Forrest1 Opublikowano 29 Września Opublikowano 29 Września Witam, Audi Q5 2.0 TDI 190 KM 2019rok Filtr wyczyszczony, kalibracje wykonane a wypalanie załącza się co 150 km kopci na początku na szaro a później na biało i czuć spalony olej. Ok, to że olej czuć to rozumiem bo w wydechu jeszcze mogą być resztki oleju ponieważ wymieniałem silnik kompletny (poprzedni silnik został uszkodzony a turbo zaciągnęła olej). Ale skąd to wypalanie częste, a jak ostatnio załączyło się wypalanie to jeździłem godzinami i procedura się nie zakańcza. Żadnych błędów nie mam, Ciśnienie różnicy w filtrze, wartość adaptacji - 6hpa na wolnych obrotach, przy obrotach 2,5 tyś okolice 20hpa Obliczona zawartość sadzy po ostatnim wypalaniu 10,03 L zmierzona -8,65 G
Muskel1 Opublikowano 29 Września Opublikowano 29 Września Co znaczy kalibracje zrobione? Co dokładnie?
Silver3833 Opublikowano 29 Września Opublikowano 29 Września (edytowane) Różnicę najważniejsze DPF czyściłeś. A ustawiłeś że był wymieniony w komputerzę ??? Adaptację są po to żeby je przeprowadzać lecz w tym przypadku trzeba zaznaczyć filtr nowy wymieniony. Bo po czyszczeniu chyba trzeba tą czynność zrobić Edytowane 29 Września przez Silver3833
Forrest1 Opublikowano 13 Października Autor Opublikowano 13 Października W dniu 29.09.2024 o 17:56, Muskel1 napisał(a): Co znaczy kalibracje zrobione? Co dokładnie? Cześć, Wymianę filtra DPF, czujników różnicy ciśnień, sond, ciśnienia w cylindrach, kodowanie wtryskiwaczy, zaworów EGR, klapy wydechowej. znów w ubiegły weekend załączyło się wypalanie dpf (po 130km) i nie dało się tego przerwać. Auto kopciło na szaro i biało przy dodawaniu gazu (nie zawsze).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się