Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kodowanie modułu światła LED w A4 B9


LeszekJ.

Rekomendowane odpowiedzi

To ja rozumię.
Ale, po konsultacji z mechanikiem, jeśli nie zmienię pozycji radarów i lamp wg. ramy samochodu - to nic nie powinno się zmienić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Radary nie mają nic wspólnego z matrixami.

Jak chcesz wyciągnâć sterowniki lamp bez demontażu lamp?

Jak chcesz zamienić lampy stronami bez ich demontażu?

Edytowane przez Muskel1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

57 minutes ago, Muskel1 said:

Radary nie mają nic wspólnego z matrixami.

Jak chcesz wyciągnâć sterowniki lamp bez demontażu lamp?

Jak chcesz zamienić lampy stronami bez ich demontażu?

Lampy są obecnie skonfigurowane, tzn. że w sterownikach są ustawione wg obecnej pozycji. Ja wyjmę je i zakładam, że wstawię z powrotem w te same pozycje. Nie będę zamieniał lamp (bo to by nic nie dało), ale zamienię kontrolery na lampach. Zresztą lampy na koniec wrócą, na koniec w te same pozycje, z tymi samymi kontrolerami. Więc jeśli je wstawię w te same geometryczne miejsca, to co by się miało w nich zmienić (były skalibrowane dla tych pozycji, więc dalej będą).
Czy coś pomyliłem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, LeszekJ. napisał(a):

że wstawię z powrotem w te same pozycje

Zapomnij.

 

Teraz, LeszekJ. napisał(a):

Zresztą lampy na koniec wrócą, na koniec w te same pozycje,

Nie wrócą, choćbyś nie wiem jak zaznaczył.

Jak tylko wyciągniesz lampę musisz kalibrować, ale napisałem Ci to już 2 x.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

On 5/10/2024 at 5:32 PM, Muskel1 said:

Zapomnij.

 

Nie wrócą, choćbyś nie wiem jak zaznaczył.

Jak tylko wyciągniesz lampę musisz kalibrować, ale napisałem Ci to już 2 x.

 

 

Jeszcze raz wielkie dzięki za każdą odpowiedź. Bardzo to doceniam.
Próbuję się odnaleźć w nowej rzeczywistości, którą staram się zrozumieć.

Jak się domyślam, Twoje twierdzenie wynika z tego, że na dużych odległościach (a takie będą przy światłach drogowych), każda różnica ustawienia ma znaczenie.(?)
Zatem jak sobie poradzić ze sprawdzeniem kontrolerów, aby nie "pchać" się w bezsensowne wysokie koszta?
Czy da się ustawić lampy na "0" (czyli do pozycji, na którą są aktualnie skalibrowane za pomocą przyrządu, który używają w Stacji Kontroli? 
Inaczej mówiąc zamiast kodować, aby skalibrować aktualna pozycję świateł, ustawić je tak, aby świeciły tam gdzie trzeba?

PS
Konsultowałem się z mechanikiem, który jest też nauczycielem w Szkole samochodowej. Twierdzi, że ustawienie na wcześniejszych pozycjach jest możliwe. (Rozumiem, jednocześnie Twoją radykalną odpowiedź, tak myślę)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że od kilku stron kręcimy się w kółko, więc niestety co miałem do powiedzenia napisałem już wielokrotnie. Dalszej pomocy w tej kwestii Ci nie udzielę, bo nie wiem jak inaczej. Mam nadzieję, że znajdziesz przyczynę i naprawisz niskim kosztem:hi:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 hours ago, Muskel1 said:

Widzę, że od kilku stron kręcimy się w kółko, więc niestety co miałem do powiedzenia napisałem już wielokrotnie. Dalszej pomocy w tej kwestii Ci nie udzielę, bo nie wiem jak inaczej. Mam nadzieję, że znajdziesz przyczynę i naprawisz niskim kosztem:hi:

 

Dziękuję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...