tyfus83 Posted August 24, 2023 Posted August 24, 2023 Siemka. A4 b6 3.0 ASN Taki problem koledzy. Kontrolka ładowania świeci przy niskich obrotach, natomiast przy wyższych gaśnie. Alternator, regulator napięcia? Dodam że altek jest zarzygany olejem bo jakiś czas temu miałem wyciek. Może to być przyczyną? Da się wytargać bez ściągania przodu?
Koziar993 Posted August 24, 2023 Posted August 24, 2023 Hm , jak mi padał alternator to świeciło się " altek" na wysokich obrotach , nie niskich . Ale fakt , przez ten olej na uzwojeniach może szaleć. Nie wiem czy moze dojść do jakiegoś zwaracia , ale oddaj alternator do speca na przegląd : )
Koziar993 Posted August 24, 2023 Posted August 24, 2023 Ja mam 1.8t , także 10 min i po robocie . Nie wiem jak jest w 3.0
Langista Posted August 24, 2023 Posted August 24, 2023 Da radę bez zdejmowania przodu ale jest ciasno. Zdejmujesz osłonę, wciskasz się z kluczem 19 na napinacz paska osprzętu, zdejmujesz pasek i alternator normalnie od dołu zdejmujesz
tyfus83 Posted August 24, 2023 Author Posted August 24, 2023 To trochę mnie pocieszyłeś. Chude łapy mam to może dam radę.
tyfus83 Posted August 24, 2023 Author Posted August 24, 2023 Spoko dzięki. Widzę że tragedii nie ma. Pasek mam nowy to mówisz że napinacz zluzować?
Langista Posted August 24, 2023 Posted August 24, 2023 Inaczej go nie zdejmiesz, napinacz musisz zluzować ale nie odkręcając go, on ma taki wypust żeby go naciągać właśnie w celu montażu i demontażu paska.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now