rikokodo299 Opublikowano 5 Lipca 2009 Autor Opublikowano 5 Lipca 2009 Koledzy, to świerszczał napinacz paska wielorolkowego ten górny z lewej strony od wentylatora.Nie trzeba w ogóle zdejmować wcale całego przodu, jak wiadomo że jest to na 100%, można podejść z góry. Jeśli jest kłopot lekko odchylamy przód (ja tak zrobiłem). Oczywiście trzeba wszystko poodkręcać.Dobrze jest to opisane w książce Audi A4 Avant Sam naprawiam samochód. Wymieniłem samą rolkę, bez napinacza, który był dobry.Rolkę odkręca się kluczem 15 płaski i prostym oczkowym z wygiętym może być problem. Odkręca się z dołu do góry.Wymieniałem go na nowy i jak ręką odjął. W starej rolce latały bardzo kulki jak się nią potrząsało mimo tego, że nie było luzów, jednak i tak musiała być już uszkodzona. Kupiłem w Inter Cars kosztowało mnie to 100 zł firmy RUVILLE http://www.autoczesci.autosowa.pl/producent,pr-13,ruville.html Dziękuję za pomoc :)
rikokodo299 Opublikowano 5 Lipca 2009 Autor Opublikowano 5 Lipca 2009 Koledzy już naprawiane http://www.a4-klub.pl/smf/silniki_diesla/b5_avg_pasek_wielorowkowy_swierszczy_na_zimnym_silniku-t84176.0.html;msg982330#msg982330 Dziękuję za pomoc
rikokodo299 Opublikowano 5 Lipca 2009 Autor Opublikowano 5 Lipca 2009 Ile już zrobiłeś kilometrów. Jak by coś się działo to dam znać. Zobaczę ile ten wytrzyma.
domelq Opublikowano 5 Lipca 2009 Opublikowano 5 Lipca 2009 Ja miesiąc temu płaciłem za ORI 320 PLN. Ale mi padł mechanizm naciągania, kilometrów zrobiłem dopiero około 1000
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się