 81: Zmiana biegów (J587)       Plik etykiet: 4MX-713-041-81.clb
   Oznaczenie elementu SW: 8W1 713 041 N    HW: 8W1 713 041 K
   Komponent: GSM-LL        H10 0077  
   Weryfikacja: 0L0D5012    Numer seryjny: 19052552650871
   Zbiór danych ASAM: EV_GSMWaehlZFAU736 001017
   ROD: EV_GSMWaehlZFAU736_AU49.rod
   VCID: 3E2528D440FEF1FA6D7-806A

Nie znaleziono błędów.

-------------------------------------------------------------------------------
Adres 8B: Tempomat adaptac. 2 (J850)       Plik etykiet: 4M0-907-541.clb
   Oznaczenie elementu SW: 8W0 907 541 C    HW: 8W0 907 541 
   Komponent: LRR4          H10 0340  
   Numer zestawu danych: 8W0909885G  0001
   Zbiór danych ASAM: EV_ACC2BOSCHAU49X 003022
   ROD: EV_ACC2BOSCHAU49X_003_AU49.rod
   VCID: 3C2122DC56E2E3EA433-8068

Nie znaleziono błędów.

-------------------------------------------------------------------------------
Adres A5: Czujniki asyst.j.-p. (R242)       Plik etykiet:* Przekier.nieudane!
   Oznaczenie elementu SW: 8W0 907 217 D    HW: 8W0 907 217 C
   Komponent: BVS           H18 0052  
   Numer zestawu danych: 8W0909466F  0037
   Kodowanie: 0404090200000403022000A5A50000FCA0F0C0200020
   Kod serwisu: WSC 06335 790 00001
   Zbiór danych ASAM: EV_BVSMLBevKOSTAAU736 002026
   ROD: EV_BVSMLBevKOSTAAU736_002_AU49.rod
   VCID: 3D272FD84DF8EAE274D-8068

Znaleziono 1 błąd:
1123671 - Tryb jazdy we mgle aktywny 
          C118E 00 [00001000] -  - 
          Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
             Ramka zamrożona:
                    Priorytet błędu: 6
                    Częstość błędu: 1
                    Przebieg: 184210 km
                    Data: 2025.01.15
                    Czas: 17:43:23

                    Temperatura sterownika: 15 °C
                    Napięcie zacisku 15: 15.10 V


-------------------------------------------------------------------------------
Adres AC: Kontrola reduktora (J880)       Plik etykiet: 4M0-907-355.clb
   Oznaczenie elementu SW: 4M0 907 355 D    HW: 4M0 907 355 B
   Komponent: SCR-Stg-G3H05 0006  
   Numer zestawu danych: 8W2909571D  0007
   Zbiór danych ASAM: EV_RDCMINERGAU736 005012
   ROD: EV_RDCMINERGAU736.rod
   VCID: 323D0CE484A6259A99F-8066

16 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
0017 - Napięcie zasilania 
          U1011 00 [00001000] - za niskie
          [Kl30_Power_supply_Voltage_too_low]
          Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
             Ramka zamrożona:
                    Priorytet błędu: 2
                    Częstość błędu: 1
                    Wew.licznik błędów: 99
                    Przebieg: 139014 km
                    Data: 2024.07.12
                    Czas: 14:12:56

                    Napięcie zacisku 30A: 6.98 V
                    Napięcie zacisku 30B: 6.55 V
                    Napięcie zasilania zewnętrznych elementów: 4.96 V
                    Czujnik jakości środka redukującego: napięcie zacisku 31: 0.00 V
                    Pompa środka redukującego: prędkość obrotowa: 0 /min
                    Pompa środka redukującego: prąd: 0.00 A
                    Pompa środka redukującego: tryb pracy: OFF
                    Pompa czynnika redukującego: sterowanie: 0.00 %
                    Pompa środka redukującego: status: sterowanie końcówki mocy: nieaktywne
                    Pompa środka redukującego: temperatura końcówek mocy: 20 °C
                    Obwód grzejny 1 ukł.dozowania śr.redukującego: temp.końc.mocy: 17 °C
                    Czujnik temperatury zbiornika z czynnikiem redukującym: temperatura: 23 °C
                    Czujnik ciśnienia środka redukującego: napięcie: 0.74 V
                    Czujnik poziomu środka redukującego: wysokość napełnienia: 201 mm
                    Czujnik jakości środka redukującego: stężenie mocznika: 33.00 %
                    Czujnik 2 temperatury środka redukującego: wartość rzeczywista: 22.00 °C
                    Obwód grzejny 1 środka redukującego: moc: 0 W
                    Obwód grzejny 1 środka redukującego: wartość wymagana mocy: 0 W
                    Obwód grzejny 1 środka redukującego: ograniczenie mocy: 130 W
                    Obwód grzejny 3 środka redukującego: moc: 0 W
                    Obwód grzejny 3 środka redukującego: wartość wymagana mocy: 0 W
                    Obwód grzejny 3 środka redukującego: ograniczenie mocy: 78 W
                    Obwód grzejny 2 układu dozowania środka redukującego: moc: 0 W
                    Obwód grzejny 2 ukł.dozow.czynnika redukującego: sterowanie: nieaktywne
                    Dataset_Elements: F51049

65794 - Czujnik ciśnienia czynnika redukującego 
          P204A 00 [00001000] - usterka elektryczna
          [SCR_Pressure_sensor_Shortcut_to_Ground_Open_circuit]
          Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
             Ramka zamrożona:
                    Priorytet błędu: 2
                    Częstość błędu: 2
                    Wew.licznik błędów: 99
                    Przebieg: 139428 km
                    Data: 2000.00.00
                    Czas: 00:00:00

                    Napięcie zacisku 30A: 13.99 V
                    Napięcie zacisku 30B: 13.99 V
                    Napięcie zasilania zewnętrznych elementów: 4.99 V
                    Czujnik jakości środka redukującego: napięcie zacisku 31: 0.00 V
                    Pompa środka redukującego: prędkość obrotowa: 0 /min
                    Pompa środka redukującego: prąd: 0.00 A
                    Pompa środka redukującego: tryb pracy: OFF
                    Pompa czynnika redukującego: sterowanie: 0.00 %
                    Pompa środka redukującego: status: sterowanie końcówki mocy: nieaktywne
                    Pompa środka redukującego: temperatura końcówek mocy: 22 °C
                    Obwód grzejny 1 ukł.dozowania śr.redukującego: temp.końc.mocy: 23 °C
                    Czujnik temperatury zbiornika z czynnikiem redukującym: temperatura: 211 °C
                    Czujnik ciśnienia środka redukującego: napięcie: 0.00 V
                    Czujnik poziomu środka redukującego: wysokość napełnienia: 65515 mm
                    Czujnik jakości środka redukującego: stężenie mocznika: 107.00 %
                    Czujnik 2 temperatury środka redukującego: wartość rzeczywista: 82.00 °C
                    Obwód grzejny 1 środka redukującego: moc: 0 W
                    Obwód grzejny 1 środka redukującego: wartość wymagana mocy: 0 W
                    Obwód grzejny 1 środka redukującego: ograniczenie mocy: 130 W
                    Obwód grzejny 3 środka redukującego: moc: 0 W
                    Obwód grzejny 3 środka redukującego: wartość wymagana mocy: 0 W
                    Obwód grzejny 3 środka redukującego: ograniczenie mocy: 78 W
                    Obwód grzejny 2 układu dozowania środka redukującego: moc: 0 W
                    Obwód grzejny 2 ukł.dozow.czynnika redukującego: sterowanie: nieaktywne
                    Dataset_Elements: F51049

0512 - Czujnik zasilania napięciowego 1 
          P06B2 00 [00001000] - zwarcie z plusem
          Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
             Ramka zamrożona:
                    Priorytet błędu: 2
                    Częstość błędu: 42
                    Wew.licznik błędów: 99
                    Przebieg: 139071 km
                    Data: 2024.07.12
                    Czas: 14:47:59

                    Napięcie zacisku 30A: 12.91 V
                    Napięcie zacisku 30B: 12.00 V
                    Napięcie zasilania zewnętrznych elementów: 5.51 V
                    Czujnik jakości środka redukującego: napięcie zacisku 31: 0.00 V
                    Pompa środka redukującego: prędkość obrotowa: 0 /min
                    Pompa środka redukującego: prąd: 0.00 A
                    Pompa środka redukującego: tryb pracy: OFF
                    Pompa czynnika redukującego: sterowanie: 0.00 %
                    Pompa środka redukującego: status: sterowanie końcówki mocy: nieaktywne
                    Pompa środka redukującego: temperatura końcówek mocy: 31 °C
                    Obwód grzejny 1 ukł.dozowania śr.redukującego: temp.końc.mocy: 27 °C
                    Czujnik temperatury zbiornika z czynnikiem redukującym: temperatura: 25 °C
                    Czujnik ciśnienia środka redukującego: napięcie: 0.74 V
                    Czujnik poziomu środka redukującego: wysokość napełnienia: 192 mm
                    Czujnik jakości środka redukującego: stężenie mocznika: 33.00 %
                    Czujnik 2 temperatury środka redukującego: wartość rzeczywista: 25.00 °C
                    Obwód grzejny 1 środka redukującego: moc: 0 W
                    Obwód grzejny 1 środka redukującego: wartość wymagana mocy: 0 W
                    Obwód grzejny 1 środka redukującego: ograniczenie mocy: 130 W
                    Obwód grzejny 3 środka redukującego: moc: 0 W
                    Obwód grzejny 3 środka redukującego: wartość wymagana mocy: 0 W
                    Obwód grzejny 3 środka redukującego: ograniczenie mocy: 78 W
                    Obwód grzejny 2 układu dozowania środka redukującego: moc: 0 W
                    Obwód grzejny 2 ukł.dozow.czynnika redukującego: sterowanie: nieaktywne
                    Dataset_Elements: F51049

262147 - Sterowanie ogrzewania 2 czynnika redukującego 
          P20BD 00 [00001000] - przerwa
          [SCR_Line_Heater_Open_circuit]
          Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
             Ramka zamrożona:
                    Priorytet błędu: 2
                    Częstość błędu: 2
                    Wew.licznik błędów: 99
                    Przebieg: 139428 km
                    Data: 2000.00.00
                    Czas: 00:00:00

                    Napięcie zacisku 30A: 13.99 V
                    Napięcie zacisku 30B: 13.99 V
                    Napięcie zasilania zewnętrznych elementów: 4.99 V
                    Czujnik jakości środka redukującego: napięcie zacisku 31: 0.00 V
                    Pompa środka redukującego: prędkość obrotowa: 0 /min
                    Pompa środka redukującego: prąd: 0.00 A
                    Pompa środka redukującego: tryb pracy: OFF
                    Pompa czynnika redukującego: sterowanie: 0.00 %
                    Pompa środka redukującego: status: sterowanie końcówki mocy: nieaktywne
                    Pompa środka redukującego: temperatura końcówek mocy: 22 °C
                    Obwód grzejny 1 ukł.dozowania śr.redukującego: temp.końc.mocy: 23 °C
                    Czujnik temperatury zbiornika z czynnikiem redukującym: temperatura: 211 °C
                    Czujnik ciśnienia środka redukującego: napięcie: 0.00 V
                    Czujnik poziomu środka redukującego: wysokość napełnienia: 65515 mm
                    Czujnik jakości środka redukującego: stężenie mocznika: 107.00 %
                    Czujnik 2 temperatury środka redukującego: wartość rzeczywista: 82.00 °C
                    Obwód grzejny 1 środka redukującego: moc: 0 W
                    Obwód grzejny 1 środka redukującego: wartość wymagana mocy: 0 W
                    Obwód grzejny 1 środka redukującego: ograniczenie mocy: 130 W
                    Obwód grzejny 3 środka redukującego: moc: 0 W
                    Obwód grzejny 3 środka redukującego: wartość wymagana mocy: 0 W
                    Obwód grzejny 3 środka redukującego: ograniczenie mocy: 78 W
                    Obwód grzejny 2 układu dozowania środka redukującego: moc: 0 W
                    Obwód grzejny 2 ukł.dozow.czynnika redukującego: sterowanie: nieaktywne
                    Dataset_Elements: F51049

262400 - Sterowanie ogrzewania 1 czynnika redukującego 
          P20BC 00 [00001000] - zwarcie z plusem
          [SCR_Tank_Heater_Shortcut_to_Vbat]
          Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
             Ramka zamrożona:
                    Priorytet błędu: 2
                    Częstość błędu: 35
                    Wew.licznik błędów: 99
                    Przebieg: 139014 km
                    Data: 2024.07.12
                    Czas: 14:13:19

                    Napięcie zacisku 30A: 8.58 V
                    Napięcie zacisku 30B: 8.33 V
                    Napięcie zasilania zewnętrznych elementów: 4.98 V
                    Czujnik jakości środka redukującego: napięcie zacisku 31: 0.00 V
                    Pompa środka redukującego: prędkość obrotowa: 0 /min
                    Pompa środka redukującego: prąd: 0.00 A
                    Pompa środka redukującego: tryb pracy: OFF
                    Pompa czynnika redukującego: sterowanie: 0.00 %
                    Pompa środka redukującego: status: sterowanie końcówki mocy: nieaktywne
                    Pompa środka redukującego: temperatura końcówek mocy: 21 °C
                    Obwód grzejny 1 ukł.dozowania śr.redukującego: temp.końc.mocy: 17 °C
                    Czujnik temperatury zbiornika z czynnikiem redukującym: temperatura: 23 °C
                    Czujnik ciśnienia środka redukującego: napięcie: 0.74 V
                    Czujnik poziomu środka redukującego: wysokość napełnienia: 201 mm
                    Czujnik jakości środka redukującego: stężenie mocznika: 33.00 %
                    Czujnik 2 temperatury środka redukującego: wartość rzeczywista: 22.00 °C
                    Obwód grzejny 1 środka redukującego: moc: 0 W
                    Obwód grzejny 1 środka redukującego: wartość wymagana mocy: 0 W
                    Obwód grzejny 1 środka redukującego: ograniczenie mocy: 130 W
                    Obwód grzejny 3 środka redukującego: moc: 0 W
                    Obwód grzejny 3 środka redukującego: wartość wymagana mocy: 0 W
                    Obwód grzejny 3 środka redukującego: ograniczenie mocy: 78 W
                    Obwód grzejny 2 układu dozowania środka redukującego: moc: 0 W
                    Obwód grzejny 2 ukł.dozow.czynnika redukującego: sterowanie: nieaktywne
                    Dataset_Elements: F51049

262403 - Sterowanie ogrzewania 1 czynnika redukującego 
          P20B9 00 [00001000] - przerwa
          Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
             Ramka zamrożona:
                    Priorytet błędu: 2
                    Częstość błędu: 2
                    Wew.licznik błędów: 99
                    Przebieg: 139428 km
                    Data: 2000.00.00
                    Czas: 00:00:00

                    Napięcie zacisku 30A: 14.00 V
                    Napięcie zacisku 30B: 14.00 V
                    Napięcie zasilania zewnętrznych elementów: 4.99 V
                    Czujnik jakości środka redukującego: napięcie zacisku 31: 0.00 V
                    Pompa środka redukującego: prędkość obrotowa: 0 /min
                    Pompa środka redukującego: prąd: 0.00 A
                    Pompa środka redukującego: tryb pracy: OFF
                    Pompa czynnika redukującego: sterowanie: 0.00 %
                    Pompa środka redukującego: status: sterowanie końcówki mocy: nieaktywne
                    Pompa środka redukującego: temperatura końcówek mocy: 22 °C
                    Obwód grzejny 1 ukł.dozowania śr.redukującego: temp.końc.mocy: 23 °C
                    Czujnik temperatury zbiornika z czynnikiem redukującym: temperatura: 211 °C
                    Czujnik ciśnienia środka redukującego: napięcie: 0.00 V
                    Czujnik poziomu środka redukującego: wysokość napełnienia: 65515 mm
                    Czujnik jakości środka redukującego: stężenie mocznika: 107.00 %
                    Czujnik 2 temperatury środka redukującego: wartość rzeczywista: 82.00 °C
                    Obwód grzejny 1 środka redukującego: moc: 0 W
                    Obwód grzejny 1 środka redukującego: wartość wymagana mocy: 0 W
                    Obwód grzejny 1 środka redukującego: ograniczenie mocy: 130 W
                    Obwód grzejny 3 środka redukującego: moc: 0 W
                    Obwód grzejny 3 środka redukującego: wartość wymagana mocy: 0 W
                    Obwód grzejny 3 środka redukującego: ograniczenie mocy: 78 W
                    Obwód grzejny 2 układu dozowania środka redukującego: moc: 0 W
                    Obwód grzejny 2 ukł.dozow.czynnika redukującego: sterowanie: nieaktywne
                    Dataset_Elements: F51049

262656 - Sterowanie ogrzewania 3 czynnika redukującego 
          P20C4 00 [00001000] - zwarcie z plusem
          [SCR_Tank_Heater_2_Shortcut_to_Vbat]
          Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
             Ramka zamrożona:
                    Priorytet błędu: 2
                    Częstość błędu: 27
                    Wew.licznik błędów: 100
                    Przebieg: 139014 km
                    Data: 2024.07.12
                    Czas: 14:13:19

                    Napięcie zacisku 30A: 7.00 V
                    Napięcie zacisku 30B: 6.63 V
                    Napięcie zasilania zewnętrznych elementów: 4.96 V
                    Czujnik jakości środka redukującego: napięcie zacisku 31: 0.00 V
                    Pompa środka redukującego: prędkość obrotowa: 0 /min
                    Pompa środka redukującego: prąd: 0.00 A
                    Pompa środka redukującego: tryb pracy: OFF
                    Pompa czynnika redukującego: sterowanie: 0.00 %
                    Pompa środka redukującego: status: sterowanie końcówki mocy: nieaktywne
                    Pompa środka redukującego: temperatura końcówek mocy: 21 °C
                    Obwód grzejny 1 ukł.dozowania śr.redukującego: temp.końc.mocy: 18 °C
                    Czujnik temperatury zbiornika z czynnikiem redukującym: temperatura: 23 °C
                    Czujnik ciśnienia środka redukującego: napięcie: 0.74 V
                    Czujnik poziomu środka redukującego: wysokość napełnienia: 201 mm
                    Czujnik jakości środka redukującego: stężenie mocznika: 33.00 %
                    Czujnik 2 temperatury środka redukującego: wartość rzeczywista: 22.00 °C
                    Obwód grzejny 1 środka redukującego: moc: 0 W
                    Obwód grzejny 1 środka redukującego: wartość wymagana mocy: 0 W
                    Obwód grzejny 1 środka redukującego: ograniczenie mocy: 130 W
                    Obwód grzejny 3 środka redukującego: moc: 0 W
                    Obwód grzejny 3 środka redukującego: wartość wymagana mocy: 0 W
                    Obwód grzejny 3 środka redukującego: ograniczenie mocy: 78 W
                    Obwód grzejny 2 układu dozowania środka redukującego: moc: 0 W
                    Obwód grzejny 2 ukł.dozow.czynnika redukującego: sterowanie: nieaktywne
                    Dataset_Elements: F51049

262659 - Sterowanie ogrzewania 3 czynnika redukującego 
          P20C1 00 [00001000] - przerwa
          [SCR_Tank_Heater_2_Open_circuit]
          Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
             Ramka zamrożona:
                    Priorytet błędu: 2
                    Częstość błędu: 2
                    Wew.licznik błędów: 99
                    Przebieg: 139428 km
                    Data: 2000.00.00
                    Czas: 00:00:00

                    Napięcie zacisku 30A: 13.99 V
                    Napięcie zacisku 30B: 13.99 V
                    Napięcie zasilania zewnętrznych elementów: 4.99 V
                    Czujnik jakości środka redukującego: napięcie zacisku 31: 0.00 V
                    Pompa środka redukującego: prędkość obrotowa: 0 /min
                    Pompa środka redukującego: prąd: 0.00 A
                    Pompa środka redukującego: tryb pracy: OFF
                    Pompa czynnika redukującego: sterowanie: 0.00 %
                    Pompa środka redukującego: status: sterowanie końcówki mocy: nieaktywne
                    Pompa środka redukującego: temperatura końcówek mocy: 22 °C
                    Obwód grzejny 1 ukł.dozowania śr.redukującego: temp.końc.mocy: 23 °C
                    Czujnik temperatury zbiornika z czynnikiem redukującym: temperatura: 211 °C
                    Czujnik ciśnienia środka redukującego: napięcie: 0.00 V
                    Czujnik poziomu środka redukującego: wysokość napełnienia: 65515 mm
                    Czujnik jakości środka redukującego: stężenie mocznika: 107.00 %
                    Czujnik 2 temperatury środka redukującego: wartość rzeczywista: 82.00 °C
                    Obwód grzejny 1 środka redukującego: moc: 0 W
                    Obwód grzejny 1 środka redukującego: wartość wymagana mocy: 0 W
                    Obwód grzejny 1 środka redukującego: ograniczenie mocy: 130 W
                    Obwód grzejny 3 środka redukującego: moc: 0 W
                    Obwód grzejny 3 środka redukującego: wartość wymagana mocy: 0 W
                    Obwód grzejny 3 środka redukującego: ograniczenie mocy: 78 W
                    Obwód grzejny 2 układu dozowania środka redukującego: moc: 0 W
                    Obwód grzejny 2 ukł.dozow.czynnika redukującego: sterowanie: nieaktywne
                    Dataset_Elements: F51049

196608 - Sterowanie pompy 1 czynnika redukującego 
          P208D 00 [00001000] - zwarcie z plusem
          [SCR_Dosing_pump_Shortcut_to_Vbat]
          Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
             Ramka zamrożona:
                    Priorytet błędu: 2
                    Częstość błędu: 27
                    Wew.licznik błędów: 101
                    Przebieg: 139028 km
                    Data: 2024.07.12
                    Czas: 14:19:10

                    Napięcie zacisku 30A: 9.33 V
                    Napięcie zacisku 30B: 8.36 V
                    Napięcie zasilania zewnętrznych elementów: 4.83 V
                    Czujnik jakości środka redukującego: napięcie zacisku 31: 0.00 V
                    Pompa środka redukującego: prędkość obrotowa: 0 /min
                    Pompa środka redukującego: prąd: 0.00 A
                    Pompa środka redukującego: tryb pracy: OFF
                    Pompa czynnika redukującego: sterowanie: 0.00 %
                    Pompa środka redukującego: status: sterowanie końcówki mocy: nieaktywne
                    Pompa środka redukującego: temperatura końcówek mocy: 23 °C
                    Obwód grzejny 1 ukł.dozowania śr.redukującego: temp.końc.mocy: 19 °C
                    Czujnik temperatury zbiornika z czynnikiem redukującym: temperatura: 23 °C
                    Czujnik ciśnienia środka redukującego: napięcie: 0.74 V
                    Czujnik poziomu środka redukującego: wysokość napełnienia: 183 mm
                    Czujnik jakości środka redukującego: stężenie mocznika: 33.00 %
                    Czujnik 2 temperatury środka redukującego: wartość rzeczywista: 23.00 °C
                    Obwód grzejny 1 środka redukującego: moc: 0 W
                    Obwód grzejny 1 środka redukującego: wartość wymagana mocy: 0 W
                    Obwód grzejny 1 środka redukującego: ograniczenie mocy: 130 W
                    Obwód grzejny 3 środka redukującego: moc: 0 W
                    Obwód grzejny 3 środka redukującego: wartość wymagana mocy: 0 W
                    Obwód grzejny 3 środka redukującego: ograniczenie mocy: 78 W
                    Obwód grzejny 2 układu dozowania środka redukującego: moc: 0 W
                    Obwód grzejny 2 ukł.dozow.czynnika redukującego: sterowanie: nieaktywne
                    Dataset_Elements: F51049

196611 - Sterowanie pompy 1 czynnika redukującego 
          P208A 00 [00001000] - przerwa
          Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
             Ramka zamrożona:
                    Priorytet błędu: 2
                    Częstość błędu: 2
                    Wew.licznik błędów: 99
                    Przebieg: 139428 km
                    Data: 2000.00.00
                    Czas: 00:00:00

                    Napięcie zacisku 30A: 13.99 V
                    Napięcie zacisku 30B: 13.99 V
                    Napięcie zasilania zewnętrznych elementów: 4.99 V
                    Czujnik jakości środka redukującego: napięcie zacisku 31: 0.00 V
                    Pompa środka redukującego: prędkość obrotowa: 0 /min
                    Pompa środka redukującego: prąd: 0.00 A
                    Pompa środka redukującego: tryb pracy: OFF
                    Pompa czynnika redukującego: sterowanie: 0.00 %
                    Pompa środka redukującego: status: sterowanie końcówki mocy: nieaktywne
                    Pompa środka redukującego: temperatura końcówek mocy: 22 °C
                    Obwód grzejny 1 ukł.dozowania śr.redukującego: temp.końc.mocy: 23 °C
                    Czujnik temperatury zbiornika z czynnikiem redukującym: temperatura: 211 °C
                    Czujnik ciśnienia środka redukującego: napięcie: 0.00 V
                    Czujnik poziomu środka redukującego: wysokość napełnienia: 65515 mm
                    Czujnik jakości środka redukującego: stężenie mocznika: 107.00 %
                    Czujnik 2 temperatury środka redukującego: wartość rzeczywista: 82.00 °C
                    Obwód grzejny 1 środka redukującego: moc: 0 W
                    Obwód grzejny 1 środka redukującego: wartość wymagana mocy: 0 W
                    Obwód grzejny 1 środka redukującego: ograniczenie mocy: 130 W
                    Obwód grzejny 3 środka redukującego: moc: 0 W
                    Obwód grzejny 3 środka redukującego: wartość wymagana mocy: 0 W
                    Obwód grzejny 3 środka redukującego: ograniczenie mocy: 78 W
                    Obwód grzejny 2 układu dozowania środka redukującego: moc: 0 W
                    Obwód grzejny 2 ukł.dozow.czynnika redukującego: sterowanie: nieaktywne
                    Dataset_Elements: F51049

0536 - Czujnik zasilania napięciowego 1 
          P06B0 00 [00001000] - przerwa
          Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
             Ramka zamrożona:
                    Priorytet błędu: 2
                    Częstość błędu: 15
                    Wew.licznik błędów: 100
                    Przebieg: 139071 km
                    Data: 2024.07.12
                    Czas: 14:47:17

                    Napięcie zacisku 30A: 12.28 V
                    Napięcie zacisku 30B: 11.15 V
                    Napięcie zasilania zewnętrznych elementów: 5.21 V
                    Czujnik jakości środka redukującego: napięcie zacisku 31: 0.00 V
                    Pompa środka redukującego: prędkość obrotowa: 0 /min
                    Pompa środka redukującego: prąd: 0.00 A
                    Pompa środka redukującego: tryb pracy: OFF
                    Pompa czynnika redukującego: sterowanie: 0.00 %
                    Pompa środka redukującego: status: sterowanie końcówki mocy: nieaktywne
                    Pompa środka redukującego: temperatura końcówek mocy: 31 °C
                    Obwód grzejny 1 ukł.dozowania śr.redukującego: temp.końc.mocy: 27 °C
                    Czujnik temperatury zbiornika z czynnikiem redukującym: temperatura: 25 °C
                    Czujnik ciśnienia środka redukującego: napięcie: 0.74 V
                    Czujnik poziomu środka redukującego: wysokość napełnienia: 192 mm
                    Czujnik jakości środka redukującego: stężenie mocznika: 33.00 %
                    Czujnik 2 temperatury środka redukującego: wartość rzeczywista: 25.00 °C
                    Obwód grzejny 1 środka redukującego: moc: 0 W
                    Obwód grzejny 1 środka redukującego: wartość wymagana mocy: 0 W
                    Obwód grzejny 1 środka redukującego: ograniczenie mocy: 130 W
                    Obwód grzejny 3 środka redukującego: moc: 0 W
                    Obwód grzejny 3 środka redukującego: wartość wymagana mocy: 0 W
                    Obwód grzejny 3 środka redukującego: ograniczenie mocy: 78 W
                    Obwód grzejny 2 układu dozowania środka redukującego: moc: 0 W
                    Obwód grzejny 2 ukł.dozow.czynnika redukującego: sterowanie: nieaktywne
                    Dataset_Elements: F51049

0537 - Czujnik zasilania napięciowego 1 
          P06B0 00 [00001000] - przerwa
          Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
             Ramka zamrożona:
                    Priorytet błędu: 2
                    Częstość błędu: 14
                    Wew.licznik błędów: 100
                    Przebieg: 139028 km
                    Data: 2024.07.12
                    Czas: 14:19:13

                    Napięcie zacisku 30A: 8.48 V
                    Napięcie zacisku 30B: 7.76 V
                    Napięcie zasilania zewnętrznych elementów: 4.79 V
                    Czujnik jakości środka redukującego: napięcie zacisku 31: 0.00 V
                    Pompa środka redukującego: prędkość obrotowa: 0 /min
                    Pompa środka redukującego: prąd: 0.00 A
                    Pompa środka redukującego: tryb pracy: OFF
                    Pompa czynnika redukującego: sterowanie: 0.00 %
                    Pompa środka redukującego: status: sterowanie końcówki mocy: nieaktywne
                    Pompa środka redukującego: temperatura końcówek mocy: 23 °C
                    Obwód grzejny 1 ukł.dozowania śr.redukującego: temp.końc.mocy: 19 °C
                    Czujnik temperatury zbiornika z czynnikiem redukującym: temperatura: 23 °C
                    Czujnik ciśnienia środka redukującego: napięcie: 0.74 V
                    Czujnik poziomu środka redukującego: wysokość napełnienia: 184 mm
                    Czujnik jakości środka redukującego: stężenie mocznika: 33.00 %
                    Czujnik 2 temperatury środka redukującego: wartość rzeczywista: 23.00 °C
                    Obwód grzejny 1 środka redukującego: moc: 0 W
                    Obwód grzejny 1 środka redukującego: wartość wymagana mocy: 0 W
                    Obwód grzejny 1 środka redukującego: ograniczenie mocy: 130 W
                    Obwód grzejny 3 środka redukującego: moc: 0 W
                    Obwód grzejny 3 środka redukującego: wartość wymagana mocy: 0 W
                    Obwód grzejny 3 środka redukującego: ograniczenie mocy: 78 W
                    Obwód grzejny 2 układu dozowania środka redukującego: moc: 0 W
                    Obwód grzejny 2 ukł.dozow.czynnika redukującego: sterowanie: nieaktywne
                    Dataset_Elements: F51049

66049 - Czujnik 1 temperatury zbiornika czynnika redukującego 
          P205A 00 [00001000] - usterka elektryczna
          [SCR_Temperature_sensor_Shortcut_to_5V_sensor_supply_Open_circuit]
          Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
             Ramka zamrożona:
                    Priorytet błędu: 2
                    Częstość błędu: 2
                    Wew.licznik błędów: 99
                    Przebieg: 139428 km
                    Data: 2000.00.00
                    Czas: 00:00:00

                    Napięcie zacisku 30A: 13.99 V
                    Napięcie zacisku 30B: 13.96 V
                    Napięcie zasilania zewnętrznych elementów: 4.99 V
                    Czujnik jakości środka redukującego: napięcie zacisku 31: 0.00 V
                    Pompa środka redukującego: prędkość obrotowa: 0 /min
                    Pompa środka redukującego: prąd: 0.00 A
                    Pompa środka redukującego: tryb pracy: OFF
                    Pompa czynnika redukującego: sterowanie: 0.00 %
                    Pompa środka redukującego: status: sterowanie końcówki mocy: nieaktywne
                    Pompa środka redukującego: temperatura końcówek mocy: 22 °C
                    Obwód grzejny 1 ukł.dozowania śr.redukującego: temp.końc.mocy: 23 °C
                    Czujnik temperatury zbiornika z czynnikiem redukującym: temperatura: 211 °C
                    Czujnik ciśnienia środka redukującego: napięcie: 0.00 V
                    Czujnik poziomu środka redukującego: wysokość napełnienia: 65515 mm
                    Czujnik jakości środka redukującego: stężenie mocznika: 107.00 %
                    Czujnik 2 temperatury środka redukującego: wartość rzeczywista: 82.00 °C
                    Obwód grzejny 1 środka redukującego: moc: 0 W
                    Obwód grzejny 1 środka redukującego: wartość wymagana mocy: 0 W
                    Obwód grzejny 1 środka redukującego: ograniczenie mocy: 130 W
                    Obwód grzejny 3 środka redukującego: moc: 0 W
                    Obwód grzejny 3 środka redukującego: wartość wymagana mocy: 0 W
                    Obwód grzejny 3 środka redukującego: ograniczenie mocy: 78 W
                    Obwód grzejny 2 układu dozowania środka redukującego: moc: 0 W
                    Obwód grzejny 2 ukł.dozow.czynnika redukującego: sterowanie: nieaktywne
                    Dataset_Elements: F51049

66592 - Czujnik poziomu środka redukującego / temperatury w zbiorniku 
          U121D 00 [00001000] - brak komunikacji
          [SCR_Digital_Interface_Timeout]
          Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
             Ramka zamrożona:
                    Priorytet błędu: 2
                    Częstość błędu: 2
                    Wew.licznik błędów: 99
                    Przebieg: 139428 km
                    Data: 2024.07.16
                    Czas: 15:05:29

                    Napięcie zacisku 30A: 13.96 V
                    Napięcie zacisku 30B: 13.99 V
                    Napięcie zasilania zewnętrznych elementów: 4.99 V
                    Czujnik jakości środka redukującego: napięcie zacisku 31: 0.00 V
                    Pompa środka redukującego: prędkość obrotowa: 0 /min
                    Pompa środka redukującego: prąd: 0.00 A
                    Pompa środka redukującego: tryb pracy: OFF
                    Pompa czynnika redukującego: sterowanie: 0.00 %
                    Pompa środka redukującego: status: sterowanie końcówki mocy: nieaktywne
                    Pompa środka redukującego: temperatura końcówek mocy: 22 °C
                    Obwód grzejny 1 ukł.dozowania śr.redukującego: temp.końc.mocy: 23 °C
                    Czujnik temperatury zbiornika z czynnikiem redukującym: temperatura: 211 °C
                    Czujnik ciśnienia środka redukującego: napięcie: 0.00 V
                    Czujnik poziomu środka redukującego: wysokość napełnienia: 65515 mm
                    Czujnik jakości środka redukującego: stężenie mocznika: 107.00 %
                    Czujnik 2 temperatury środka redukującego: wartość rzeczywista: 82.00 °C
                    Obwód grzejny 1 środka redukującego: moc: 0 W
                    Obwód grzejny 1 środka redukującego: wartość wymagana mocy: 0 W
                    Obwód grzejny 1 środka redukującego: ograniczenie mocy: 130 W
                    Obwód grzejny 3 środka redukującego: moc: 0 W
                    Obwód grzejny 3 środka redukującego: wartość wymagana mocy: 0 W
                    Obwód grzejny 3 środka redukującego: ograniczenie mocy: 78 W
                    Obwód grzejny 2 układu dozowania środka redukującego: moc: 0 W
                    Obwód grzejny 2 ukł.dozow.czynnika redukującego: sterowanie: nieaktywne
                    Dataset_Elements: F51049

66887 - Moduł sprawdzania jakości środka redukującego 
          P21CE 00 [00001000] - nieprawidłowe działanie
          [SCR_Digital_Interface_Quality_2_sensor_diagnostic_routines_error]
          Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
             Ramka zamrożona:
                    Priorytet błędu: 2
                    Częstość błędu: 1
                    Wew.licznik błędów: 100
                    Przebieg: 139094 km
                    Data: 2024.07.13
                    Czas: 09:22:20

                    Napięcie zacisku 30A: 12.00 V
                    Napięcie zacisku 30B: 12.99 V
                    Napięcie zasilania zewnętrznych elementów: 4.79 V
                    Czujnik jakości środka redukującego: napięcie zacisku 31: 0.00 V
                    Pompa środka redukującego: prędkość obrotowa: 0 /min
                    Pompa środka redukującego: prąd: 0.00 A
                    Pompa środka redukującego: tryb pracy: OFF
                    Pompa czynnika redukującego: sterowanie: 0.00 %
                    Pompa środka redukującego: status: sterowanie końcówki mocy: nieaktywne
                    Pompa środka redukującego: temperatura końcówek mocy: 17 °C
                    Obwód grzejny 1 ukł.dozowania śr.redukującego: temp.końc.mocy: 14 °C
                    Czujnik temperatury zbiornika z czynnikiem redukującym: temperatura: 18 °C
                    Czujnik ciśnienia środka redukującego: napięcie: 0.76 V
                    Czujnik poziomu środka redukującego: wysokość napełnienia: 234 mm
                    Czujnik jakości środka redukującego: stężenie mocznika: 107.00 %
                    Czujnik 2 temperatury środka redukującego: wartość rzeczywista: 82.00 °C
                    Obwód grzejny 1 środka redukującego: moc: 0 W
                    Obwód grzejny 1 środka redukującego: wartość wymagana mocy: 0 W
                    Obwód grzejny 1 środka redukującego: ograniczenie mocy: 130 W
                    Obwód grzejny 3 środka redukującego: moc: 0 W
                    Obwód grzejny 3 środka redukującego: wartość wymagana mocy: 0 W
                    Obwód grzejny 3 środka redukującego: ograniczenie mocy: 78 W
                    Obwód grzejny 2 układu dozowania środka redukującego: moc: 0 W
                    Obwód grzejny 2 ukł.dozow.czynnika redukującego: sterowanie: nieaktywne
                    Dataset_Elements: F51049

66848 - Moduł sprawdzania jakości środka redukującego 
          U02A2 00 [00001000] - brak komunikacji
          [SCR_Digital_Interface_2_Timeout]
          Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
             Ramka zamrożona:
                    Priorytet błędu: 2
                    Częstość błędu: 1
                    Wew.licznik błędów: 99
                    Przebieg: 139429 km
                    Data: 2000.00.00
                    Czas: 00:00:00

                    Napięcie zacisku 30A: 12.38 V
                    Napięcie zacisku 30B: 12.39 V
                    Napięcie zasilania zewnętrznych elementów: 4.99 V
                    Czujnik jakości środka redukującego: napięcie zacisku 31: 0.00 V
                    Pompa środka redukującego: prędkość obrotowa: 0 /min
                    Pompa środka redukującego: prąd: 0.00 A
                    Pompa środka redukującego: tryb pracy: OFF
                    Pompa czynnika redukującego: sterowanie: 0.00 %
                    Pompa środka redukującego: status: sterowanie końcówki mocy: nieaktywne
                    Pompa środka redukującego: temperatura końcówek mocy: 1 °C
                    Obwód grzejny 1 ukł.dozowania śr.redukującego: temp.końc.mocy: 2 °C
                    Czujnik temperatury zbiornika z czynnikiem redukującym: temperatura: 211 °C
                    Czujnik ciśnienia środka redukującego: napięcie: 0.00 V
                    Czujnik poziomu środka redukującego: wysokość napełnienia: 65515 mm
                    Czujnik jakości środka redukującego: stężenie mocznika: 107.00 %
                    Czujnik 2 temperatury środka redukującego: wartość rzeczywista: 82.00 °C
                    Obwód grzejny 1 środka redukującego: moc: 0 W
                    Obwód grzejny 1 środka redukującego: wartość wymagana mocy: 0 W
                    Obwód grzejny 1 środka redukującego: ograniczenie mocy: 130 W
                    Obwód grzejny 3 środka redukującego: moc: 0 W
                    Obwód grzejny 3 środka redukującego: wartość wymagana mocy: 0 W
                    Obwód grzejny 3 środka redukującego: ograniczenie mocy: 78 W
                    Obwód grzejny 2 układu dozowania środka redukującego: moc: 0 W
                    Obwód grzejny 2 ukł.dozow.czynnika redukującego: sterowanie: nieaktywne
                    Dataset_Elements: F51049


-------------------------------------------------------------------------------
Adres BB: Drzwi tylne s.kier. (J388)       Plik etykiet:* Brak
   Oznaczenie elementu SW: 8W0 959 595 H    HW: 8W0 959 595 F
   Komponent: TSG HFS       009 0130  
   Numer seryjny: 0000373539010  Numer zestawu danych: 8W0909897G  0032
   Kodowanie: 000F89200000000000001000
   Kod serwisu: WSC 06325 790 00001
   Zbiór danych ASAM: EV_DCU2RearDriveMAXHCONT 001005
   ROD: EV_DCU2RearDriveMAXHCONT_VW37.rod
   VCID: 51FF6368E1607E82805-8004

Nie znaleziono błędów.

-------------------------------------------------------------------------------
Adres BC: Drzwi tylne s.pas. (J389)       Plik etykiet:* Brak
   Oznaczenie elementu SW: 8W0 959 595 H    HW: 8W0 959 595 F
   Komponent: TSG HBFS      009 0130  
   Numer seryjny: 0000373539012  Numer zestawu danych: 8W0909896G  0032
   Kodowanie: 000F89200000000000001000
   Kod serwisu: WSC 06325 790 00001
   Zbiór danych ASAM: EV_DCU2RearPasseMAXHCONT 001005
   ROD: EV_DCU2RearPasseMAXHCONT_VW37.rod
   VCID: 51FF6368E1607E82805-8004

Znaleziono 1 błąd:
196676 - Lampka ostrzegawcza otwartych drzwi/oświetlenie przy wsiadaniu 
          B1775 01 [00001000] - Usterka elektryczna
          Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
             Ramka zamrożona:
                    Priorytet błędu: 5
                    Częstość błędu: 1
                    Wew.licznik błędów: 98
                    Przebieg: 184158 km
                    Data: 2025.01.08
                    Czas: 17:12:01


-------------------------------------------------------------------------------
Adres D6: Sterow.ośw.LED lewy 2 (A31)       Plik etykiet: 7PP-941-572.clb
   Oznaczenie elementu SW: 7PP 941 572 AB    HW: 7PP 941 572 A
   Komponent: LED1L         H09 0003  
   Numer zestawu danych: 8W0909471C  0008
   Kod serwisu: WSC 00000 000 00000
   Zbiór danych ASAM: EV_LEDModLeftMELCOAU736 001004
   ROD: EV_LEDModLeftMELCOAU736_VW37.rod
   VCID: 1675D074080ED9BA957-8042

Nie znaleziono błędów.

-------------------------------------------------------------------------------
Adres D7: Sterow.ośw.LED prawy 2 (A27)       Plik etykiet: 7PP-941-572.clb
   Oznaczenie elementu SW: 7PP 941 572 AB    HW: 7PP 941 572 A
   Komponent: LED1R         H09 0003  
   Numer zestawu danych: 8W0909472C  0008
   Kod serwisu: WSC 00000 000 00000
   Zbiór danych ASAM: EV_LEDModRightMELCOAU736 001004
   ROD: EV_LEDModLeftMELCOAU736_VW37.rod
   VCID: 1675D074080ED9BA957-8042

Nie znaleziono błędów.

Koniec (Skanowanie trwało: 02:05, Napięcie akumulatora - na początku skanowania / przy końcu skanowania: 11.7V/11.7V. VIgn 11.7V)

Edytowane przez andrzej25011
Opublikowano

Wygląda jakby sterownik był uwalony.

Opublikowano

Ok, jutro go odeślę. Dzięki i pozdrawiam.

Opublikowano

Witam. Wczoraj podłączyłem kolejny używany sterownik AdBlue i tak, jak ostatni o identycznych oznaczeniach. Wzrokowo wyglądał bardzo obiecująco, gdyż w czystym otworku widniała bialutka membrana i to tyle pozytywów. Po wpięciu kostki i podłączeniu VCDS-a okazało się, że wśród listy sterowników nie ma AC - kontrola reduktora, czyli brak komunikacji ze sterownikiem. Czy przyczyną tego może być to, że sterownik prawdopodobnie pochodzi z Q7 i ma wgrany inny zestaw danych a także data produkcji sterownika jest z początku 2020 r. ???

3 zdjęcie - mój oryginalny20250211_170624.thumb.jpg.c5abbb5c9be8cd40d9b7188e946ea9c8.jpg20250211_170923.thumb.jpg.c69bdca56dcbe2c69f59fcbaa5a64557.jpg20250210_172211.thumb.jpg.02af3494bec7725ee767de25d6328b29.jpg

Opublikowano

Na 100% nie pochodzi z Q7.

Kupiłeś uwalony sterownik.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...