Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błąd p0299-006- Logi BRD. mam już dość tego auta :/


Chmielu10

Rekomendowane odpowiedzi

hej już mnie wykańcza to auto. ciągle wywala jeden i ten sam błąd. tubina świeżo po regeneracji, nowe węże od podciśnień, nowe zawory n75, wszystkie możliwe zawory i sterowniki od podciśnień są nowe , doładowań, czujniki doładowania. nowe przepustnice powietrza. i nadal brak rozwiązania.  autem jeździ się jakby wgl nie miało turbiny. ostatnio nawet zaczęło szarpać silnikiem podczas normalnej jazdy tak jakby mu brakowało paliwa. pompa paliwa daje ciśnienie prawidłowe, pompa tandemowa  nowa , filtry powietrza i paliwa wymieniane na bieżąco. Brak dpf (wymontowany i wyprogramowany), brak EGR (wyprogramowany, zaślepiony) usunięte klapki korektora. uszczelniacze na pomp wtryskach są nowe, (pompowtryskiwacze po akcji serwisowej , korekty sa prawidłowe w programie).

 

 

Ogólnie zauważyłem , ze ustawienie rozrząd jest na -4,11 a było na -1 . czy to możliwe, ze się sam zmienił (rozrząd tez był niedawno robiony i był poprawnie ustawiony na wartość -1) lecz błędy i brak doładowania i tak juz wcześniej się pojawiał. teraz doszło szarpanie przy jeździe i przy wyprzedzaniu co jest to troche niebezpieczne . 

 

Wszyscy rozkładają ręce i nadal nie można rozwiązać tego. jakby to była technologia z nie tej ziemi .

Ciągle albo wywala na autostradzie powiedzmy przy 2200 obrotach i gdy przyciskam gaz pod górkę

i ciągle to wywala przy 2200-2400 obrotach. 

 

 

Błąd silnika: 

000665 - Regulacja ciśnienia doładowania

P0299 - 006 - Nieosiągnięta granica regulacji

Ramka zamrożona: Stan błędu: 11000001

Priorytet błędu: 5 Częstość błędu: 1

Wew.licznik błędów: 40

Przebieg: 0 km Wskaźnik czasu: 0

Ramka zamrożona: Obroty silnika: 2240 /min

Moment obrotowy: 328.0 Nm

Prędkość: 101.0 km/h 94.77 %

Napięcie: 14.01 V

Ciśnienie: 2492.1 mbar

Ciśnienie: 2044.8 mbar 

 

 

logi dodaje w załączniku nizej. 

 

gdzie mogę znaleźć magika, który to naprawi  . najlepiej w Małopolsce

 

Pozdrawiam

Reklama
 
ad

 

LOG-01-001-004-xxx000000001.CSV LOG-01-003-008-011000000000003.CSV LOG-01-003-011-xxx0000000002.CSV LOG-01-011-010-xxx0000003.CSV

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No w tej sytuacji to pozostaje już tylko wymiana auta na inne.....😂

A na poważnie to fachowca się szuka przed rozpoczęciem naprawy problemu a nie jak już wszystko możliwe wymienione albo " sprawdzone " u fachowców którzy potrafią więcej zepsuć niż naprawić....😁

Po takich historiach to tam jest wszystko po kolei do sprawdzenia jak dotykali się do tego ludzie bez wiedzy.

Według screena z opisem błędu ( logi mi się nie otwierają na tablecie ) turbina daje za małe doładowanie, to że jest po regeneracji to tylko daję duże prawdopodobieństwo tego, że po tej regeneracji ma gorsze parametry niż większość używek po przebiegu 200 czy tam 300 tysiącach kilometrów....

Poza tym po takim zakresie wykonanej " roboty " 😁 tyle rzeczy mogło jeszcze pójść nie tak że współczuję temu który będzie próbował doprowadzić to auto do ładu...

P.S.

Ja na Twoim miejscu bym się nie chwalił fachowcowi co tam już zrobiono, bo może szukać każdej najmniejszej wymówki by się z tej roboty wymiksować ....

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...