Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1.8T AEB] Temperatura wysoka


lider57

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.w Audi A4 silnik AEB sprawdziłem termostat pieknie sie otwiera przy 90 stopniach ale po zamontowaniu w samochodzie termostat zimny a temperatura niebezpiecznie wzrasta ponad 100 stopni kontrolka od płynu na desce miga i jescze jedno ogrzewanie na max ,a powietrze zimne leci/układ odpowietrzony ile płynu zeszło tyle wlano/.

Pozdrawiam

[ Komentarz dodany przez: wiki: 06-04-2007, 19:45 ]

poprawnie nazywaj tematy, tym razem poprawię

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jedyne co mi przychodzi do głowy to termostat nie do tego silnika, ja tak samo miałem jak załozyłem oryginalny ale od diesla, takie same objawy i w szklance też mi się otwierał a w aucie ni cholery :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jedyne co mi przychodzi do głowy to termostat nie do tego silnika, ja tak samo miałem jak załozyłem oryginalny ale od diesla, takie same objawy

dzieki za info termostat jest tylko troche krótszy od orginalnego ale ten stary i nowy otwierają sie w garnku w wodzie koło 90 stopni ,a czy to może pompa wody padła daj znac ???????

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakby ci pompa padła to na starym też byś gotował płyn, a po drugie jak pompa nie hałasuje i jest sucha to jest dobra

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakby ci pompa padła to na starym też byś gotował płyn, a po drugie jak pompa nie hałasuje i jest sucha to jest dobra

wywale ten termostat i uruchomie silnik bez zobacze co wtedy tylko mnie dziwi czemu ogrzewanie nie działa przecież termostat nie ma wpływu na ogrzewanie??????????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może nie działa ci klapka od powietrza ciepłe-zimne?? Sprawdź czy nie masz w klimie błędów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może nie działa ci klapka od powietrza ciepłe-zimne?? Sprawdź czy nie masz w klimie błędów.

ogrzewanie działało perfekcyjnie ,teraz jak temperatura rosnie ponad 110 stopni cos cie stało peenie pompa wody padła ,ale pasek sie ladnie kreci cichutko pracuje zero wycieku obudowa pompy goraca a termostat zimny i nie puszcza płynu do chłodnicy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pasek sie ladnie kreci cichutko pracuje zero wycieku obudowa pompy goraca a termostat zimny i nie puszcza płynu do chłodnicy

no i sam sobie odpowiedziałeś, wywal ten termostat wstaw oryginalny i się mile zdziwisz, powtarzam jesli na starym termostacie pompa chodziła to akurat po wymianie na inny termostat by ci nie padła, następny twój post ma być po wymianie na oryginalny termostat i bedzie to napewno pozytywny post :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pasek sie ladnie kreci cichutko pracuje zero wycieku obudowa pompy goraca a termostat zimny i nie puszcza płynu do chłodnicy

no i sam sobie odpowiedziałeś, wywal ten termostat wstaw oryginalny i się mile zdziwisz, powtarzam jesli na starym termostacie pompa chodziła to akurat po wymianie na inny termostat by ci nie padła, następny twój post ma być po wymianie na oryginalny termostat i bedzie to napewno pozytywny post :wink:

dzisiaj dwa razy płyn wylewałem termostat Wyjety jechałem około 4 km i juz temp 120 stopni masakra ,myślałe, że zapowietrzony układ wlałem plyn przez przewód od chłodnicy pomalutku az się pokazał w zbiorniczku wyrównawczym i po próbie znowu 120 stopni

nagrzewnica nie grzeje dół chłodnicy zimny obudowa termostatu zimna a obudowa pompy goraca, włozyłem palucha do pompy jak wymontowałem termostat po uruchomieniu silnika w pompie wirnik sie kręci

Jestem załamany tu świeta a audik stoi bo mu się woda gotuje CZY TO POMPA "UMARŁA"!!!!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpowietrz porządnie nagrzewnicę. Bo inaczej to będzie się tak działo. Przez nagrzewnicę jest "mały obieg" i tam płyn krąży (powinien) cały czas. Jeśli nie ma tam obiegu to gotuje się płyn w głowicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpowietrz porządnie nagrzewnicę. Bo inaczej to będzie się tak działo. Przez nagrzewnicę jest "mały obieg" i tam płyn krąży (powinien) cały czas. Jeśli nie ma tam obiegu to gotuje się płyn w głowicy.

masz jakiś sposób na odpowietrzenie głowicy

coś z nia nie tak bo jeden przewód gorący a drugi zimny

tylko dlaczego bez termostatu tez płyn nie idzie do chłodnicy dól zimny góra gorąca

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dlaczego bez termostatu tez płyn nie idzie do chłodnicy dól zimny góra gorąca

Ten problem był już na forum i chłodnica po prostu tak się grzeje

problem rozwiazany padła pompa wody teraz nowa jest i nowy termostat i jest idealnie temperatura wzorcowa

dzieki za pomoc i porady

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm bardzo dziwna sprawa, żeby pompa padła akurat przy wymianie termostatu :eek: , tzn. ona nie padła tylko niedomagała :confused:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm bardzo dziwna sprawa, żeby pompa padła akurat przy wymianie termostatu :eek: , tzn. ona nie padła tylko niedomagała :confused:[/quot

he he" niedomagała" wirnik pompy sie nie obracał to co miało płyn pompować /jak serce- pompa krwi nie pompuje to umierasz a w audiku gotuje sie płyn ale motor żyje /

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

włozyłem palucha do pompy jak wymontowałem termostat po uruchomieniu silnika w pompie wirnik sie kręci

no ja się tym sugerowałem :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...