Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B6 BFB - błąd 16618 - analiza


Przejdź do rozwiązania Rozwiązane przez przem8,

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,

 

po podłączeniu vaga wykryło błąd 16618. 

Ogólnie auto odcina moc, problem z płynną jazdą na benzynie. 

Na LPG wszystko ok.

 

Załączam logi, kanał 003, 008, 011 na biegu 1,2,3 - niestety nie mam warunków do loga na 4. 

LOG.TUNEZILLA.COM

Auto po mapie, bez kata, niestety sonda jeszcze nie jest wyrzucona programowo. Dzieje się tak od około miesiąca.

Na pewno jest padnięty reduktor lpg(potwierdzone w serwisie,wymiana w sobotę, właśnie dotarł nowy), instalację będę stroić samodzielnie. 

 

 

Opublikowano

Zrób najpierw poprawne logi. Nie te grupy...

Opublikowano

Które grupy powinienem zrobić?

Opublikowano

Wyszukiwarka nie działa?

2+33,  3+20 i 115+118 na pb i 2+33 na lpg. 3 bieg wystarczy.

Opublikowano

Przepraszam, że tak późno ale przebywałem poza krajem, auto zostało. 

Tak więc na początek, był spory problem bo brakło mocy, turbo nie pompowało.

 

Po odłączeniu klemy na kilka minut zawodnik został ożywiony. Niestety podczas testowania powyżej 5k rpm auto praktycznie nie chciało jechać, przy pedale w podłodze na mniejszych obrotach strzały. 

Z pewnie ważnych info, kata brak, druga sonda nie jest jeszcze wyłączona, zrobiony program, turbo regenerowane około 2,5 roku temu.

Jestem też świeżo po wymianie reduktora lpg, stary nie trzymał ciśnienia(czerowny stag 250KM).

 

Poniżej logi. 

2+33 ben:

LOG.TUNEZILLA.COM

 

2+33 lpg:

LOG.TUNEZILLA.COM

3+20 ben:

LOG.TUNEZILLA.COM

115+118 ben:

LOG.TUNEZILLA.COM

 

 

  • Rozwiązanie
Opublikowano

Pompa paliwa do wymiany.

Opublikowano

Poza samą pompą reszta wygląda ok?

Moje podejrzenia padły na nią już jakiś czas temu bo auto ma ciężko odpalić. 

 

Martwi mnie ten błąd przeładowania.

Opublikowano
W dniu 5.06.2023 o 21:25, PrzemekZ napisał(a):

Poza samą pompą reszta wygląda ok?

Moje podejrzenia padły na nią już jakiś czas temu bo auto ma ciężko odpalić. 

 

Martwi mnie ten błąd przeładowania.

Zacząłem od zmiany filtra paliwa i jest poprawa. Auto odpala jak trzeba, jednak nadal dziwnie słychać pompę, wymienię również dla spokoju.

 

Niestety w dalszym ciągu jest problem z turbo, po rozłączeniu klemy przez jakiś czas pompuje i potem jakby w ogóle nie działała, prawdopodobnie przechodzi w tryb awaryjny przez przeładowanie? 

Zawor n75 jest wymieniony na nowy, i przewody które od niego wychodzą również. 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...