Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Logi 1.8T


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam,zerknie ktoś na logi A4 b6 1.8T BEX po programie na 215km. Problem mam podczas przyspieszania,na kazdym biegu przy pedale gazu w podłodze szarpie i strzela w wydech... Nie bylo błedów w sterowniku,na koniec logowania wyskoczył bład 16683- Boost Pressure Regulation: Control Range not reached

P0299- 002 - Lower Limit Exceeded-Intermittent.

Do sprawdzienia n75 i DV? Szczelnosc dolotu sprawdzana miesiac temu i bylo wszystko ok. Rozrzad i swiece swiezo wymienione,paliwo 98 

Logi:

115 + 188 : 

LOG.TUNEZILLA.COM

003 + 020

LOG.TUNEZILLA.COM

002+033: 

LOG.TUNEZILLA.COM

090 + 093

LOG.TUNEZILLA.COM

STATYCZNE:

002+ 033

LOG.TUNEZILLA.COM

090+ 093

LOG.TUNEZILLA.COM

 

Edytowane przez blejs
Opublikowano

Pompa paliwa kaput. Turbo nie osiąga zadanego doładowania.

  • Lubię to 1
Opublikowano

W tamtym tygodniu wymieniałem filtr paliwa na ori i mierzyłem ciśnienie na listwie było równo 4 BARy. Mam na szczęście nową pierburga,dzięki bardzo za odpowiedź,jak wymienię to dam znać czy pomogło

Opublikowano

A mierzyles podczas jazdy? Wtryski pętlą więc brakuje paliwa, chyba że od samego początku po sofcie tak miałeś?

  • Lubię to 1
Opublikowano

Soft robiony 4 lata temu i nie miałem nigdy problemów z pętleniem wtrysków. Pod obciążeniem też mierzyłem i książkowo na 4 barach cały czas stało. Wymieniałem świece 2 tygodnie temu na nowe prf7q,stare były różowego koloru ,przez tydzień nie szarpała i później znowu to samo się zaczęło. Mocy brakuje i ciężko odpala więc chyba tak jak mówisz będzie to pompa

Opublikowano

Jestem po wymianie pompy,dalej to samo szarpie i strzela w wydech przy pełnym bucie na każdym biegu. Może to być przez gruszkę turbiny? Bo turbo regenerowane w Krymarze dwa miesiące temu ale gruszka stara została..  

Opublikowano

W logach widać tylko lekkie niedoładowanie i spore cofki oraz pętlące wtryskiwacze górą. Może głowica powiedziała papa i stąd masz takie objawy. Sprawdź jeszcze wartości w gr. 93 dla synchro rozrządu, bo w tym logu co dałeś z jakiegos powodu jej nie ma.

Opublikowano

93 nie pokaże bo wywaliłem ori napinacz z fazatorem i wsadzony jest febi bez fazatora + wyłączenie zmiennych faz w ECU.Znajomy mechanik mi wyłączał zmienną fazę,mógł to zle zrobic i przez to tak sie dzieje?Błędów wypadania zapłonu nie ma nawet jest tylko ten jeden 16683. 

Opublikowano (edytowane)
51 minut temu, blejs napisał(a):

93 nie pokaże

Nie opowiadaj bajek. Jak jest dobrze wyłączone to pokazuje. Wiem, bo sam nie raz tak miałem robione.

A po wartościach w gr. 90 to z tym rozrządem tak nie powinno wyglądać.

Masz cos namotane w tym sofcie.

Edytowane przez przem8
Opublikowano
21 godzin temu, blejs napisał(a):

93 nie pokaże bo wywaliłem ori napinacz z fazatorem i wsadzony jest febi bez fazatora + wyłączenie zmiennych faz w ECU.Znajomy mechanik mi wyłączał zmienną fazę,mógł to zle zrobic i przez to tak sie dzieje?Błędów wypadania zapłonu nie ma nawet jest tylko ten jeden 16683. 

Wygląda jak rozrząd przesunięty o ząbek.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...