Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Szarpanie silnika A4 B7 1.9TDI do 1400 obrotów


Przejdź do rozwiązania Rozwiązane przez Langista,

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam, sorki ze tutaj ale mam dość nietypowy problem ponieważ mam szarpania silnika a moze to skrzyni biegów juz sam nie wiem. Nagrałem filmik na ktorym dodaje gazu i nic sie zupelnie nie dzieje a wystarczy ze zapne 2 lub 5 bieg i mam szarpanie/podskakiwanie silnika jakby mu brakło paliwa lub cos w tym rodzaju. Auto podniesione i na jednym badz drugim kołem dzieje sie to samo.

 

Co zostało zrobione połtora roku temu:

- cała góra silnika ( walek,szklanki,panewki, tuleki pompe plus regeneracja samych pompek) 

- uszczelka pod glowica

- załozona pompa vacum Boscha. 

- dwumas Sachsa okolo 75tys km temu ( ale czy dwumas bylby uszkodzony tylko do 1400 obr ? 🤨

- ori poduszki Avon wlacznie z poduszkami skrzyni biegow

Z autem nic innego sie nie dzieje ma moc pali za strzal nawet jak stoi 2 tyg nie palone na dworze. Nie dymi WOGOLE!!! jedyne co mnie zastanawia to im zimniejsze sa dni to odpali odrazu i np zaczne ruszac dam 1400 ob i jak zmieniam bieg to obroty spadaja na obr biegu jalowego i chwile zatrzesie silnikiem jakby wlasnje brakowalo paliwa. A druga sprawa jak odpalam goracy to odpali odrazu tylko chwilke porzuca silnikiem i ustaje ( gdy pale zimny tego nie ma ) ponizej filmik

Edytowane przez kamilkiero
Opublikowano

Przeguby sprawdzane? Gniazda pompowtryskiwaczy też były robione? Często omijana czynność przy regeneracji głowicy.

 

No i tak tylko powiem, ruszając z dwójki nie dziw się, że masz wibracje, a jak ciągle tak trzymasz auto poniżej 1800 obr/min to ten dwumas na bank już będzie klepać. Dieslem zmieniasz biegi tak, aby było minimum te 1800 obr/min, żeby dwumas nie cierpiał, takie obroty jak 1400 to tylko pierwszy bieg powinien widzieć przy ruszaniu.

Opublikowano
48 minut temu, Langista napisał(a):

Przeguby sprawdzane? Gniazda pompowtryskiwaczy też były robione? Często omijana czynność przy regeneracji głowicy.

 

No i tak tylko powiem, ruszając z dwójki nie dziw się, że masz wibracje, a jak ciągle tak trzymasz auto poniżej 1800 obr/min to ten dwumas na bank już będzie klepać. Dieslem zmieniasz biegi tak, aby było minimum te 1800 obr/min, żeby dwumas nie cierpiał, takie obroty jak 1400 to tylko pierwszy bieg powinien widzieć przy ruszaniu.

Taaaak, gniazda byly robione. Kolego co do jazdy nie musisz mnie uczyc od 11 lat jezdze zawodowo od busa po autobusy i teraz transport ciezarowy. Jak bys doczytał do konca to z dwojki ruszane ALE NA PODNOSNIKU czyli dwa kola w gorze. Nawet i z 5tki by ruszyl bez dodawania gazu

Opublikowano

Od kiedy to wyznacznikiem szanowania podzespołów w samochodzie jest staż za kierownicą? Już wielu bardziej 'doświadczonych' od Ciebie obsłużyłem, a auta mieli mega wymęczone przez złe nawyki, no ale takiemu nie powiesz nic.

Opublikowano
10 godzin temu, Langista napisał(a):

Od kiedy to wyznacznikiem szanowania podzespołów w samochodzie jest staż za kierownicą? Już wielu bardziej 'doświadczonych' od Ciebie obsłużyłem, a auta mieli mega wymęczone przez złe nawyki, no ale takiemu nie powiesz nic.

Twoim tokiem rozumowania wszystko jest w porzadku i zmieniac biegi powyzej 1800 obr. To wytlumacz mi czlowieku jak mam jechac w korku ( dojezdzam do Niemiec do roboty ) korek na godzine podjezdzania i co mam 1800obr utrzymywac na polsprzegle ??!!

  • Rozwiązanie
Opublikowano

To kup elektryka. Schodzisz z tematu w każdym razie, przeguby były sprawdzone? Bo nie pisałeś. W dieslu często półosie padają też i powodują drgania 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...