Jump to content

Recommended Posts

Posted

Cześć! Mam 2 pytania na temat sprzęgła w b5 z quattro.

Pierwsze - czy to prawda, iż sprzęgło w tej wersji jest hydrauliczne

I drugie - czy naprawa bądź wymiana takiego sprzęgła wiąże się z koniecznością wyjmowania skrzyni biegów.

Problem z autem jest taki, że pedał sprzęgła wpadł w podłogę. Nie wiem czy to jest problem z samych wysprzęglikiem czy coś grubszego, ale chciałem się najpierw rozeznać z realiami naprawy, bo nie wiem czy wogóle mi się ona opłaca.

Posted

Nie wiem co rozumiesz przez hydrauliczne. Wysprzeglik jest sterowany płynem hamulcowym to w pewnym sensie hydraulicznie rozłącza sprzęgło z dociskiem. Pedał w podłodze to padnięty wysprzeglik lub totalnie rozwalony docisk, można zacząć od demontażu wysprzeglika, do tego skrzyni nie trzeba zdejmować.

Posted

A czy sprzęgło bądź sama wymiana wysprzęglika w quattro różni się czymś od zwykłej wersji z przednim napędem?

Posted

W quattro dodatkowo trzeba odkręcić wał napędowy.

Posted

A to napewno w b5?

Posted

Do wymiany sprzęgła w każdej wersji z napędem 4x4 trzeba zdemontować wał napędowy, inaczej skrzyni nie zdejmiesz.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...