Wierzbikk 0 Opublikowano 12 Maja Udostępnij Opublikowano 12 Maja (edytowane) Witam , Jakiś czas temu kupiłem A4 B7 2.0 z 2005r. Problem w tym że chłodnicza oleju jest zwarta jakby na "krótko" przewód wyjście wejście jest połączony ze sobą. Pytanie brzmi czy jeżeli będę jeździł tak jak jest to coś może się stać ? Nie widzę żeby temperatura oleju rosła wyżej niż powinno być a także nie widziałem okiem żadnego osadu na korku wlewu oleju ani wewnątrz wlewu. I moje drugie pytanie, czy mogę jakoś sprawdzić czy działa ona poprawnie ? Nie chcę od razu podłączać jej tak jak powinna być bo obawiam się że jeżeli ktoś tak ją połączył to czy nie jest ona w jakiś sposób uszkodzona i czy np po podłączeniu nie przeleje mi płynu chłodzącego do oleju lub w drugą stronę. Edytowane 12 Maja przez Wierzbikk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rozwiązanie Muskel1 1338 Opublikowano 12 Maja Rozwiązanie Udostępnij Opublikowano 12 Maja Producent miał 200.000 chłodniczek na magazynie, dla których nie miał zastosowania, więc wsadził je w takie auta jak Twoje. Zanim się zmarnują, to je wykorzystam - pomyślał sobie. Są tam od parady i nie spełniają żadnej funkcji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wierzbikk 0 Opublikowano 12 Maja Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 22 minuty temu, Muskel1 napisał(a): Producent miał 200.000 chłodniczek na magazynie, dla których nie miał zastosowania, więc wsadził je w takie auta jak Twoje. Zanim się zmarnują, to je wykorzystam - pomyślał sobie. Są tam od parady i nie spełniają żadnej funkcji. Takie rozwiązanie mi pasuje haha , dzięki za odpowiedź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elhape 12 Opublikowano Wtorek o 00:31 Udostępnij Opublikowano Wtorek o 00:31 Bez demontażu to raczej nie sprawdzisz. Najbezpieczniej wymienić od razu na nową. Temperatura oleju nie będzie za bardzo rosła bo ten wymiennik z założenia ma chyba podgrzewać olej aby silnik szybciej był odpowiednio smarowany i mniej się zużywał zanim silnik osiągnie odpowiednią temperaturę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się