damiana4b8 Opublikowano 29 Sierpnia Opublikowano 29 Sierpnia Witam. Mam problem z moją audi a4 B8 2.7 190km multitronic jeździłem po mieście i zaczął się problem na progach zwalniających i dziurach obroty falowały i gasł po wbiciu wstecznego, później podczas jazdy gasł i na postoju. Nie dało się odpalić więc zmieniłem akumulator na chwilę odpalił i zgasł. Blad wyskoczył od przepustnicy i od DPF. Wymieniłem przepustnice na nową ciężko było odpalić ale w końcu się udało chodziła ale co jakiś czas zgasła i na ostrzejszych zakrętach gasła. Dpf udało mi się wypalić bład zniknął ale błąd od przepustnicy został podjechałem do mechanika i mówił że nowa przepustnica jest zj**.na.. więc kupiłem znowu nową i nie chciał wcale odpalić. Po dłuższym kręceniu wyskakiwał błąd czujnika położenia wału korbowego więc go wymieniłem i przy okazji czujnik położenia walka rozrządu. Sprawdziłem dla pewności napięcie na kostce napięcie było 4.94v. Błędy wszystkie usunięte i się nie pojawiają auto dalej nie odpala został tylko błąd od poduszki pod silnikiem nie wiem czy to może mieć coś wspólnego. 05394 P157100: Lewe elektrohydrauliczne mocowanie silnika Wartość solen., zwarcie do B Lewy elektrohydrauliczny zawór elektromagnetyczny mocowania silnika -N144-, krótki obwód do B P157100: Lewe elektrohydrauliczne mocowanie silnika Wartość solen., zwarcie do B
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się