Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analizę logów w A4 B6 1.8T AVJ


Papugin
Przejdź do rozwiązania Rozwiązane przez Papugin,

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, prosiłbym o analizę logów mojego samochodu, mam uczucie i to dosyć mocne ze stracił na przyspieszeniu,
Z modyfikacji przeprowadzonych to między innymi:
- dp
- centralny intercooler
- filtr stożkowy

- przepływka wymieniana we wrześniu na nową bosha
- nowy zawór n75 ENGITECH niespełna miesiąc temu
- usunięta SAI + kombizawór (zaślepiony)

Logi statyczne:
001/003

002/033
090/093

Logi dynamiczne:
002/033
003/020
090/093
115/118

W aucie jest LPG, aczkolwiek logi robione na PB. Brak błedów.

Edytowane przez Papugin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo nie ładuje tyle ile ma zadane. Teraz to taka seria jest. Jak nie masz błędu o nieosiagnietej granicy doładowania to pewnie jeszcze tjuner wykasował tablicę błędów.

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem jakiś podobny błąd raz kiedyś. W związku z przeładowaniem, nie podam kodu błędu bo nie pamiętam, raz tylko się pojawił. Tu ktoś właśnie kiedyś grzebał prawdopodobnie coś w sofcie, może spartolona robota i coś poszło nie tak z czasem. Dobry tuner by to ogarnął, czy turbo śmietnik?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Papugin napisał(a):

czy turbo śmietnik?

Należy zacząc od podstaw, czyli szczelność dolotu, dv, n75. Stukowe też masz sporawe więc może i coś z katem o ile jeszcze jest. To nie jest seria patrząc po zadanym doładowaniu. Zrób loga 115 z odpiętą wtyczką od n75.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opublikowano (edytowane)
8 minut temu, przem8 napisał(a):

Należy zacząc od podstaw, czyli szczelność dolotu, dv, n75. Stukowe też masz sporawe więc może i coś z katem o ile jeszcze jest. To nie jest seria patrząc po zadanym doładowaniu. Zrób loga 115 z odpiętą wtyczką od n75.

nie mam kata, jest downpipe 2.75 cala, dv mam oryginał nowy + zawór forge z możliwością ustawienia go jako zwykły zawór dv lub bov, a obu konfiguracjach nic to nie zmieniało. Logi o których piszesz zrobię, ale dopiero jutro raczej najszybciej.

Dodałem jeszcze (o czym zapomniałem) SAI jest usunięta wraz z kombizaworem i zaślepiona. Nie jest wyprogramowana jeszcze z kompa. To samo z drugą sondą kata, aczkolwiek jest na niej emulator i jak narazie błędów nie ma.

Edytowane przez Papugin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I po tym wszystkim nie wywala żadnych błędów? Dziwne...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sai usunięta jakieś 2 tygodnie temu, kat pół roku temu. Wyrzucało sporadycznie błąd 2 sondy, założyłem emulator na nią, tego samego dnia co usuwałem sai. Nie jeździłem dużo w ostatnim czasie. Ale chociażby jak robiłem logi, nie wyrzuciło nic ani razu, ani sonda, ani sai. Sam się troszkę zdziwiłem, bo czytając jak ludzie usuwali, to waliło im błędami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 11.05.2024 o 10:18, przem8 napisał(a):

Zrób loga 115 z odpiętą wtyczką od n75.

115 na odpiętym n75

gotowe, czuć, że na odpiętym ciężej przyspiesza, nie jakoś bardzo, ale jednak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sztanga za słabo naciągnięta od turbo albo pęknięte żeliwo jak kiedyś to lepiej jeździło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pęknięcie można zobaczyć bez demontażu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzałem dziś czy sztanga pracuje (pracuje(sprawdzałem mechanicznie przesuwając ją)) N75, w ogóle nie steruje ciśnieniem tak jakby, z żadnej ze stron nie ma ani zasysania ani dmuchania. aczkolwiek w momencie wpięcia/wypięcia kostki jest dźwięk pstrykania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nasprawdzałeś 😆 Trzeba sztangę podciągnąć, bo za mało ładuje na odpiętym n75. Jak to nie pomoże to turbo do zrzucenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dosyć ciężki dostęp jest nie zrzucając turbo, chyba, że jest jakiś lepszy sposób bez sciągania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Rozwiązanie

Po konsultacji z Łukasz13, wymieniony zawór n75 na pierburga 7.22687.39.0. Samochód odżył. Logów po wymianie nie robiłem, sama wymiana zaworu dużo zmieniła i na chwilę obecną musi tak zostać. Ew. ogarnięcie sztangi będzie na to czas 

Edytowane przez Papugin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...