Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A5 liczne nieprawidłowości


szanio70

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry. Prosiłbym o pomoc w zdiagnozowaniu przyczyn następujących nieprawidłowości:

-szarpanie przy zbijaniu biegów
-przeciaganie biegów
-zdarzało się że zgasł przy ruszaniu z miejsca
-stuki i drżenie podczas dodawaniu gazu w pewnym zakresie obrotów, przy odpuszczeniu gazu znika przy dodaniu powraca
-buczenie przy jezdzie na niskich obrotach/biegu
-poszarpywanie przy wrzucaniu wyzszych biegów na niskich biegach(potrafi tak jakby szarpnac do przodu przy wrzucaniu z 1/2)
-trzepotanie/trzepanie przy jezdzie na wstecznym (im szybciej tym bardziej intensywnie)

Pacjent : AUDI A5 3.0TDI CCWA 2011 Stronic quattro

Przy wymianie oleju w skrzyni mechanik stwierdził że sprzęgło jest spalone. Czy spalone sprzęgło może być przyczyną wszystkich wyżej wymienionych nieprawidłowości?

Jest także problem z tym że kierownica chodzi chodzi dość ciężko z tego co wiem jest aktywny układ wspomagania co może być tego przyczyną? Pozdrawiam

Edytowane przez szanio70
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedy olej był wymieniany? Czy był wymieniony również filtr? Zawory sterujące w skrzyni były czyszczone/wymieniane? Jakim olej był zalewany? Skąd mechanik widział spalone sprzęgło bez demontażu skrzyni? Rentgen w oczach ma?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Langista napisał(a):

Kiedy olej był wymieniany? Czy był wymieniony również filtr? Zawory sterujące w skrzyni były czyszczone/wymieniane? Jakim olej był zalewany? Skąd mechanik widział spalone sprzęgło bez demontażu skrzyni? Rentgen w oczach ma? 

Witam  olej był wymieniany nie dawno lecz nie odczułem po wymianie jakiejś poprawy świeżo po wymianie chętniej zmieniał biegi potem znowu potrafił przeciągać. Filtry były wymieniane podczas wymiany oleju i to po nich prawdopodobnie stwierdził że spalone jest sprzęgło gdyż stwierdził że czuć spalenizną. Czy zawory sterujące były czyszczone tego nie mam pojęcia. Olej Ori. Na moje może być coś na rzeczy z tym sprzęgłem gdyż lubię depnąć z pod świateł i raz poczułem swąd spalenizny :D i odczuwam delikatne opóźnienie gaz/przyspieszenie ale myślałem że jest to wina po prostu diselka jednakze przy dodawaniu gazu nie zauwazyłem aby prędkość nie rosła proporcjonalnie do obrotów.

Edytowane przez szanio70
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...