adi1977 Opublikowano 6 Lipca Opublikowano 6 Lipca Witam zakładam nowy temat posiadam a5 2.0tdi CNHA . Ma wyzsza mase powietrza300/320g/suw i wypala co okolo 190km.Wymienione zostało nowy dpf,nowy kolektor ,nowe chlodniczka,nowe wtryski ,jeden czujnik egt g235, przeplywki 2 podmienione, 1 czujnik roznicy cisnien ,egry umyte, dolot sprawdzony na szczelnosc stosunek oblicznej do zmierzonej wyplala na obliczona srednio 1gram na 10km jako ze obliczona jest na podstawie 3 masy powietrza, temperatury spalin i cisnienia roznicowego jedyna nieprawidlowosc w diagnozie to wyzsza masa powietrza.Nie wiem w co uderzyc nasuwa mi sie tylko na mysl egr ale procentowo otwarcia sa ok zadnych bledow oczywiscie .Prosze o sugestie .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się