sqboy Opublikowano 26 Września 2023 Opublikowano 26 Września 2023 Witam, problem chyba dosyć znany leczy nie mam pomysłu gdzie szukać rozwiązania. Oznaczenie silnika CAGA. Po podłączeniu do vcds wywala błąd 5242 - Czujnik ciśnienia paliwa (G247) P0191 00 [237] - niewiarygodny sygnał MIL zapalona - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Objawy pojawiają się nie zawsze, lecz jest to falowanie obrotów na biegu jałowym, nierówna praca silnika, trzęsienie całą budą. Wymieniałem już czujnik ciśnienia, regulator ciśnienia (oryginał), pompa wysokiego ciśnienia (wrzucona używka), regenracja wtrysków. Resetowałem ustawienia regulatora. Czasami było lepiej przez jakiś czas, ale problem powraca, ostatnio już bardzo często. Nie stwierdzono opiłków na filtrze paliwa ani w pompie. Załącze screeny z vcds, są to dwa pomiary w przeciagu paru sekund. Panowie pomóżcie, bo sam nie wiem gdzie szukać przyczyny, a mechanicy tym bardziej. Czy może być to problem z wiązką elektryczną? Dziękuje bardzo za pomoc 381549778_6451600158271674_2259227208067082665_n.mp4
Maritomi Opublikowano 5 Grudnia 2023 Opublikowano 5 Grudnia 2023 Te wtryski nie da się poprawnie w całości zregenerować ze względu na ich budowę , jeśli wszystko wymieniłeś i przy 2tyś obrotów lub 2,5 wskakuje w tryb awaryjny to chyba znam ten problem ze skody jeśli ktoś ma podobnie to mogę podpowiedzieć ale muszę znać więcej szczegułów kontakt 723745955
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się