Skocz do zawartości

Premik

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Premik

Informacje

  • Imię
    Przemek
  • Miasto
    Lublin

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    2.7 TDI V6
  • Kod silnika
    CGKA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Premik

0

Reputacja

  1. Był jeszcze problem z przepustnicą mechanicy stawiali że to przez to nie wypala DPF, rozebrałem ją wyczyściłem i teraz błedu nie pokazuje ale nie mam pewności że wszystko z nią ok.
  2. DPF wyjęty oddany do czyszczenia po ponownym założeniu wymieniony jeszcze czujnik ciśnienia tak że ten temat raczej ogarnięty tłumik czysty. EGR też wyjmowałem i czyściłem nie był bardzo zalepiony bardziej taki suchy osad. Oleju przybywało ale wydaje mi się że przez to że próbował wypalić dpf a nie dawał rady. Wtryski da się sprawdzić przez vcds czy trzeba na stole ?
  3. Oraz takim opisem błędów 5211 - Ciśnienie w systemie/ciśnienie na szynie paliwowej P0087 00 [096] - za niskie Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 2 Przebieg: 296670 km Data: 2023.07.07 Czas: 23:28:50 Prędkość obrotowa silnika: 2183.00 /min Unormowana wartość obciążenia: 82.0 % Prędkość pojazdu: 67 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 68 °C Temperatura powietrza zasysanego: 28 °C Ciśnienie atmosferyczne: 990 mbar Napięcie zacisku 30: 13.700 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 39 Liczba obrotów wału korbowego (obr./min.): 2183.0 /min Prędkość pojazdu: 67.74 km/h Średnia dawka wtrysku: 35.15 mg/stroke Temperatura paliwa: 31.0 °C Wysokie ciśnienia paliwa: wartość rzeczywista: 845900 hPa Regulacja ciśnienia na szynie: status-Bits 0-7: 00000101 Inj Crv st Inj Char Act Val 0-Bits 0-7: 00110100 4807 - Układ recyrkulacji spalin P0401 00 [096] - natężenie przepływu za małe Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 2 Przebieg: 296687 km Data: 2023.07.14 Czas: 18:23:26 Prędkość obrotowa silnika: 1672.50 /min Unormowana wartość obciążenia: 99.6 % Prędkość pojazdu: 95 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 79 °C Temperatura powietrza zasysanego: 33 °C Ciśnienie atmosferyczne: 980 mbar Napięcie zacisku 30: 13.680 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Liczba obrotów wału korbowego (obr./min.): 1672.5 /min Prędkość pojazdu: 95.76 km/h Air Ctl m Gov Dvt: -147.4 mg/stroke AFS dm: 161.6 kg/h Inj Ctl q Curr: 19.42 mg/stroke Ciśnienie doładowania: wartość rzeczywista: 1345 hPa temp. zasysanego powietrza: 33.6 °C
  4. Na tą chwile dysponuje czyms takim 18:26:01 IDE00201 Wysokie ciśnienie paliwa: wartość wymagana 265400 hPa IDE00365 Różnica dawki wtrysku cylinder 1 -0.45 mg/stroke IDE00366 Różnica dawki wtrysku cylinder 2 0.30 mg/stroke IDE00367 Różnica dawki wtrysku cylinder 3 0.34 mg/stroke IDE00368 Różnica dawki wtrysku cylinder 4 0.35 mg/stroke IDE00369 Różnica dawki wtrysku cylinder 5 0.09 mg/stroke IDE00370 Różnica dawki wtrysku cylinder 6 -0.58 mg/stroke IDE00472 Średnia dawka wtrysku 8.17 mg/stroke IDE00475 Zawór regulacyjny ciśnienia paliwa 22.02 % IDE00476 Zawór dozowania paliwa 43.50 % IDE00589 ciśnienia paliwa 26350 kPa rel
  5. Cisnienie w systemie /ciśnienie na szynie paliwowej za niskie błąd P008700 Witam Silni 2.7 Problem polega na tym że podczas gwałtownego przyspieszania auto traci moc dławi go zapala się kontrolka świez żarowych. Auto wpada w tryb awaryjny można jechać ale z ograniczoną mocą ,po zgaszeniu i ponownym odpaleniu kontrolka gaśnie, Przy delikatnej jeżdzie miejskiej nie ma problemu. Wynieniony filtr paliwa ,regulator ciśnienia na listwie ,pompa paliwa w baku . Ma ktoś jakieś pomysly co może być przyczyną Proszę o pomoc.
  6. Witam Po otworzeni drzwi pojawia się dzwięk terkotania, słyszalny od strony kierowcy macie jakieś pomysły co to może być? Dodam ze pojawia się gdy otwieram zamykam drzwi czasem chyba w trakcie jazdy, trwa kilkanaście sekund i cisza. Na filmiku jest bardziej wyostrzony w realu bardziej przypomina terkotanie. 20230402_174649.mp4
  7. Witam Proszę o rozkodowanie numeru VIN: WAUZZZ8K59A176649 Dzięki
  8. Witam wszystkich. Od nie dawna jestem posiadaczem Audi A4 B8, wcześniej posiadałem już niemieckie auta VW i BMW ale z Audi dopiero zaczynam swoją przygodę. Pozdrawiam ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...