Jump to content
IGNORED

Zakup Seata ibiza 1.0 TSI


Recommended Posts

Posted

Witam Panowie 

Córka chciała sobie zakupić takie autko  .Z racji ze nie miałem do czynienia z benzyniakiem  postanowiłem spytać tu Was co myślicie o tym  aucie .o tym silniku i o cenie za takie auto  . Warto sobie zawracać głowę tym  autkiem ? Za info z góry Bardzo dziękuję 

(A może jest ktoś na forum że  sprawdzi po vinie w serwisie historię tego auta  jakby co to kontakt na PW)

 

https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/seat-ibiza-iv-lift-serwisowana-aso-jeden-wlasciciel-ID6GL3v1.html

 

 

 

 

 

Posted

Silnik 1.0 eco TSI z generacji VW EA211 o kodzie CHZC. Jest to 3 cylindrowy doładowany silnik na pasku rozrządu, to na plus. Na minus, to jest to, że nie jest to MPI tylko bezpośredni wtrysk paliwa (nagar, zużywanie oleju itp).

Poza tym, 3 cylindry i pojemność 1.0 wymagają obrotów aby jakoś jechać. 

Szczerze mówiąc wolałbym 4 cylindry i większą pojemność. 

 

Posted (edited)
18 minut temu, Muskel1 napisał(a):

Silnik 1.0 eco TSI z generacji VW EA211 o kodzie CHZC. Jest to 3 cylindrowy doładowany silnik na pasku rozrządu, to na plus. Na minus, to jest to, że nie jest to MPI tylko bezpośredni wtrysk paliwa (nagar, zużywanie oleju itp).

Poza tym, 3 cylindry i pojemność 1.0 wymagają obrotów aby jakoś jechać. 

Szczerze mówiąc wolałbym 4 cylindry i większą pojemność. 

 

No oooo prawda tylko za bardzo nie ma w czym wybrać jeśli chodzi o 4 cylindry 

 rozważam jeszcze toyotę yaris 1399  99KM  tylko obawiam się blachy słabej jakości co się słyszy o toyocie 

 Jeśli chodzi o moc to nie potrzeba jej jakiegoś potwora 😁 te  100-100kucy by wystarczyło 

Tylko się trochę obawiam tego silnika w seacie . A on ma filtr cząstek?(PDF)   czy nie .nie wiesz ? Są podstawy do obaw?

Edited by OLIVER
Posted

Niektóre z tych silników miały problemy z lejącymi wtryskiwaczami. Była na to akcja przywoławcza o kodzie 24FP. Masz widoczny VIN na zdjęciu książki serwisowej, to zadzwoń sobie do ASO, podaj im VIN i zapytaj, czy auto było lub jest objęte tą akcją. 

Co do OPF (GPF) to musisz rozkodować VIN to zobaczysz czy jest tam obecny. W tych silnikach stosowali go, z tego co pamiętam, dopiero od 2017 roku. Raczej go nie masz bo masz w tym aucie normę spalin EURO 6, a OPF obowiązywały  dopiero od normy EURO 6d-TEMP

Filtry OPF w benzynach ze względu na wysoką temperaturę spalin  troche inaczej działają niż w Dieslach i nie wymagają aktywnych regeneracji.

Cząstki stałe w benzyniakach są dużo mniejsze i jest ich mniej, dlatego interwały regeneracji są o wiele wiele dłuższe i najczęściej są to regeneracje pasywne.

 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...