Malpa1121 Opublikowano 21 Lutego Opublikowano 21 Lutego Wiatam posiadam audi s5 3.0 tfsi 333 km z 2013r, wykonany był remont silnika kompletny przy przebiegu 91 tys/km m.in wstawione żeliwne tuleje, tulejowane pod tłoki, wymieniony rozrząd, pierścienie, panewki itd. Wyskakują kody błędu: P002100 P000C00 P052C00 mechanik twierdzi ze rozrząd ustawiony jest prawidłowo i ze sprawdzał ułożenie po raz drugi i jeżeli byłby o fasolkę przestawiony to by go nie zapiął, twierdzi ze to może być wariator, ale ani nie dzwoni, a silnik wręcz wydaje się ze pracuje idealnie gdzie może leżeć przyczyna. Dodam że czujniki były zamieniane stronami i nic to nie dało
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się