Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 BKE] Komunikat "BRAKES" uruchamiający się na zakrętach


DJ J

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,

zastanawiam się czym może być spowodowana taka sytuacja:

samochód uruchomiony po nocy - test na FIS'ie: OK - podczas jazdy na zakrętach (nie wszystkich) wywala komunikat "BRAKES" - check break fluid and hydraulic fluid levels - za jakiś czas, kiedy autko już trochę przejedzie, przestaje wyrzucać ten komunikat.

Sytuacja występuje co jakiś czas, nie po każdym porannym uruchomieniu. Poziom płynu hamulcowego w normie, nic nie wycieka. Może wariuje któryś z czujników?? Co myślicie?

Pozdrawiam! :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli poziom w normie, to spróbuj wyczyścić styki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwne, czujnik wygląda zdrowo, ilość płynu hamulcowego w normie. Sprawdziłem dokładniej - sytuacja występuje tylko przy porannym rozruchu, tylko przy skręcie w prawo (mocniejszy skręt w lewo powoduje natychmiastowe zgaśnięcie kontrolki "Brakes"). Problem znika po przejechaniu jakichś 10 km. Przy powrocie autkiem po południu/wieczorem problemu nie ma. :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- podczas jazdy na zakrętach (nie wszystkich) wywala komunikat "BRAKES" - check break fluid and hydraulic fluid levels - za jakiś czas, kiedy autko już trochę przejedzie, przestaje wyrzucać ten komunikat.

moze masz malo plynu w zbiorniczku i na zakretach odpływa i czujnik daje sygnal ze jest go za malo? ja bym nalal plunu na max i zobaczyl czy dalej wywala komunikat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Autko daje komunikat "BRAKES" - check break fluid and hydraulic fluid levels. Hydraulic fluid - czyli sprawdziłem też olej ukł. wspomagania. Było go mało, więc uzupełniłem do poziomu bliżej maximum. Płyn hamulcowy jest idealnie po środku między MIN a MAX, a komunikat nadal pojawia się od czasu do czasu - tylko przy zakrętach w prawo. O co może chodzić ??? :mysli:

... miałeś rację GRAF. Optycznie ilość płynu ham. w zbiorniczku była w normie (między MIN a MAX), ale na zakrętach płyn uciekał do boku i czujnik to sygnalizował. Nalałem płynu bliżej MAX i problemu od tego czasu już nie mam.

POZDRAWIAM !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...