Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1.8] Falowanie obrotów w przedziale 850-650


raf-a4

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Niestety jestem dość kiepski z mechaniki pojazdowej, dlatego postanowiłem napisać ten post.

Trzy dni temu jak co dzień wszedłem rano do garażu i chciałem odpalić samochód, niestety ani drgnął (aku padł). Do pracy trzeba było jednak dojechać wiec odpaliłem samochód przez kable od baterii kolegi. Po wymianie akumulatora zauważyłem że na biegu jałowym falują obroty w przedziale od 850 do 650. Po chwili normują się na poziomie 850 ale do czasu ponownego naciśnięcia pedału gazu. Przed problemami z akumulatorem nie było takich objawów.

Czy przyczyną falowania obrotów może być rozregulowanie przepustnicy spowodowane odpięciem akumulatora ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To normalne po odłączeniu aku. Musisz zaadaptować przepustnicę VAGiem. Wchodzisz w 01-Engine, 04-Basic Settings. wpisujesz kanał 098 i GO!! Silnik musi być rozgrzany do temperatury min. +85 st. C. i nie może być uruchomiony (włączasz sam zapłon)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To normalne po odłączeniu aku
ja bym nie napisał, że to normalne. U mnie po odpięciu aku. tylko kod radia trzeba wpisać reszta działa tak jak przed odpięciem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możliwe, że kolega @raf-a4, ma brudną przepustnicę i silnik zauważył to dopiero po odłączeniu akumulatora. U mnie nic się nie działo z obrotami, a w VAGu był błąd przepustnicy... Była bardzo brudna, a obroty nie falowały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zaadaptuj przepustnicę. Odłącz aku na pół godziny, potem podłącz i przekręć kluczyk ale nie włączaj zapłonu. Po 2-3 minutach przepustnica powinna się ustawić "zaadaptować" będzie słychać pracę silniczka.

POzdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach