Krzysztof_Winiarczyk Opublikowano 26 Października Opublikowano 26 Października Witam, dzisiaj podczas powolnej jazdy po parkingu po równej kostce wyskoczył błąd stablizacji toru jazdy oraz awaria układu odpowiedzialnego za ciśnienie w oponach. Samochód nie wszedł w tryb awaryjny. Po powrocie do domu co najdziwniejsze dla mnie przez vcds te błędy nie zostały znalezione, natomiast były dziwne, jak dla mnie nie koniecznie powiązane ze soba błedy z początku miesiąca. Z tego co pamiętam nic wtedy się dziwnego z samochodem nie działo, żaden check się nie zaświecił. Czy może to są te błędny z dziś, natomiast data jest źle ustawiona ? Czy ktoś podpowie czy powinienem zainteresować się tematem głębiej i szukać potencjalnej awarii ? Może ktoś spotkał się z czymś podobnym i nie jest to czysto mechanicznie awaria tylko jakiś bobol z układu elektronicznego ? Silnik: 2.0 tfsi Skrzynia 8hp55a Adres 01: Silnik () Plik etykiet:. 06H-907-115-CDN.clb Oznaczenie elementu SW: 8K5 907 115 Q HW: 8K2 907 115 L Komponent: 2.0l R4/4V TF H09 0003 6 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 4698 - Ograniczenie działania z powodu odebranej nieprawidłowej wartości U1113 00 [044] - - Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 6 Częstość błędu: 1 Przebieg: 224900 km Data: 2024.10.08 Czas: 04:13:19 Prędkość obrotowa silnika: 1126.50 /min Unormowana wartość obciążenia: 16.5 % Prędkość pojazdu: 13 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 96 °C Temperatura powietrza zasysanego: 33 °C Ciśnienie atmosferyczne: 990 mbar Napięcie zacisku 30: 14.465 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Status silnika: COENG_RUNNING Status silnika-Test_Program_Co Eng st COMPU VERB UBYTE: 3 4699 - Ograniczenie działania z powodu odebranej nieprawidłowej wartości U1113 00 [036] - - Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Adres 03: ABS/hamulce (J104) Plik etykiet:. 8K0-907-379-V2.clb Oznaczenie elementu SW: 8K0 907 379 CP HW: 8K0 907 379 CP Komponent: ESP8 quattro H09 0020 Weryfikacja: -------- Numer seryjny: -------------- Kodowanie: 2D1D1801 Kod serwisu: WSC 02391 785 00200 VCID: 09192823A0394BDB9C-805C Znaleziono 1 błąd: 01314 - Sterownik silnika 013 - Odczytać pamięć usterek - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00101101 Priorytet błędu: 6 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 189 Przebieg: 224900 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2024.10.08 Czas: 04:13:19 Ramka zamrożona: Wartość Hex: 0x0D00 Wartość Hex: 0x4006 Wartość Hex: 0x120B Wartość Hex: 0x46B5 Wartość Hex: 0x0000 Znaleziono 1 błąd: 00910 - Lampka sygnalizacyjna świateł awaryjnych (K6) 012 - usterka elektryczna w obwodzie - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00101100 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 176 Przebieg: 224470 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2024.09.30 Czas: 04:32:18 Adres 53: Hamulec postojowy (----) Plik etykiet: Brak Oznaczenie elementu SW: 8K0 907 801 N HW: 8K0 907 801 J Komponent: EPB-4 H02 0005 Weryfikacja: -------- Numer seryjny: 20000000672224 Zbiór danych ASAM: EV_ParkiBrake 001028 ROD: EV_ParkiBrake_AU48.rod VCID: 3A7B87EFBD5F9043C5-806E Znaleziono 1 błąd: 464384 - Ograniczenie działania z powodu odebranej nieprawidłowej wartości U1113 00 [008] - - [Nowa funkcja - rozszerzone informacje o kodach błędów (protokół UDS) - jest dostępna wyłącznie przy użyciu najnowszych interfejsów, oferowanych na VCDS.pl.] Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 6 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 189 Przebieg: 224900 km Data: 2024.10.08 Czas: 04:13:19 Napięcie zacisku 30: 14.6 V Internal Fault ID: 188 Prędkość pojazdu: 12 km/h Network management state: Normalne Lampka funkcji w przycisku hamulca postojowego: OFF Czerwona lampka funkcji: OFF Czerwona lampka ostrzegawcza: OFF Zielona lampka funkcji: OFF Żółta lampka ostrzegawcza: OFF Status zacisku 15: ON RWU: nieaktywne DSD: nieaktywne HTR: nieaktywne ECD: nieaktywne ACC requested apply: nieaktywne Auto Adjust: nieaktywne General Inspection Function: nieaktywne Internal Parking Brake state: Dynamicznie Status przycisku hamulca postojowego: Nienaciśnięty Status ParkingBrake left: Otwarte Status ParkingBrake right: Otwarte Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 6 Częstość błędu: 1 Przebieg: 224908 km Data: 2024.10.08 Czas: 04:23:53 Prędkość obrotowa silnika: 3488.00 /min Unormowana wartość obciążenia: 69.0 % Prędkość pojazdu: 88 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 95 °C Temperatura powietrza zasysanego: 25 °C Ciśnienie atmosferyczne: 990 mbar Napięcie zacisku 30: 14.347 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Status silnika: COENG_RUNNING Status silnika-Test_Program_Co Eng st COMPU VERB UBYTE: 3 2999 - Spadek ciśnienia pomiędzy Turbo a przepustnicą (sprawdź bloki pomiarowe!) P1297 00 [096] - - Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Przebieg: 224900 km Data: 2024.10.08 Czas: 04:13:18 Prędkość obrotowa silnika: 1122.00 /min Unormowana wartość obciążenia: 18.4 % Prędkość pojazdu: 13 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 96 °C Temperatura powietrza zasysanego: 33 °C Ciśnienie atmosferyczne: 990 mbar Napięcie zacisku 30: 14.442 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Status silnika: COENG_RUNNING Status silnika-Test_Program_Co Eng st COMPU VERB UBYTE: 3 4105 - Zespół 1; system pomiaru paliwa P2187 00 [101] - system za ubogi na biegu jałowym Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Przebieg: 224910 km Data: 2024.10.08 Czas: 04:26:18 Prędkość obrotowa silnika: 835.00 /min Unormowana wartość obciążenia: 23.5 % Prędkość pojazdu: 0 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 95 °C Temperatura powietrza zasysanego: 36 °C Ciśnienie atmosferyczne: 1000 mbar Napięcie zacisku 30: 14.512 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 80 Status silnika: COENG_RUNNING Status silnika-Test_Program_Co Eng st COMPU VERB UBYTE: 3 Adres 02: Skrzynia biegów (J217) Plik etykiet:* Brak Oznaczenie elementu SW: 8K0 927 158 AD HW: 0BK 927 156 AL Komponent: 0BK 20TFSIUSA H19 1005 Znaleziono 1 błąd: 2505 - Sygnał zwrotny A momentu obrotowego silnika P2637 00 [044] - - Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Przebieg: 224900 km Data: 2024.10.08 Czas: 04:13:21 Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Napięcie zacisku 30: 14.345 V Wyjściowa prędkość obrotowa skrzyni biegów: 352.00 /min Tryb pracy (P/N/D itd..): d Status przekładnika sprzęgła-Shift Type / Mode: 0 Status przekładnika sprzęgła-Torque Converter Lockup Clutch: Open Status przekładnika sprzęgła-Traction/Coasting Flag: Coasting Obliczona prędkość jazdy z systemu ABS: 14.90 km/h Obliczona prędkość jazdy z systemu ABS: Ważne Adres 03: ABS/hamulce (J104) Plik etykiet:. 8K0-907-379-V2.clb Oznaczenie elementu SW: 8K0 907 379 CP HW: 8K0 907 379 CP Komponent: ESP8 quattro H09 0020 Weryfikacja: -------- Numer seryjny: -------------- Znaleziono 1 błąd: 01314 - Sterownik silnika 013 - Odczytać pamięć usterek - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00101101 Priorytet błędu: 6 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 189 Przebieg: 224900 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2024.10.08 Czas: 04:13:19 Ramka zamrożona: Wartość Hex: 0x0D00 Wartość Hex: 0x4006 Wartość Hex: 0x120B Wartość Hex: 0x46B5 Wartość Hex: 0x0000
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się