Skocz do zawartości

dawid9785

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O dawid9785

Informacje

  • Imię
    Dawid
  • Miasto
    Września

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Hatchback
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    ALT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

74 wyświetleń profilu

Osiągnięcia dawid9785

0

Reputacja

  1. Spoko, jak mam ubogo to pouszczelniam podciśnienia, wężyk od regulatora cisnienia też wygląda na zmęczony więc wymienię. Następne logi zrobię na benzynie. Ten dźwięk wydaje mi się że jest pochodna jakiejś usterki. Miałem kiedyś sytuację że auto przy ruszaniu zgasło po odpaleniu dziwnie chodziło i nie miło mocy. Podpiąłem komputer nie było błędów. Pojeździłem tak kilka minut i moc wróciła a dziwny dźwięk znikł. Niestety teraz ten dźwięk towarzyszy ciagle gdy auto się rozgrzeje, na zimnym silniku pracuje ciszej. Więc szukam powodu takiego zachowania silnika i obniżonej mocy.
  2. tak na gazie, ale zupełnie tak samo silnik pracuje na PB nie ma powiązania ok, ale czy z logów coś wynika ?
  3. Witam, czy może ktoś ocenić logi ? VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs.
  4. Witam. Mam problem z 2.0 ALT. Szukam przyczyny ponieważ od jakiegoś czasu przy obciążeniu(tylko jazda) silnik strasznie buczy podczas przyspieszania zwłaszcza na 1,2,3 bieg. Dużo rzeczy już porobiłem jak wypranie kata,(test vcdeesem sond i kata wychodzi pomyślnie). wymieniłem gruszkę odmy bo była dziura wielkości palca pod nieszczęsną siatką. Pomogło na chwilę. muszę wymienić 2 oringi bo jest jeszcze delikatna nieszczelność. Auto dostało nowe świece zapłonowe. Kompresja zmierzona 12bar+ na każdym cylindrze. Żadne błędy się nie świecą. Dziś wymieniłem olej i filtr powietrza nadal bez zmian. Na LPG i PB silnik działa tak samo. Zrobiłem logi dynamiczne: VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs. Jeśli ktoś ma jakieś tropy dlaczego silnik chodzi jak traktor to będę wdzięczny Edit: nie wiem czy to ma wpływ na logi ale przed rozpoczęciem zrobiłem reset adaptacji
  5. sprawdziłem mk suchy, będę chciał kupić nowy kluczyk, jaki powinien mieć nr seryjny jeśli mój mk to 8E0 959 433 BP
  6. Błędów zero, czy vin przyuczony można to jakoś sprawdzic ? Ewentualnie co i jak sprawdzac żeby wyeliminować potencjalne usterki w Mk antenie czy pilotów
  7. Witam, mam problem z zakodowaniem dwóch pilotów. Auto jakiś czas temu kupiłem i zamykanie działało tylko kluczykiem. Baterie w pilotach nowe. Robiłem przyuczenie vcds jak na filmiku z ross tech i niestety wartość z 3 okna nie zmienia się, tak jakby nie sygnał nie odbierała antena? Na obu kluczykach jest tak samo. Mam sedana więc antena jest nad tylną szybą razem z anteną radiową? Gdzie szukać dalej problemu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...