AAH - falujące obroty, gaśnie silnik, dzwoni coś w kacie.

    6 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Mam problemy z bolidem bo na wolnych obrotach gaśnie. Z tego co się oczytałem to wszystko wskazywało że zabrudzona przepustnica.

    Jednak przy wymianie rozrządu przez mechanika, on stwierdził że te gaśnięcia i falowanie obrotów w 90% to przyczyna już zużytego katalizatora.

    Z moich wcześniejszych obserwacji wynika że on ma rację ponieważ przeważnie po odpaleniu silnika coś w tym miejscu dzwoniło a po chwili zanikało. Kiedyś jak miałem seata to też tak dzwoniło i to właśnie był zużyty katalizator.

    Teraz tak, chcę go wywalić tylko nie wiem co zrobić.

    1. Wstawić rurkę ?

    2. Wstawić pusty katalizator ?

    3. Wstawić strumienice ?

    Co radzicie ?

    aha, czy nie będzie problemu z dogrzaniem sondy jak wywalę kata ?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    witux, ty masz dwa katy....

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    witux, ty masz dwa katy....

    O kurcze, z tego co sobie przypominam to widziałem jedną dużą puszkę.

    Nie chcę mieć głośno :(

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    O kurcze, z tego co sobie przypominam to widziałem jedną dużą puszkę.

    sorry ! Palnąłem głupotę, masz jeden rzecz jasna !

    :redface:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    No i stało się.

    Wyciąłem kata i wspawałem rurkę o tej samej grubości.

    Co się okazało:

    1. Auto lepiej przyspiesza ( nie spodziewałem się że aż tyle po takiej zmianie :))

    2. Silnik pracuje tak samo - czyli cicho (może troszeczkę głośniej ale tylko na zimnym)

    Ogółem bardzo jestem zadowolony. POLECAM wstawiać rurkę w takim silniku jak mam.

    aha, jeszcze co zauważyłem po tej operacji to jak się mu wstawia na wysokie obroty to silnik pracuje bardzo podobnie jak w BMW 328i :)

    PS.

    Wkład katalizatora ważył 1,7 KG i sprzedałem go na skupie złomu za 340zł :)

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się


    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy