Damian2401 Opublikowano 20 Grudnia 2023 Opublikowano 20 Grudnia 2023 Witam od 2 3 msc mam problem z xenonami, tzn: gdy silnik pracuje to na ścianie lub bramie lub na tyle innego auta widzę jak mrugają światła mijana xenon. Mrugają bardzo szybko, tzn nie gasną i się zapalają tylko tak jak by wibracji dostawały. Gdy dodam lekko gazu wystarczy na 900rpm to już nie mrugają stoją równo lub podczas jazdy też nie mrugają i na postoju gdy silnik jest wyłączony też nie mrugają, tylko na wolnych obrotach. Lampa siedzi sztywno nie ma wibracji. Zaczęło się to od momentu spadku napięcia ładowania tzn na początku było ok xenony nie mrugały i altek ładował 14,2V później z msc na msc ładowanie spadło do 12,1 11,9V po czym wymieniłem altek na nowy i dalej to samo, założyłem nowe żarówki D2S i dalej to samo. Czy to przetwornice oby dwie w tym samym momencie się popsuły ? jak sprawdzić przetwornice ? mierząc napięcie czy rzeystencje czy jak ??? Ps. ma ktoś z was może w razie W przetwornice ? moja to VALEO 89001411 Z grubym czarnym przewodem do wtyczki żarnika i wejściem na kostke 6pinów
Muskel1 Opublikowano 20 Grudnia 2023 Opublikowano 20 Grudnia 2023 Zmierzyć napięcie jakie dochodzi do lampy. Jak napięcie jest ok. to pewnie przetwornice padły, chociaż nagle obie w tym samym czasie jest trochę dziwne.
Damian2401 Opublikowano 20 Grudnia 2023 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2023 1 minuta temu, Muskel1 napisał(a): Zmierzyć napięcie jakie dochodzi do lampy. Jak napięcie jest ok. to pewnie przetwornice padły, chociaż nagle obie w tym samym czasie jest trochę dziwne. tak nagle 2 lampy zaczęły mrugać
Muskel1 Opublikowano 20 Grudnia 2023 Opublikowano 20 Grudnia 2023 Być może problem z zasilaniem. Musisz zmierzyć.
Damian2401 Opublikowano 20 Grudnia 2023 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2023 25 minut temu, Muskel1 napisał(a): Być może problem z zasilaniem. Musisz zmierzyć. Masz na myśli napięciem na wtyczce do lampy ? czy przetwornicę ?
michał456 Opublikowano 20 Grudnia 2023 Opublikowano 20 Grudnia 2023 upewnij sie, ze napiecie ladowania jest stabilne i znajduje sie w odpowiednich granicach. warto sprawdzic zarowno napiecie na biegu jalowym, jak i podczas pracy silnika na wyzszych obrotach. napiecie powinno byc w granicach okolo 13,8–14,4 V. upewnij sie tez czy wszystkie przewody zasilajace i masy sa prawidlowo podlaczone i nie wystepuja na nich luzy lub korozja. mozesz tez zmierzyc napiecie na wyjsciu przetwornic podczas pracy silnika na biegu jalowym. napiecie powinno byc stabilne. mozesz uzyc oscyloskopu do analizy ksztaltu fali, aby zobaczyc, czy wystepuja jakiekolwiek niestabilnosci. jesli problem wystepuje tylko w przypadku swiatel mijania, sprawdz, czy zarowki sa odpowiedniego typu i spelniaja wymagania samochodu. 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się