Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zakup Seata ibiza 1.0 TSI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Panowie 

Córka chciała sobie zakupić takie autko  .Z racji ze nie miałem do czynienia z benzyniakiem  postanowiłem spytać tu Was co myślicie o tym  aucie .o tym silniku i o cenie za takie auto  . Warto sobie zawracać głowę tym  autkiem ? Za info z góry Bardzo dziękuję 

(A może jest ktoś na forum że  sprawdzi po vinie w serwisie historię tego auta  jakby co to kontakt na PW)

 

https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/seat-ibiza-iv-lift-serwisowana-aso-jeden-wlasciciel-ID6GL3v1.html

 

 

 

 

 

Opublikowano

Silnik 1.0 eco TSI z generacji VW EA211 o kodzie CHZC. Jest to 3 cylindrowy doładowany silnik na pasku rozrządu, to na plus. Na minus, to jest to, że nie jest to MPI tylko bezpośredni wtrysk paliwa (nagar, zużywanie oleju itp).

Poza tym, 3 cylindry i pojemność 1.0 wymagają obrotów aby jakoś jechać. 

Szczerze mówiąc wolałbym 4 cylindry i większą pojemność. 

 

Opublikowano (edytowane)
18 minut temu, Muskel1 napisał(a):

Silnik 1.0 eco TSI z generacji VW EA211 o kodzie CHZC. Jest to 3 cylindrowy doładowany silnik na pasku rozrządu, to na plus. Na minus, to jest to, że nie jest to MPI tylko bezpośredni wtrysk paliwa (nagar, zużywanie oleju itp).

Poza tym, 3 cylindry i pojemność 1.0 wymagają obrotów aby jakoś jechać. 

Szczerze mówiąc wolałbym 4 cylindry i większą pojemność. 

 

No oooo prawda tylko za bardzo nie ma w czym wybrać jeśli chodzi o 4 cylindry 

 rozważam jeszcze toyotę yaris 1399  99KM  tylko obawiam się blachy słabej jakości co się słyszy o toyocie 

 Jeśli chodzi o moc to nie potrzeba jej jakiegoś potwora 😁 te  100-100kucy by wystarczyło 

Tylko się trochę obawiam tego silnika w seacie . A on ma filtr cząstek?(PDF)   czy nie .nie wiesz ? Są podstawy do obaw?

Edytowane przez OLIVER
Opublikowano

Niektóre z tych silników miały problemy z lejącymi wtryskiwaczami. Była na to akcja przywoławcza o kodzie 24FP. Masz widoczny VIN na zdjęciu książki serwisowej, to zadzwoń sobie do ASO, podaj im VIN i zapytaj, czy auto było lub jest objęte tą akcją. 

Co do OPF (GPF) to musisz rozkodować VIN to zobaczysz czy jest tam obecny. W tych silnikach stosowali go, z tego co pamiętam, dopiero od 2017 roku. Raczej go nie masz bo masz w tym aucie normę spalin EURO 6, a OPF obowiązywały  dopiero od normy EURO 6d-TEMP

Filtry OPF w benzynach ze względu na wysoką temperaturę spalin  troche inaczej działają niż w Dieslach i nie wymagają aktywnych regeneracji.

Cząstki stałe w benzyniakach są dużo mniejsze i jest ich mniej, dlatego interwały regeneracji są o wiele wiele dłuższe i najczęściej są to regeneracje pasywne.

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...