ochkarol81 Opublikowano 3 Maja 2009 Opublikowano 3 Maja 2009 Witam....No to jeszcze raz...:)Dobrze i macie rację!!!Takim jak ja od razu trzeba przetłumaczyć żeby robili komplet logów a nie pojedyńczo...Mam nauczkę bo czekałem 2 dni na odpowiedz i nic ,więc postanowiłem zrobić wszystko jak w faq zaostało napisane i oto błędy oraz wyniki wszystkich logów....Teraz proszę o pomoc... Rok temu miałem ten sam problem (brak mocy) i okazał się nim przepływomierz...i pomógł mi w tym mechanik....tym razem uczę się sam logów itd ....i liczę na was!!:) Błąd 00575 i tylko ten... A więc logi.....co ciekawe za pierwszą próbą przy obrotach 2600 zrobił się notlauf ...pózniej zrestartowałem silnik i zacząlem logować wszystko po kolei i już nie było braku mocy...grzał do 4500 obr NAjpierw dynamiczne: 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e77d97a32e13fbe9.html 008 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ea7c1ac267cf3450.html 011 zalaczyl sie notlauf (chyba przeładowanie) http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d295fc677ff1f799.html 011 bez notlauf http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0ff3a0aec9eb9a3e.html 000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/aab16fd1eaab279c.html 001 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ca7b3e8eb54e7de9.html 004 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6d082d3f17796ed2.html 010 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/884505967b76832e.html 013 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/264b0bfdcf8246e8.html Logi Basic Setings : 000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b9989260d2d49f97.html 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d23457af49122a09.html 004 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3a68cb20200d7539.html 011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/062e0d0e75432b27.html Oraz logi statyczne grupy: 000,001,003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b706cfcafbc82e13.html 004,007,013 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7b707c9e27bbd7fb.html 014,018,023 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2ab733644e233db1.html No to chyba na tyle.....Teraz nic mi nie pozostało jak czekać na wasze podpowiedzi....Z tego co wyczytałem na forum przez te dłuuuugie godziny ,to przyczyn może być wiele ..jak patrze na te logi to napewno następuje tam przeładowanie.....Moze te sławne kierownice(z tym że sztanga mi chodzi elegancko i lekko) ,W sumie po obejzeniu grup 08 i 03 przepływka chyba ok...no ale nie będę gdybał i liczęna waszą pomoc......Z góry dziękuję za wszelkie rady!!! No i jeszcze jeden szczegół....turbina mi gwizdze nawet na jałowym biegu i to całkiem głośno ją słychać (zaczyna głośniej pracować po ok 30 sec jak sie stoi na luzie i swista...)jak nacisne gaz to na chwile przestaje i pozniej sie znow załącza...Dziś też zobaczyłem podczas logów Basic Setings 003 ze jak sztanga się rusza w góre to włacza sie swist jak w dół to wyłącza....i ta rurka metalowa od turbo jest brudna od oleju(czarna) czy to moze byc przyczyna??nieszczelnośc???
przemik Opublikowano 4 Maja 2009 Opublikowano 4 Maja 2009 Tym swistem bym sie specjalnie nie przejmowal... w momencie kiedy ECU zamyka EGR (tylko powietrze) cisnienie rosnie i slychac charakterystyczny swist - ktory ustaje albo maleje po "przegazowce" - mam ten sam efekt u siebie. W momencie kiedy nie ma notlaufu... regulacja cisnienia dziala prawie prawidlowo i tu moje pytanie - czy sprezarka byla czyszczona/rozbierana ??. Termostat - do wymiany. Zapłon - dobry - nic bym nie zmieniał. EGR - OK LMM - OK Uklad wtryskowy w stanie bardzo dobrym wrecz wzorowym.
ochkarol81 Opublikowano 4 Maja 2009 Autor Opublikowano 4 Maja 2009 hurra w koncu jakas podpowiedz :>:)Co do turbiny to nic nie było rozbierane,ani czyszczone....9 miesiecy temu bylem na diagnostyce u specjalisty i mówił że turbina działa wzorowo....może teraz sięto zmieniło....co do termostatu czy to jest przyczyna tych notlaufów?????
letallec Opublikowano 4 Maja 2009 Opublikowano 4 Maja 2009 Zacinają się kierownice lub N75. Na poczatek poruszaj sztanga czy chodzi lekko w calym zakresie. Potem N75 do podmiany skoro strzela focha i raz dziala, a raz nie
ochkarol81 Opublikowano 4 Maja 2009 Autor Opublikowano 4 Maja 2009 Cześć..jak już napisałem wcześniej sztanga chodzi lekko i nie ma problemów.....Chciałem też wspomnieć że przejechalem trase ok 120 km na autostradzie ...dałem mu popalić i notlauf się nie włącza...Pozniej ostygnie i odpalam go jeszcze raz 3200 obr i znów zawiecha...wiec raz jest raz nie ma No ale podmiienie ten zawór n75 i zobaczymy co bedzie....Z tym że to potrwa bo musze go kupic na internecie ..nie mam tu nikogo do podmianki.....A i jeszcze jedno....czy to działa gdy zdejmuje się przewód dochodzący do turbiny i robi logi 011 ??(podobno widać tam jakieś róznice i można stwierdzić czy to zawór czy turbina..?
przemik Opublikowano 4 Maja 2009 Opublikowano 4 Maja 2009 Podjedz na spot trojmiejski - na bank Ci chlopaki pomogą...
ochkarol81 Opublikowano 4 Maja 2009 Autor Opublikowano 4 Maja 2009 Nie wątpie że pomogli by bo już raz mi jeden dobry człowiek z gdańska pomógł z tym że teraz jestem za granicą:)Ale mały update co do sytuacji.....Pojechałem dziś sprawdzić po wczorajszych testach jak się spisuje i ku mojemu zdziwieniu zero błedów i zapierdziela jak szalona!!!Nie ma notlaufa,ani błędu i grzeje mi do 4600 obrotów....gasiłem i znów jazda i tak ze 5 razy aż pod 4500 obrotów i nic......jedzie jak powinna.....Pojadę zrobić logi 03,08,011 jeszcze raz wieczorem jak bedzie pusto a w miedzyczasie powiedzcie proszę czy jeżeli byłby to nieprawny zawór n75 to czy nie powinnien się notlauf załączać cały czas???teraz mogę jeżdzić bez przerwy i nic się nie dzieję ...Moze to zeczywiście kierownice się zapieky i wczoraj podczas testów przez 30 minut dostała w ciery i przeszło??? Pozdrawiam trójmiasto:)
spanky Opublikowano 4 Maja 2009 Opublikowano 4 Maja 2009 Nie wątpie że pomogli by bo już raz mi jeden dobry człowiek z gdańska pomógł z tym że teraz jestem za granicą:)Ale mały update co do sytuacji.....Pojechałem dziś sprawdzić po wczorajszych testach jak się spisuje i ku mojemu zdziwieniu zero błedów i zapierdziela jak szalona!!!Nie ma notlaufa,ani błędu i grzeje mi do 4600 obrotów....gasiłem i znów jazda i tak ze 5 razy aż pod 4500 obrotów i nic......jedzie jak powinna.....Pojadę zrobić logi 03,08,011 jeszcze raz wieczorem jak bedzie pusto a w miedzyczasie powiedzcie proszę czy jeżeli byłby to nieprawny zawór n75 to czy nie powinnien się notlauf załączać cały czas???teraz mogę jeżdzić bez przerwy i nic się nie dzieję ...Moze to zeczywiście kierownice się zapieky i wczoraj podczas testów przez 30 minut dostała w ciery i przeszło??? Pozdrawiam trójmiasto:) z logow oraz Twojego opisu bardziej bym stawial na zapieczone kierownice niz przycinajacy sie zawor N75
ochkarol81 Opublikowano 4 Maja 2009 Autor Opublikowano 4 Maja 2009 Witka ...wieczorem Zrobiłem logi dynamiczne ..I co wy na to?????Cały dzień mu w rure dawałem do 4500 obrotów nawet 4670 na 4 biegu i teraz wróciłem z logów......Zostało małe przeładowanie na początku ok 0.2 bara no ale pozniej jest juz ok i nie jest to już 0.5 i 0.6 jak było 2 dni temu i wpadał w notlauf......Dziś Cały dzień bez notlauf....Czyli rozumiem że turbo do czyszczena definitywnie tak???czy wystarczy ją narazie przegonić?? dodaje linka do fotosika: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d0fdf22fadf6cd53.html
spanky Opublikowano 5 Maja 2009 Opublikowano 5 Maja 2009 narazie jezdzij .. [ostro ] .. jak problem bedzie notorycznie powracal to wywalisz turbo na stół ...
ochkarol81 Opublikowano 5 Maja 2009 Autor Opublikowano 5 Maja 2009 W takim razie dzięki za podpowiedzi....:)Narazie będziemy zajeżdzać malutką a pózniej się zobaczy....:)Jedno jest pewne fajna zabawa z tymi logami i to dzięki wam Audi Maniaki:):)Pozdrawiam!!![br]Dopisany: 05 Maj 2009, 11:57_________________________________________________Jeszcze zapomniałęm sięzapytać.....co może powodować niesprawny termostat???jak to kolega przemik napisał jest do wymiany....jeżeli można napiszcie w których to logach widać i jaki to ma wpływ na samochód? Dzieki
spanky Opublikowano 5 Maja 2009 Opublikowano 5 Maja 2009 Jeszcze zapomniałęm sięzapytać.....co może powodować niesprawny termostat???jak to kolega przemik napisał jest do wymiany....jeżeli można napiszcie w których to logach widać i jaki to ma wpływ na samochód? Dzieki 001 ... np.wieksze spalanie ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się