Audi enjoyer Posted October 21 Posted October 21 Cześć! Mam 2 pytania na temat sprzęgła w b5 z quattro. Pierwsze - czy to prawda, iż sprzęgło w tej wersji jest hydrauliczne I drugie - czy naprawa bądź wymiana takiego sprzęgła wiąże się z koniecznością wyjmowania skrzyni biegów. Problem z autem jest taki, że pedał sprzęgła wpadł w podłogę. Nie wiem czy to jest problem z samych wysprzęglikiem czy coś grubszego, ale chciałem się najpierw rozeznać z realiami naprawy, bo nie wiem czy wogóle mi się ona opłaca.
Langista Posted October 21 Posted October 21 Nie wiem co rozumiesz przez hydrauliczne. Wysprzeglik jest sterowany płynem hamulcowym to w pewnym sensie hydraulicznie rozłącza sprzęgło z dociskiem. Pedał w podłodze to padnięty wysprzeglik lub totalnie rozwalony docisk, można zacząć od demontażu wysprzeglika, do tego skrzyni nie trzeba zdejmować.
Audi enjoyer Posted October 21 Author Posted October 21 A czy sprzęgło bądź sama wymiana wysprzęglika w quattro różni się czymś od zwykłej wersji z przednim napędem?
Langista Posted October 21 Posted October 21 Do wymiany sprzęgła w każdej wersji z napędem 4x4 trzeba zdemontować wał napędowy, inaczej skrzyni nie zdejmiesz.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now