Skocz do zawartości

raf-a4

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O raf-a4

Osiągnięcia raf-a4

0

Reputacja

  1. Witam, Problem z moim klimatronikiem polega na tym, że czasami się zacina, lecz nie wszystkie przyciski. Zaobserwowałem ostatnio że jeżeli się zatnie to nie działa zmniejszanie temp. i zwiększanie mocy, a także wyłączanie/włączanie klimy. Czasami jest tak że wszystko działa ok. Co to może być za problem i jak go rozwiązać?
  2. raf-a4

    [B5 1.8] ubytek oleju

    Witam, moja A4 jest z lutego 1996 i ma przebieg 147 tys. km (nie wiem czy licznik cofany ale jeśli tak to niewiele, gdyż samochód jest bardzo zadbany) przy przebiegu 137 tys. km była wymiana oleju. Po przejechaniu 10 tys km musiałem dolać 0,7 l oleju. Czy taki ubytek jest normalnym, czy jest to już powód do niepokoju? A tak przy okazji po ilu kilometrach należy wymienić ponownie olej ?
  3. Witam, Niestety jestem dość kiepski z mechaniki pojazdowej, dlatego postanowiłem napisać ten post. Trzy dni temu jak co dzień wszedłem rano do garażu i chciałem odpalić samochód, niestety ani drgnął (aku padł). Do pracy trzeba było jednak dojechać wiec odpaliłem samochód przez kable od baterii kolegi. Po wymianie akumulatora zauważyłem że na biegu jałowym falują obroty w przedziale od 850 do 650. Po chwili normują się na poziomie 850 ale do czasu ponownego naciśnięcia pedału gazu. Przed problemami z akumulatorem nie było takich objawów. Czy przyczyną falowania obrotów może być rozregulowanie przepustnicy spowodowane odpięciem akumulatora ?
  4. raf-a4

    dwie kontrolki się świecą

    Problem rozwiązany. Przetarł się kabelek od czujnika ABS-u przy przednim lewym kole. 30 PLN i po problemie. Dzięki za rady (szczególnie te trafne )
  5. raf-a4

    dwie kontrolki się świecą

    przecież te kontrolki nijak się mają do akumulatora
  6. A z bardzo prostej przyczyny. Też słyszałem w kabinie jakieś "żężenie" czy jak kto woli piski na kole kierowniczym i jak otworzyłem maskę to okazało się że w zbiorniczku zmniejszył się poziom oleju poniżej minimum. Ale to wcale nie oznacza, że kolega wooojtus musi mieć ten sam problem, ale sprawdzić nie zaszkodzi.
  7. A może to ma związek z układem wspomagania kierownicy, sprawdź czy nie masz za mało oleju w zbiorniczku.
  8. Witam, Podczas manewórw na parkingu zapaliła mi się kontrolka ABS + miga kontrolka układu hydraulicznego - kółko a w środku wykrzyknik ((!)), dodatkowo po przekręceniu zapłonu 3x słychać sygnał dźwiękowy. Sprawdzałem co to może być w książeczce obsługi Audi i z tego co udało mi się wyczytać to migająca kontrolka może oznaczać zbyt małą ilość płynu hamulcowego. Sprawdziłem i jest poziom max (nic nie ubywa z układu). Hamulce jak hamowały tak hamują (nie zauważyłem spadku jakości działania) Co to może być, miał już ktoś podobny problem.
  9. raf-a4

    tylne kolumny

    A jakby zlutować przewody z przednich głośników z tylnymi to będzie przecież dzialać , co prawda nie będzie można regulować w radiu przod/tył ale przynajmniej będą dzialać wszystkie. Mój Kumpel ma chorusa i działa na takim rozwiazaniu bez zarzutów.
  10. ~ Elektron nie miałeś problemów z dobraniem lakieru (chyba mam taki sam co Ty), widać różnicę? Lakiernik zamalowal tylko ubytki czy uzupełniał je jeszcze czymś? Ile Cię kosztoało 0,5 l lakieru? Czym Twoja A4 była polerowana? Przpraszam za "1000 pytań do..." ale bryka niedawno kupiona wiec jestem przewrażliwiony na każdym punkcie.
  11. Witam, Jechałem ostatnio swoją niunia po drodze gdzie na jednym pasie kładli nowy asfalt. Niestety jeden gość tak szybko jechał z przeciwnej strony że poczęstował mnie paroma asfaltowymi kamyczkami po boku. Niestety powstały 2 ubytki aż do podkładu (tak mi się przynajmniej wydaje). Mam samochód ciemny granat (w zasadzie bardzo dojrzała śliwka) i niestety te wypryski są doś dobrze widoczne. Czym można je zlikwidować, tak żeby nawiosnę moja niunia nie zakwitła. Słyszałem, że na rysy dość dobre są kredki koloryzujące, ale nie wiem czy to się sprawdzi w przypadku tych ubytków. Co o tym sądzicie?
  12. Ja mam podobny problem. Objawia się to następująco. Odpalam A4 po nocy - samochód łapie od razu, niestety zaraz obroty spadaja i jak chcę dodać nieco gazu to tak go zamuli że zgaśnie. Operacje nieraz trzeba powtórzyć ze 2x i później śmiga bez zarzutów. Mam w samochodzie gaz sekwencję. Myślałem, że może po wyłączeniu silnika za mała ilość Pb jest wtryskiwana (przez noc może co nieco odparuje z przewodów) i to jest może przyczyna początkowego zmulania samochodu. Co o tym sądzicie?
  13. raf-a4

    [ALL B5] GAZ

    Ja również założyłem gaz sekwencję BRC do swojej A4 1,8 i powiem szczerze ze wcyklu mieszanym wyszło mi spalanie rzędu 9,3l/100km !!! Fakt nie rozpędzałem sie do 150 km/h ale zważywszy że przez remonty drogi Kraków - Tarnów jazda do najlepszych nie należy to spalanie naprawdę rewelka, żadnych zauważalnych spadków mocy, nawet nie czuję kiedy przełącza z PB na LPG, a jazda 2x tańsza.
  14. Regulamin przeczytany Przepraszam za jego złamanie już na samym początku. A co do klimatronika no to włąśnie nie chcę go używać na AUTO lecz chciałbym się coś więcej o jego działaniu dowiedzieć. Niestety mam instrukcję w języku niemieckim, a ten język jest mi bardzo odległy. A może ktoś zna link skąd można by pobrać takową instrukcję?
  15. Witam wszystkich posiadaczy Audi. Sam posiadam ten samochód od miesiąca i co dzień odkrywam powoli jego tajemnice. Niestety zauważyłem problem z klimatronikiem (tak mi się przynajmniej wydaje ze jest jakiś problem). A mianowicie czasami (nie zawsze) nie mogę włączyć klimy tzn. nie działają mi 3 przyciski na panelu: zwiększanie mocy nawiewu, zmniejszanie temperatury i śnieżynka. Po chwili (kilku - kilkunastu) minutach wszystko wraca do normy i pięknie działa. Czym to może być spowodowane. Być może robię coś nie tak (pierwszy raz mam samochód z klimatronikiem). I jeszcze jedno pytanie zapewne głupie ale wolę się upwenić. Jeśli chcę mieć włączony zwykły nawiew to nie włączam śnieżynki na panelu klimatronika, prawda??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...