Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Falujące obroty, szarpanie i metaliczny klekot w A4 B7 2.0TDI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam forumowiczów,

Próbowałem znaleźć podobne tematy ale bez skutku, starałem użyć różnych pojęć ale brak oczekiwanych odpowiedzi.

 

Mam kilka pytań co do mojej A4.

 

1. Po rozruchu, po całym dniu stania (najczęściej z rana) autem chwilę trzęsie, widać falujące obroty po czym (po ok 2 minutach) szarpanie/trzęsienie budy ustaje. Oznacza to jakaś nieszczelność w układzie dolotowym? Gdzie szukać przyczyny? Wkleje parę zdjęć z vcds.

 

2. Na biegu jałowym podczas dodawania gazu w momencie kiedy obroty spadają słychać dziwny metaliczny klekot, też nie zawsze . Zimny, ciepły nie ma znaczenia. Dwumas? Skrzynia to multitronic 7 "biegów".

 

3. Czy DPF został wyprogramowany wg wytycznych z vcds? Na zdjęciu.

 

4. Czy 4 wtrysk zaczyna się powoli kończyć? 

 

5. Auto po mocniejszym bucie na postoju potrafi dymić tak jakby się DPF wypalał, węże nie puchną, płynu nie ubywa oraz nie przybywa. Tak samo się dzieje podczas ruszania spod świateł , coś tam dymi na postoju ale jak ruszam to chmura dymu. 

Ciężko określić kolor, coś jakby biały z niebieskim. Dodam że turbina zaczyna gwizdać powoli. 

IMG_0331.jpeg

IMG_0253.jpeg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...