witeknr0 Opublikowano 9 Września Opublikowano 9 Września Witam forumowiczów, Próbowałem znaleźć podobne tematy ale bez skutku, starałem użyć różnych pojęć ale brak oczekiwanych odpowiedzi. Mam kilka pytań co do mojej A4. 1. Po rozruchu, po całym dniu stania (najczęściej z rana) autem chwilę trzęsie, widać falujące obroty po czym (po ok 2 minutach) szarpanie/trzęsienie budy ustaje. Oznacza to jakaś nieszczelność w układzie dolotowym? Gdzie szukać przyczyny? Wkleje parę zdjęć z vcds. 2. Na biegu jałowym podczas dodawania gazu w momencie kiedy obroty spadają słychać dziwny metaliczny klekot, też nie zawsze . Zimny, ciepły nie ma znaczenia. Dwumas? Skrzynia to multitronic 7 "biegów". 3. Czy DPF został wyprogramowany wg wytycznych z vcds? Na zdjęciu. 4. Czy 4 wtrysk zaczyna się powoli kończyć? 5. Auto po mocniejszym bucie na postoju potrafi dymić tak jakby się DPF wypalał, węże nie puchną, płynu nie ubywa oraz nie przybywa. Tak samo się dzieje podczas ruszania spod świateł , coś tam dymi na postoju ale jak ruszam to chmura dymu. Ciężko określić kolor, coś jakby biały z niebieskim. Dodam że turbina zaczyna gwizdać powoli.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się