gacekkstb Posted August 9 Share Posted August 9 Cześć, Mam problem z turbo jakby zamulone, wyrzuca mi błąd 16683, znalazłem dziurę w tipie i tip został wymieniony na drugi cały. Brak jakichkolwiek innych nieszczelności. Wrzucam logi: Log #850032 LOG.TUNEZILLA.COM i Log #850034 LOG.TUNEZILLA.COM Link to comment Share on other sites More sharing options...
przem8 Posted August 9 Share Posted August 9 (edited) A gdzie grupa 115+118? Sprawdź zawór dv. Edited August 9 by przem8 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
gacekkstb Posted August 9 Author Share Posted August 9 3 minuty temu, przem8 napisał(a): A gdzie grupa 115+118? Log #850043 LOG.TUNEZILLA.COM Musiał się nie wgrać 🫣 Link to comment Share on other sites More sharing options...
przem8 Posted August 9 Share Posted August 9 Masz tryb awaryjny i jedzie bez doładowania. Sprawdź dv i wężyki podciśnienia, głównie przy n75. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
gacekkstb Posted August 11 Author Share Posted August 11 W dniu 9.08.2024 o 22:44, przem8 napisał(a): Masz tryb awaryjny i jedzie bez doładowania. Sprawdź dv i wężyki podciśnienia, głównie przy n75. @przem8 Zawór DV w razie w jaki kupić ? Febi ? Gdzieś znajdę w necie info jaki zamówić ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
przem8 Posted August 11 Share Posted August 11 Oryginał. Jest jeden typ do 1.8t. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
gacekkstb Posted August 17 Author Share Posted August 17 W dniu 11.08.2024 o 14:22, przem8 napisał(a): Oryginał. Jest jeden typ do 1.8t. Po wymianie DV oryginał. Nadal wywala mi błąd Logi statyczne: 001+003 i 002+033 Log #852843 LOG.TUNEZILLA.COM Log #852844 LOG.TUNEZILLA.COM Logi dynamiczne: 003+020 Log #852848 LOG.TUNEZILLA.COM 115+118 Log #852849 LOG.TUNEZILLA.COM 002+033 Log #852868 LOG.TUNEZILLA.COM Link to comment Share on other sites More sharing options...
przem8 Posted August 17 Share Posted August 17 A starą sprawdzałeś czy wymieniłeś w ciemno? N75 dobrze masz podpięte? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
gacekkstb Posted August 17 Author Share Posted August 17 (edited) W dniu 17.08.2024 o 17:27, przem8 napisał(a): A starą sprawdzałeś czy wymieniłeś w ciemno? N75 dobrze masz podpięte? @przem8Stara przepuszczała powietrze , N75 było wcześniej dobrze i nic nie było grzebane.. Chyba , że mógł coś mechanik źle podpiąć przy wymianie Tipa.. Ewentualne gdzieś jeszcze szukać przyczyny ? Edited August 19 by gacekkstb Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now