dawid9785 Opublikowano 16 Kwietnia Opublikowano 16 Kwietnia Witam, czy może ktoś ocenić logi ? VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs.
przem8 Opublikowano 16 Kwietnia Opublikowano 16 Kwietnia Logi na gazie? Nie widze powiązania między tym co w logach, a jakimś dziwnym dziwiekiem silnika.
dawid9785 Opublikowano 16 Kwietnia Autor Opublikowano 16 Kwietnia Godzinę temu, przem8 napisał(a): Logi na gazie? Nie widze powiązania między tym co w logach, a jakimś dziwnym dziwiekiem silnika. tak na gazie, ale zupełnie tak samo silnik pracuje na PB nie ma powiązania ok, ale czy z logów coś wynika ?
przem8 Opublikowano 16 Kwietnia Opublikowano 16 Kwietnia Z logów wynika, że na ten moment masz wydajność lpg na styk. Sory ale po logach nie da się wyłapać, że cos wydaje dziwne dźwięki.
dawid9785 Opublikowano 16 Kwietnia Autor Opublikowano 16 Kwietnia 7 godzin temu, przem8 napisał(a): Z logów wynika, że na ten moment masz wydajność lpg na styk. Sory ale po logach nie da się wyłapać, że cos wydaje dziwne dźwięki. Spoko, jak mam ubogo to pouszczelniam podciśnienia, wężyk od regulatora cisnienia też wygląda na zmęczony więc wymienię. Następne logi zrobię na benzynie. Ten dźwięk wydaje mi się że jest pochodna jakiejś usterki. Miałem kiedyś sytuację że auto przy ruszaniu zgasło po odpaleniu dziwnie chodziło i nie miło mocy. Podpiąłem komputer nie było błędów. Pojeździłem tak kilka minut i moc wróciła a dziwny dźwięk znikł. Niestety teraz ten dźwięk towarzyszy ciagle gdy auto się rozgrzeje, na zimnym silniku pracuje ciszej. Więc szukam powodu takiego zachowania silnika i obniżonej mocy.
przem8 Opublikowano 16 Kwietnia Opublikowano 16 Kwietnia (edytowane) 7 minut temu, dawid9785 napisał(a): poko, jak mam ubogo to pouszczelniam podciśnienia, wężyk od regulatora cisnienia Nie jest ubogo. Masz dłuższe czasy wtrysku niż powinny być na pb i wynikają z ustawień/wydajności lpg. Korekty są w normie. Edytowane 16 Kwietnia przez przem8
dawid9785 Opublikowano 25 Czerwca Autor Opublikowano 25 Czerwca (edytowane) od tamtego czasu wymieniłem gruszkę odmy bo rurka okazała się dziurawa, trochę się polepszyło ale nie do końca, wymieniałem kata na przelotowy też bez spektakularnej poprawy, wleciał nowy filtr paliwa. Zabrałem się za pomiar ciśnienia paliwa i wyszło że wg pompa nie załącza się po przekręceniu zapłonu. A auto mimo braku działania pompki paliwa odpala na benzynie i jeździ co mnie mega dziwi. Odpiąłem kostkę przy pompie pomierzyłem i dochodzi jedynie 1.02V. Podałem 12V z aku pompa działa. Bezpiecznik dobry, przekaźnik- podałem mu 12V i słychać z niego tyrkanie więc chyba dobry. Czy w B7 jest jakieś newralgiczne miejsce w którym uszkadza się wiązka lub masa rdzewieje? Co sugerujecie sprawdzić? Edytowane 25 Czerwca przez dawid9785
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się