Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Cofanie zapłonów w A4 B7 1.8 T BFB


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Walczę z problemem cofania zapłonów w dolnym zakresie obrotów i nie wiem jak się zabrać za ustalenie przyczyny. Zrobiłem logi dynamiczne ale niewiele one mówią poza tym, że problem występuje między 1400 a 1800 obr. / min.

LOG.TUNEZILLA.COM
LOG.TUNEZILLA.COM

 

LOG.TUNEZILLA.COM

Proszę o sugestie co i w jakiej kolejności sprawdzić żeby nie narazić się na niepotrzebne koszty.
 

Podejrzewam rezonans jakiegoś mechanicznego elementu silnika, który wzbudza czujniki spalania stukowego. Świece mam praktycznie nowe NGK 6458 PFR6Q. Dwie cewki wymieniłem w 2019 i dwie w 2021 BERU ZSE 043. Zrobiłem na nich odpowiednio 27 i 35 tys. km.

Katalizator jest fabryczny, który ma za sobą blisko 250 tys. km. Próbowałem go przeczyścić specyfikiem LIQUI MOLY ZESTAW DO CZYSZCZENIA  KATALIZATORA 8931 + 7110.

W dolocie nie stwierdziłem niepokojących ilości oleju z turbosprężarki . Auto ma blisko 250 tys. na blacie ale nie kopci na biało.

Przy okazji wymiany kolanka od odmy w bloku silnika czyściłem instalację odpowietrzenia bloku silnika. Wymieniłem też grzybek na górze bloku silnika.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...