Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Sprawdzenie błędów audi A4 B9 2.0TDI


Przejdź do rozwiązania Rozwiązane przez Muskel1,

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Panowie

1. Prośba o sprawdzenie błędów z mojej audi w załączniku plik.

2. Czy jest opcja zakodować asystenta świateł drogowych w załączniku foto ze sterownika nr9  baj5 i nie mam bitów 5 i 6?

20240309_141615.jpg

Log-WAUZZZF48JA147106-159494km-99104mi2.txt

  • Rozwiązanie
Opublikowano (edytowane)

1. Czujnik ciśnienia czynnika chłodzącego klimatyzacji nie podaje sygnału. Albo czujnik jest uszkodzony albo wiązka do niego.

Co do błędów w sterowniku 46 nikt Ci nie powie na podstawie tego auto-scanu, co wywołuje ten błąd, gdyż Twój klon tego nie określił. Jest tam tylko informacją o tym, że sterownik oczekuję na wiadomość, ale nie jest napisane od jakiego urządzenia, bo ten klon nie daje rady. Kup oryginalny VCDS to i będzie widniała informacją o tym, czego oczekuję sterownik komfortu.

2. Musisz w sterowniku 09 w bajcie 5 wpisać w okienku (tam gdzie masz teraz wartość HEX 18) , nową wartość HEX 79, aktywując tym jednocześnie bit 0, bit 5 oraz bit 6.

 

Edytowane przez Muskel1
  • Super 1
Opublikowano (edytowane)

Co do błędu w sterowniku Gateway 19 musisz postąpić następująco:

'Pod podstopnicą znajdują się bezpieczniki, musisz kilka razy wyciągnąć na załączonym zapłonie 2 bezpieczniki zasilające sterownik Gateway, w którym znajduje się akumulatorek do Backup, o którym mowa w zapisanym błędzie. Chodzi o to, aby trochę rozładować ten akumulatorek i obniżyć jego napięcie, co może być przyczyną tego błędu.

Wyszukaj w podstopnicy bezpieczniki B7 (siódmy licząc od góry w rzędzie B ) oraz D2 (drugi licząc od góry w rzędzie D)

 

Screenshot(299).png.cdec9ae5bfea447cf339bd8148e1e80f.png

1. Włącz zapłon (silnik nie pracuje, tylko zapłon jest aktywny).

2. Wyciągnij (tak, na włączonym zapłonie) oba bezpieczniki (B7 oraz D2) na 60 sek.

3. Włóż ponownie (też na włączonym zapłonie) oba bezpieczmiki, odczekaj 30 sek. i wyłącz zapłon.

4. Czynność 1-3 powtórz w sumie 6 razy.

5. Na koniec podłącz VCDS i skasuj wszystkie błędy (których będzie wiele).


Jeżeli to nie przyniesie sukcesu będzie należało wymienić ten akumulatorek na nowy.

 

 

 

 

 

Edytowane przez Muskel1
  • Lubię to 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...