Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wieloklin w A4 B5 1995r


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,

 

zakupiłem kiere S-line do mojej Audicy, ale chyba się zbytnio pospieszyłem. Mam mały wieloklin, a S-ka ma duży (auto z diesla) mimo, że rocznikowo te same auta (95r.). Czy ktoś miał podobny problem? Bardzo proszę o porady. 

 

Dziękuję i pozdrawiam

Opublikowano (edytowane)

jest tak jak mówisz, przedlift i polift mają różne wielkości... masz teraz dwie opcje, a w zasadzie trzy :

 

1) nic nie zmieniasz

2) kupujesz właściwą kierę

3) stosujesz tak zwaną mabę, przejściówkę... ale nie wiem jak to wizualnie się spasuje... na pewno delikatna rzeźba będzie, ale da radę... co i jak dokładnie jak to będzie wyglądać nie podpowiem bo osobiście się nie bawiłem ale wiem że można w tym kierunku iść... ja też się na tym kiedyś złapałem ale akurat miałem możliwość wymiany kiery na właściwą, nie chciałem bawić się w rzeźbę...

 

 

swoją drogą hmm dałbym głowę uciąć że wieloklin zmieniał się w zależności od rocznika.... albo coś ktoś zakombinował albo nie wiem może ja coś pominąłem w edukacji... przed liftem faktycznie powinien być mały wieloklin...

 

Edytowane przez sahipp
Opublikowano
12 godzin temu, sahipp napisał(a):

jest tak jak mówisz, przedlift i polift mają różne wielkości... masz teraz dwie opcje, a w zasadzie trzy :

 

1) nic nie zmieniasz

2) kupujesz właściwą kierę

3) stosujesz tak zwaną mabę, przejściówkę... ale nie wiem jak to wizualnie się spasuje... na pewno delikatna rzeźba będzie, ale da radę... co i jak dokładnie jak to będzie wyglądać nie podpowiem bo osobiście się nie bawiłem ale wiem że można w tym kierunku iść... ja też się na tym kiedyś złapałem ale akurat miałem możliwość wymiany kiery na właściwą, nie chciałem bawić się w rzeźbę...

 

 

swoją drogą hmm dałbym głowę uciąć że wieloklin zmieniał się w zależności od rocznika.... albo coś ktoś zakombinował albo nie wiem może ja coś pominąłem w edukacji... przed liftem faktycznie powinien być mały wieloklin...

 

Właśnie też się na to naciąłem bo się okazuje, że przed lifty potrafią mieć różne rozwiązania nie tylko wieloklinu ale też dalszej części budowy kolumny, co akurat dodatkowo utrudnia sprawę. Chyba będę musiał sprzedać tę kierownicę, co myślę, że trudne nie będzie zważywszy na to, że wszystko działa i jest nawet nawet zadbana. 

Dzięki bardzo za odpowiedź. Kiedyś poszukam właściwej kiery bo ta obecnie jest już styrana życiem 😅

Opublikowano
8 godzin temu, Kubek13 napisał(a):

Właśnie też się na to naciąłem bo się okazuje, że przed lifty potrafią mieć różne rozwiązania nie tylko wieloklinu ale też dalszej części budowy kolumny, co akurat dodatkowo utrudnia sprawę. Chyba będę musiał sprzedać tę kierownicę, co myślę, że trudne nie będzie zważywszy na to, że wszystko działa i jest nawet nawet zadbana. 

Dzięki bardzo za odpowiedź. Kiedyś poszukam właściwej kiery bo ta obecnie jest już styrana życiem 😅

nie wiem, spierać się nie będę... aczkolwiek nie spotkałem się z takim przypadkiem... sam miałem a4 b5 96 rok i wieloklin miałem taki jaki powinienem mieć... ogólnie a4 b5 miały jakby 3 lifty... ale z tym wieloklinem to myślałem że jest tak że zmiana była po tzw drugim lifcie....

 

wracając do tematu, kiery ta co masz idzie wsadzić.... musisz kupić tą mabę/przejściówkę... nie wiem tylko czy nie trzeba będzie zrobić rzeźby aby kierunkowskazy odbijały... ja się z tym nie bawiłem bo akurat miałem możliwość wymiany... ale jak kiera jest fajna to może warto się jednak tym zainteresować....

Opublikowano

Jest cały tutorial zmiany kiery w przelifcie na polift.

Różnica jest w wielkosci wieloklina, obudowy kierownicy i zwijaka airbag.

 

Do 95-96r na maly wieloklin można kupić kiere s-line. Taką sam mam założoną p&p bez żadnej rzeźby 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...