lukpie Opublikowano 14 Września Opublikowano 14 Września 21310529 Zawieszenie sportowe AP AUDI A4 Avant (8K5, B8) AWD 4x4 30/30 ZAWIESZENIA-AP.PL Gwint AP - A4 B8 Avant Quattro - MAPET-TUNING MAPET-TUNING.COM Roznica w cenie bardzo duza i chcialbym zeby mi ktos dokladnie wyjasnil czym one sie roznia? ktory jest lepszy i dlaczego i czy warto wydac wiecej?
Rob@k Opublikowano 14 Września Opublikowano 14 Września (edytowane) Bo jedno to amortyzatory ze sprężynami obniżającymi, a drugi to zawieszenie gwintowane. Przy drugim masz możliwość regulacji prześwitu auta. Edytowane 14 Września przez Rob@k
lukpie Opublikowano 14 Września Autor Opublikowano 14 Września 1 godzinę temu, Rob@k napisał(a): Bo jedno to amortyzatory ze sprężynami obniżającymi, a drugi to zawieszenie gwintowane. Przy drugim masz możliwość regulacji prześwitu auta. tzn bardziej mialem na mysli wyglad i komfort jazdy:) bo zakladajac ze te sprezyny sa juz w miare jakos sensownie dobrane do jakiegos fajnego obnizenia i gdyby ten gwint ustawic tak samo to czy jest jakas roznica i jaka?
Petroholic Opublikowano 14 Września Opublikowano 14 Września Roznica jest bardzo prosta. W pierwszym masz szacowane obnizenie o 30mm, a ile wyjdzie to zalezy od obciazenia auta... W drugim ustawisz sobie dokladnie 30mm w twoim aucie przy dowolnym obciazeniu Porownujac komfort - gwint jest twardszy. Wynika to z budowy sprezyny.
lukpie Opublikowano 15 Września Autor Opublikowano 15 Września mialem gwint w kazdym aucie i jak ustawilem raz tak nie zmienialem tego ustawienia nigdy. Pytanie tylko czy takie obnizenie za pomoca tych sprezyn bedzie dla mnie zadawalajace.
Rob@k Opublikowano 15 Września Opublikowano 15 Września I tu jest problem ze sprężynami. Nigdy nie wiadomo jak to siądzie.
Petroholic Opublikowano 15 Września Opublikowano 15 Września Dlatego gwint jest lepszy bo indywidualnie go ustawisz. Mowiac prosto - na seryjnym aucie to pierwsze powinno siasc 30mm caloscia. Ale na przyklad jak masz w bagazniku tube, wzmacniacz i 50kilo bagazu to juz d*pa siedzi nizej
dekiel 13 Opublikowano 17 Września Opublikowano 17 Września Miałem AP w e46 330d , dobrze go wspominam . Auto leżało a mimo to dobrze wybierał nierówności i trzymał. oczywiscie dużo tez zależy od tego na jakich felgach bedziesz jeżdził 18 czy 19 a tym samym na jak wysokim profilu opon.
lukpie Opublikowano 17 Września Autor Opublikowano 17 Września (edytowane) 18x45 tez tak mysle ze bedzie git jesli chodzi o AP Edytowane 17 Września przez lukpie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się