Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B8 lift - brak wspomagania, nie da się wejść w sterownik


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam problem ze wspomaganiem a mianowicie kierownica na zegarach świeci się na czerwono, a jak chciałem wejść vcdsem w 44. steering assist to wyskakuje mi komunikat że nie może połączyć się ze sterownikiem, wiecie co może być przyczyną bądź co sprawdzić?

Coś mi podpowiada że sterownik jest uszkodzony (ten na maglownicy) chyba że sprawdzenie tej maglownicy to nie jest numer 44.

 

Proszę o pomoc bo już mnie to męczy kilka dni a nie da się autem jeździć. 

Opublikowano

Myślisz że wtedy może pokazać jakieś błędy od wspomagania też ? 

Opublikowano

Do prawidłowego zdiagnozowania zawsze pełny auto-scan.

Opublikowano

mam pytanie czy odpięty radar może mieć powiązanie z brakiem wspomagania ? 

Opublikowano

Dobra już wszystko wiem, po wymianie sanek nie mam podłączonej wtyczki od maglownicy tej 6 pinowej, majster musiał gdzieś ją wsadzić, wiecie może skąd ona zaczyna wychodzić z przewodami ? chcę to jak najszybciej sobie podłączyć już sam bo to nic trudnego 

Opublikowano

Musi być gdzieś w okolicy maglownicy. Poszukaj dobrze.

Opublikowano

a możesz podpowiedzieć czy ona gdzieś z góry wychodzi ? bo te zasilające z tego co widziałem to idą gdzieś tam podłogą

Opublikowano
22 godziny temu, Muskel1 napisał(a):

Musi być gdzieś w okolicy maglownicy. Poszukaj dobrze.

Niestety nie znalazłem tej wtyczki, pomyślałem że może urwał ją czy coś ale nie widać luźnych przewodów, skąd ta 6 pinowa wtyczka wychodzi fabrycznie ? 

Opublikowano

Nie ma schematów pokazujących jak przebiegają wiązki. Schematy mówią tylko skąd idą dokąd. Trzeba pod maską i pod autem poszukać.

Opublikowano
24 minut temu, Muskel1 napisał(a):

Nie ma schematów pokazujących jak przebiegają wiązki. Schematy mówią tylko skąd idą dokąd. Trzeba pod maską i pod autem poszukać.

Ok, a masz może informację skąd wychodzi wiązka ? od tego miejsca bym zaczął szukać, żeby nie okazało się że urwał mi wtyczkę :/ 

Opublikowano

Główny przewód zasilający ( czarny 16 mm²) idzie z bezpiecznika płytkowego na poniższym rysunku oznaczony nr 3.

Sprawdź czy ten bezpiecznik płytkowy nie jest spalony (miernikiem po obu stronach płytki).

20231110_173130.jpg

Opublikowano

a przypadkiem nie mówisz o tej wtyczce gdzie są 2 grube przewody którą pokazuje na zdjęciu ? bo tą to mam podłączoną normalnie.

wawgawg.jpg

Opublikowano

Jeżeli jeden z nich to czarn 16 mm² to możliwe, że to te.

Opublikowano
20 minut temu, Muskel1 napisał(a):

Jeżeli jeden z nich to czarn 16 mm² to możliwe, że to te.

tak, jeden jest czarny drugi czerwony i to raczej jest info o tych przewodach, a mi chodzi o te przewody z wtyczki 6 pinowej które odpowiadają za komunikację i sterowanie 

Opublikowano

W podszybiu masz puszkę bezpieczników oraz złączek. Z bezpiecznika nr 15 idzie czarno-fioletowy przewód na tę 6-cio pinową wtyczkę.

Następnie 17-to pinowego białego  złącza oznaczonego na dolnym rysunku jako H, idą dwa przewody do tej 6-cio pinowej wtyczki. Przewód żółty z pinu 7 oraz przewód zielony z pinu 9.

20231110_182440.jpg

20231110_183052.jpg

Opublikowano

Kolego orientujesz się czy ta wtyczka 6 pinowa która idzie na maglownicę ma numer 4H0973713H ?

Opublikowano
41 minut temu, hunter999 napisał(a):

4H0973713H

Tego nie wiem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...