Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Czujnik temperatury cieczy chłodzącej w A4 B6 3.0


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Otóż szukam porady na temat tego iż po przejechaniu jakieś 1.5 kilometra temperatura wody osiąga u mnie 90 stopni czy to normalne czy pada czujniczek i wymaga wymiany proszę o opinie.

Opublikowano

Należy podpiąć VCDS i sprawdzić wskazania czujnika na zimnym silniku, oraz jak rośnie jego temperatura wraz z czasem pracy silnika.

Opublikowano
15 minut temu, Langista napisał(a):

Należy podpiąć VCDS i sprawdzić wskazania czujnika na zimnym silniku, oraz jak rośnie jego temperatura wraz z czasem pracy silnika.

 

Rośnie dość szybko widać to jak jadę bardzo wyraźnie że idzie dość szybko do góry ale samochod się nie grzeje często tankuje na stacji i dzisiaj z ciekawości otworzyłem maskę płynu nie ubywa Mi ale napewno on 90 stopni chyba nie ma więc osobiście myślę ale takiej wiedzy Mi brak że czas czujniczka nadchodzi już po prostu auto rok 2002 silnik 3.0 asn benzyna gaz najechane 328.000 więc po prostu chyba przyszła jego pora.

Opublikowano (edytowane)

Nie patrz na licznik a patrz na wskazanie  VCDS, konkretnie to grupa 131 i 134. Jak temperatury wszędzie będą się pokrywać to czujnik jest ok. Może być pompa cieczy do wymiany bo za wolno pompuje płyn i ten szybko rośnie na temperaturze, albo sam pasek rozrządu jest wyciągnięty, i nie napędza pompy wody jak należy.

 

U mnie nowy Ori napinacz paska rozrządu padł po roku, przez co pasek się wyciągnął i zamiast napędzać pompę cieczy chłodzącej, to tylko o nią szurał, przez co też mi szybko temperatura płynu rosła.

Edytowane przez Langista
Opublikowano

Hmmmm no nie wiem co będę szukał a to można pompę wymienić sama bez rozpinania rozrządu czy to jest niemożliwe bo tutaj do wymiany rozrządu jeszcze trochę jakieś 30.000

Opublikowano

Nie da się, trzeba wałki zablokować, zablokować wał i rozpiąć rozrząd. Ile km na rozrządzie masz?

Opublikowano

Wymieniany był na 280.000 najechane jest 328.000 no to jest 48.000 tysięcy no myślę że jeszcze nie czas na ten rozrząd więc może zacznę od czujnika później zobaczę co i jak bo to takie dziwne w A4 z tym samym silnikiem miałem podobny problem aż w końcu czujniczek poległ i ogólnie słyszałem że to problem jest z tymi czujniczkami ale nie wiem czy to prawda 

Opublikowano

Nie prawda, ja mam nadal Ori a 380 nalotu. Dla pewności niech ktoś zdejmie Ci obie osłony rozrządu, jest dojście bez zdejmowania pasa przedniego. Sprawdzą napięcie paska rozrządu i zobaczą czy to nie jego wina.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...