Osa001 Opublikowano 31 Sierpnia 2023 Opublikowano 31 Sierpnia 2023 (edytowane) Dzień dobry. Piszę z takim czymś takim typu problem nie problem ale może ktoś tak miał i mógłby mi powiedzieć co się stało. Od 6 lat posiadam b8 i zawsze jeżdżąc do pracy przy 120km/h przy 6 biegu (manual) miałem na desce równe 2 tys obrotów, przy 175km/h było równe 3 tys obrotów. A teraz zauważyłem od miesiąca zrobiłem już kilka tys km i jest inaczej. 120km/h to jest 2100 obrotów a 175km/h to 3200 obrotów. Co się mogło stać że nagle tak podbiło obroty. Porównywałem z kolegi b8-ką i on ma normlanie 120 to 2000 obrotów a u mnie 2100. Nie zmieniałem w ogóle kół. Jedynie co to włożyłem sprzęgło z dwumasa luka z cglc i chyba od tego momentu tak jest. Miał ktoś może przypadek taki ? Edytowane 31 Sierpnia 2023 przez Osa001
Muskel1 Opublikowano 31 Sierpnia 2023 Opublikowano 31 Sierpnia 2023 8 minut temu, Osa001 napisał(a): sprzęgło z dwumasa luka z cglc i chyba od tego momentu tak Tu jest odpowiedź.
Osa001 Opublikowano 31 Sierpnia 2023 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2023 (edytowane) 3 godziny temu, Muskel1 napisał(a): Tu jest odpowiedź. No ale co ma sprzęgło do obrotów? Przecież wałek ten sam. Tak samo się kręci. Dużo osób zakłada cglc I nie ma czegoś takiego Edytowane 31 Sierpnia 2023 przez Osa001
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się