Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi A4 B9 - 2016 - 2.0 TFSI Quattro 252KM - Dziwne metaliczne dzwięki


The Ether

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Piszę w sprawie dziwnego wycia jakby z przedniej części auta, odgłosy są słyszalne baaardzo głośno, ale o dziwo "nie zawsze". raz mogę pojechać na miasto i zrobić 50km po mieście, i nie będzie to słyszalne, a raz wyjadę na trasę 100km i jest to słyszalne. 

Generalnie zauważyłem też, że jak lekko zacznę hamować, to te odgłosy znikają, lecz gdy puszczę hamulec to wracają.

- Z ważnych ciekawostek - jak obrócę kierownicę w lewo/prawo podczas tego dzwięku jadąc prosto, to dzwięk ustępuje, dopiero gdy będę jechał mniejwięcej prosto to dzwięk wraca. 

 

Poniżej załączam nagranie z tego dziwacznego dzwięku, czy to mogą być tarcze/hamulce? Bo w tygodniu się wybieram na ich wymianę, bo już są dość mocno zużyte - tylko jedna rzecz mnie nie pokoi, tych dzwięków łącznie są 2 - pod koniec nagrani słychać tarcie klocków (moja opinia - nie znam się strzelam) lecz ten pierwszy dzwięk z nagrania to też mogą być tarcze/klocki?

 

Dzwięk występuje gdzieś tak od prędkości 40km/h i słyszalny jest do 70-85km/h (dodam ze nie ma znaczenia bieg na którym się jedzie).
 

 

 

 

 

 

Edytowane przez The Ether
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystko wskazuje na to, że "idzie" to od hamulcy...

zrób porządek z hamulcami i wszystko powinno wrócić do normy...

a przy okazji, jak już mechanik będzie miał rozebrane... to niech zobaczy

czy nie widać tam co ciekawego...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×