Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Za niskie ciśnienie paliwa w A4 B8 2.7TDI. Błąd P008700 i P040100


Premik

Rekomendowane odpowiedzi

Cisnienie w systemie /ciśnienie na szynie paliwowej za niskie 

błąd P008700 

Witam

Silni 2.7 Problem polega na tym że podczas gwałtownego przyspieszania auto traci moc dławi go zapala się kontrolka świez żarowych.

Auto wpada w tryb awaryjny można jechać ale z ograniczoną mocą ,po zgaszeniu i ponownym odpaleniu kontrolka gaśnie,

Przy delikatnej jeżdzie miejskiej nie ma problemu.

Wynieniony filtr paliwa ,regulator ciśnienia na listwie ,pompa paliwa w baku .

Ma ktoś jakieś pomysly co może być przyczyną Proszę o pomoc.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogą być wtryski.

Wrzuć pełny auto-scan.

 

Edytowane przez Muskel1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na tą chwile dysponuje czyms takim


18:26:01
  IDE00201   Wysokie ciśnienie paliwa: wartość wymagana 265400 hPa
  IDE00365   Różnica dawki wtrysku cylinder 1 -0.45 mg/stroke
  IDE00366   Różnica dawki wtrysku cylinder 2 0.30 mg/stroke
  IDE00367   Różnica dawki wtrysku cylinder 3 0.34 mg/stroke
  IDE00368   Różnica dawki wtrysku cylinder 4 0.35 mg/stroke
  IDE00369   Różnica dawki wtrysku cylinder 5 0.09 mg/stroke
  IDE00370   Różnica dawki wtrysku cylinder 6 -0.58 mg/stroke
  IDE00472   Średnia dawka wtrysku 8.17 mg/stroke
  IDE00475   Zawór regulacyjny ciśnienia paliwa 22.02 %
  IDE00476   Zawór dozowania paliwa 43.50 %
  IDE00589   ciśnienia paliwa 26350 kPa rel

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oraz takim opisem błędów

 

5211 - Ciśnienie w systemie/ciśnienie na szynie paliwowej 
          P0087 00 [096] - za niskie
          Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 00000001
                    Priorytet błędu: 2
                    Częstość błędu: 2
                    Przebieg: 296670 km
                    Data: 2023.07.07
                    Czas: 23:28:50

                    Prędkość obrotowa silnika: 2183.00 /min
                    Unormowana wartość obciążenia: 82.0 %
                    Prędkość pojazdu: 67 km/h
                    Temperatura płynu chłodzącego: 68 °C
                    Temperatura powietrza zasysanego: 28 °C
                    Ciśnienie atmosferyczne: 990 mbar
                    Napięcie zacisku 30: 13.700 V
                    Licznik cykli wyuczania po OBD: 39
                    Liczba obrotów wału korbowego (obr./min.): 2183.0 /min
                    Prędkość pojazdu: 67.74 km/h
                    Średnia dawka wtrysku: 35.15 mg/stroke
                    Temperatura paliwa: 31.0 °C
                    Wysokie ciśnienia paliwa: wartość rzeczywista: 845900 hPa
                    Regulacja ciśnienia na szynie: status-Bits 0-7: 00000101 
                    Inj Crv st Inj Char Act Val 0-Bits 0-7: 00110100 

       

4807 - Układ recyrkulacji spalin 
          P0401 00 [096] - natężenie przepływu za małe
          Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 00000001
                    Priorytet błędu: 2
                    Częstość błędu: 2
                    Przebieg: 296687 km
                    Data: 2023.07.14
                    Czas: 18:23:26

                    Prędkość obrotowa silnika: 1672.50 /min
                    Unormowana wartość obciążenia: 99.6 %
                    Prędkość pojazdu: 95 km/h
                    Temperatura płynu chłodzącego: 79 °C
                    Temperatura powietrza zasysanego: 33 °C
                    Ciśnienie atmosferyczne: 980 mbar
                    Napięcie zacisku 30: 13.680 V
                    Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
                    Liczba obrotów wału korbowego (obr./min.): 1672.5 /min
                    Prędkość pojazdu: 95.76 km/h
                    Air Ctl m Gov Dvt: -147.4 mg/stroke
                    AFS dm: 161.6 kg/h
                    Inj Ctl q Curr: 19.42 mg/stroke
                    Ciśnienie doładowania: wartość rzeczywista: 1345 hPa
                    temp. zasysanego powietrza: 33.6 °C
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niedrożny EGR (możliwe, że zapchany), co może podpierać moją tezę o lejących wtryskach?

W jakim stanie jest DPF? Jakie są wartości?

Jak wyglądają końcówki wydechu?

Oleju nie przybywa?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DPF wyjęty oddany do czyszczenia po ponownym założeniu wymieniony jeszcze czujnik ciśnienia tak że ten temat raczej ogarnięty tłumik czysty.

EGR też wyjmowałem i czyściłem nie był bardzo zalepiony bardziej taki suchy osad.

Oleju przybywało ale wydaje mi się że przez to że próbował wypalić dpf a nie dawał rady.

Wtryski da się sprawdzić przez vcds czy trzeba na stole ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Był jeszcze problem z przepustnicą mechanicy stawiali że to przez to nie wypala DPF,

rozebrałem ją wyczyściłem i teraz błedu nie pokazuje ale nie mam pewności że wszystko z nią ok.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, Premik napisał(a):

 

Wtryski da się sprawdzić przez vcds czy trzeba na stole ?

 

Musisz wysłać do sprawdzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...