OLIVER Posted November 1 Posted November 1 Witam Panowie Córka chciała sobie zakupić takie autko .Z racji ze nie miałem do czynienia z benzyniakiem postanowiłem spytać tu Was co myślicie o tym aucie .o tym silniku i o cenie za takie auto . Warto sobie zawracać głowę tym autkiem ? Za info z góry Bardzo dziękuję (A może jest ktoś na forum że sprawdzi po vinie w serwisie historię tego auta jakby co to kontakt na PW) https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/seat-ibiza-iv-lift-serwisowana-aso-jeden-wlasciciel-ID6GL3v1.html
Muskel1 Posted November 1 Posted November 1 Silnik 1.0 eco TSI z generacji VW EA211 o kodzie CHZC. Jest to 3 cylindrowy doładowany silnik na pasku rozrządu, to na plus. Na minus, to jest to, że nie jest to MPI tylko bezpośredni wtrysk paliwa (nagar, zużywanie oleju itp). Poza tym, 3 cylindry i pojemność 1.0 wymagają obrotów aby jakoś jechać. Szczerze mówiąc wolałbym 4 cylindry i większą pojemność.
OLIVER Posted November 1 Author Posted November 1 (edited) 18 minut temu, Muskel1 napisał(a): Silnik 1.0 eco TSI z generacji VW EA211 o kodzie CHZC. Jest to 3 cylindrowy doładowany silnik na pasku rozrządu, to na plus. Na minus, to jest to, że nie jest to MPI tylko bezpośredni wtrysk paliwa (nagar, zużywanie oleju itp). Poza tym, 3 cylindry i pojemność 1.0 wymagają obrotów aby jakoś jechać. Szczerze mówiąc wolałbym 4 cylindry i większą pojemność. No oooo prawda tylko za bardzo nie ma w czym wybrać jeśli chodzi o 4 cylindry rozważam jeszcze toyotę yaris 1399 99KM tylko obawiam się blachy słabej jakości co się słyszy o toyocie Jeśli chodzi o moc to nie potrzeba jej jakiegoś potwora 😁 te 100-100kucy by wystarczyło Tylko się trochę obawiam tego silnika w seacie . A on ma filtr cząstek?(PDF) czy nie .nie wiesz ? Są podstawy do obaw? Edited November 1 by OLIVER
Muskel1 Posted November 1 Posted November 1 Niektóre z tych silników miały problemy z lejącymi wtryskiwaczami. Była na to akcja przywoławcza o kodzie 24FP. Masz widoczny VIN na zdjęciu książki serwisowej, to zadzwoń sobie do ASO, podaj im VIN i zapytaj, czy auto było lub jest objęte tą akcją. Co do OPF (GPF) to musisz rozkodować VIN to zobaczysz czy jest tam obecny. W tych silnikach stosowali go, z tego co pamiętam, dopiero od 2017 roku. Raczej go nie masz bo masz w tym aucie normę spalin EURO 6, a OPF obowiązywały dopiero od normy EURO 6d-TEMP Filtry OPF w benzynach ze względu na wysoką temperaturę spalin troche inaczej działają niż w Dieslach i nie wymagają aktywnych regeneracji. Cząstki stałe w benzyniakach są dużo mniejsze i jest ich mniej, dlatego interwały regeneracji są o wiele wiele dłuższe i najczęściej są to regeneracje pasywne.
OLIVER Posted November 1 Author Posted November 1 10 minut temu, Muskel1 napisał(a): https://a4-klub.pl/profile/10154-muskel1/ Wielkie dzięki Panie kolego Pozdrawiam
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now