Skocz do zawartości

michał456

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O michał456

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    1.8
  • Kod silnika
    ATD
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia michał456

1

Reputacja

  1. sprawdz najpierw cewki zapłonowe, moga sprawiac problemy podczas rozruchu, jesli sa zuzyte. upewnij się tez, ze sa czyste i suche i sprawdz czy nie ma na nich sladow uszkodzeń. moze byc to rowniez zuzycie lub brak odpowiednich swiecek zapłonowych, sprawdz czy sa w dobrym stanie i czy maja odpowiednia szczelinę iskrowa. jesli samochod dziala poprawnie na gazie, ale nie na benzynie, problem moze lezec w ukladzie zasilania benzyna - sprawdz filtr paliwa, wtryskiwacze i caly uklad zasilania benzyna. upewnij się tez, ze wszystkie polaczenia elektryczne sa sprawne i nie ma zadnego zwarcia.
  2. sprawdz geometrie kol. niewlasciwa geometria moze wplywac na trakcję, prowadzenie i wydajnosc samochodu. upewnij się tez moze, ze uklad zasilania (w tym turbo) jest sprawny. problemy z turbo lub zle dostosowana mapa tez moga wplywac na osiagi silnika. wpewnij się rowniez, ze uklad wydechowy jest w dobrym stanie i czy nie ma jakich wyciekow lub blokad.
  3. upewnij sie, ze napiecie ladowania jest stabilne i znajduje sie w odpowiednich granicach. warto sprawdzic zarowno napiecie na biegu jalowym, jak i podczas pracy silnika na wyzszych obrotach. napiecie powinno byc w granicach okolo 13,8–14,4 V. upewnij sie tez czy wszystkie przewody zasilajace i masy sa prawidlowo podlaczone i nie wystepuja na nich luzy lub korozja. mozesz tez zmierzyc napiecie na wyjsciu przetwornic podczas pracy silnika na biegu jalowym. napiecie powinno byc stabilne. mozesz uzyc oscyloskopu do analizy ksztaltu fali, aby zobaczyc, czy wystepuja jakiekolwiek niestabilnosci. jesli problem wystepuje tylko w przypadku swiatel mijania, sprawdz, czy zarowki sa odpowiedniego typu i spelniaja wymagania samochodu.
  4. Też najpierw o tym pomyślałem. Jak czujnik ECT źle działa, silnik błędnie odczytuje temperaturę i źle podaje paliwo przy rozruchu. Może jeszcze sprawidzlbym czujnik położenia wału korbowego, bo może źle czasować zapłon i wtrysk paliwa.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...