OLIVER Opublikowano 1 Listopada Opublikowano 1 Listopada Witam Panowie Córka chciała sobie zakupić takie autko .Z racji ze nie miałem do czynienia z benzyniakiem postanowiłem spytać tu Was co myślicie o tym aucie .o tym silniku i o cenie za takie auto . Warto sobie zawracać głowę tym autkiem ? Za info z góry Bardzo dziękuję (A może jest ktoś na forum że sprawdzi po vinie w serwisie historię tego auta jakby co to kontakt na PW) https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/seat-ibiza-iv-lift-serwisowana-aso-jeden-wlasciciel-ID6GL3v1.html
Muskel1 Opublikowano 1 Listopada Opublikowano 1 Listopada Silnik 1.0 eco TSI z generacji VW EA211 o kodzie CHZC. Jest to 3 cylindrowy doładowany silnik na pasku rozrządu, to na plus. Na minus, to jest to, że nie jest to MPI tylko bezpośredni wtrysk paliwa (nagar, zużywanie oleju itp). Poza tym, 3 cylindry i pojemność 1.0 wymagają obrotów aby jakoś jechać. Szczerze mówiąc wolałbym 4 cylindry i większą pojemność.
OLIVER Opublikowano 1 Listopada Autor Opublikowano 1 Listopada (edytowane) 18 minut temu, Muskel1 napisał(a): Silnik 1.0 eco TSI z generacji VW EA211 o kodzie CHZC. Jest to 3 cylindrowy doładowany silnik na pasku rozrządu, to na plus. Na minus, to jest to, że nie jest to MPI tylko bezpośredni wtrysk paliwa (nagar, zużywanie oleju itp). Poza tym, 3 cylindry i pojemność 1.0 wymagają obrotów aby jakoś jechać. Szczerze mówiąc wolałbym 4 cylindry i większą pojemność. No oooo prawda tylko za bardzo nie ma w czym wybrać jeśli chodzi o 4 cylindry rozważam jeszcze toyotę yaris 1399 99KM tylko obawiam się blachy słabej jakości co się słyszy o toyocie Jeśli chodzi o moc to nie potrzeba jej jakiegoś potwora 😁 te 100-100kucy by wystarczyło Tylko się trochę obawiam tego silnika w seacie . A on ma filtr cząstek?(PDF) czy nie .nie wiesz ? Są podstawy do obaw? Edytowane 1 Listopada przez OLIVER
Muskel1 Opublikowano 1 Listopada Opublikowano 1 Listopada Niektóre z tych silników miały problemy z lejącymi wtryskiwaczami. Była na to akcja przywoławcza o kodzie 24FP. Masz widoczny VIN na zdjęciu książki serwisowej, to zadzwoń sobie do ASO, podaj im VIN i zapytaj, czy auto było lub jest objęte tą akcją. Co do OPF (GPF) to musisz rozkodować VIN to zobaczysz czy jest tam obecny. W tych silnikach stosowali go, z tego co pamiętam, dopiero od 2017 roku. Raczej go nie masz bo masz w tym aucie normę spalin EURO 6, a OPF obowiązywały dopiero od normy EURO 6d-TEMP Filtry OPF w benzynach ze względu na wysoką temperaturę spalin troche inaczej działają niż w Dieslach i nie wymagają aktywnych regeneracji. Cząstki stałe w benzyniakach są dużo mniejsze i jest ich mniej, dlatego interwały regeneracji są o wiele wiele dłuższe i najczęściej są to regeneracje pasywne.
OLIVER Opublikowano 1 Listopada Autor Opublikowano 1 Listopada 10 minut temu, Muskel1 napisał(a): https://a4-klub.pl/profile/10154-muskel1/ Wielkie dzięki Panie kolego Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się