Darnex Opublikowano 10 Lipca 2023 Opublikowano 10 Lipca 2023 Witam, Jeśli taki temat był już poruszany to przepraszam, ale nie doszukałem się, a teraz przedstawię pacjenta i objawy: Audi A4 B8, 2.0 TDI, 190KM, multitronic, rok produkcji 2014, sedan. Objawy: 1. Podczas dłuższej i intensywniejszej jeździe na trybie D, przy prędkości ok 100-108 km/h i puszczeniu gazu (ponieważ wtedy głośniej to oddziałuje), słychać jakby cykliczny dźwięk (coś jakby pełen obrót z półsekundową przerwą) i wibracje przenoszące się na pedał gazu oraz nadwozie, gdy prędkość minie zakres to wibracje oraz dźwięk zmniejszają się, ale nadal występują. Gdy jeżdżę spokojnie to czasami nie mona tego wyłapać nawet przy zakresie 100-108, ale gdy depnę parę razy wtedy można to odczuć. 2. Gdy dam na tryb S i ruszam z miejsca, gaz wciśnięty w podłogę, to autem trzęsie strasznie (nie wiem jak mogę to opisać lepiej). Wtedy też nie ma zakresu tego trzęsienia (testowałem jedynie do 140km/h). Podczas jazdy w trybie D i ruszeniu z miejsca trzęsienie występuje jednak mniejsze. Podczas spokojniejszej jazdy również czuć drgania w środku samochodu. 3. Ostatni problem, a więc gdy jadę z większą prędkością i wyhamuje do 0 i nie puszcze hamulca to czuć drgania, czasem nawet intensywne, natomiast jeśli dojeżdżam i wyhamowuje delikatnie drgania nie występują lub są minimalne o co może chodzić? W ostatnim czasie: 1.Wymieniony został olej, razem z filtrami w skrzyni biegów metodą dynamiczną. 2. Wymieniłem olej w silniku oraz filtr powietrza, oleju, paliwa. 3. Z powodu zapieczonych tłoczków, zostały kupione zestawy naprawcze i wymienione klocki (tarcze zostały stare) 4. Wymieniłem 2 opony (przód) Mam nadzieję, że opisałem to w miarę zrozumiały sposób, pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się