Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Falowanie obrotów na jałowym biegu w Audi A4 B6 1.8T BFB


Andrzejgruz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, w moim audi jest problem bo falują obroty od razu lecę co zostało sprawdzone
silnik 1.8T BFB 

nowa przepływka,

przepustnica sprawna i wyczyszczona,

adaptacja zrobiona przepustnicy,

odma + zaworek nowy ORI,

korek od oleju nie zassysa, a podskakuje

błędów brak,

 

grzybek od odmy podejrzany, ponieważ próbowałem zatkać jeden otwór a w drugi dmuchać i nie słychać żeby membrana się ruszała czy coś, a powietrze uchodzi, w skrócie oleju nie puszcza a powietrze prawdopodobnie ucieka, ale nw czy dobrze sprawdzałem. ( grzybek od odmy zamówię tak czy siak, bo data na starym z 2005 roku :D )
 

wtryski powiększone na większe, i między innymi dawałem podkładki pod dwie śrubki od listwy, bo bylo z 1 cm luzu, przez większe wtryski i z tego co zauważyłem przy jednym wtrysku od pasa przedniego syczy, sprawdzałem wodą z płynem i gdy poleje to auto szarpie, nw czy kupić większe uszczelki do wtrysków, czy musze coś wymienić w kolektorze ssącym, żeby to było szczelne? (podpowiedzcie jak macie u siebie zrobione z większymi wtryskami)

wtryski 440cc z boscha, mapa zrobiona na 215 hp 

tak jak wyżej pisałem, auto faluje na obrotach na jałowym biegu, na ciepłym czy na zimnym bez różnicy,  auto normalnie się zbiera, a gdy np. stoję na światłach lubi potrzepać budą 

 

 

462541655_1626402121422819_4723144577143089314_n.jpg

462572871_1126037015613774_1614219228084306233_n.jpg

462642608_1453509452009202_1697573040730317666_n.jpg

Edytowane przez Andrzejgruz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, Andrzejgruz napisał(a):

nw czy kupić większe uszczelki do wtrysków, czy musze coś wymienić w kolektorze ssącym, żeby to było szczelne?

Wymień gniazda wtryskiwaczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, Rob@k napisał(a):

Wymień gniazda wtryskiwaczy.

Jakiś numer specjalny jest do każdego wtryskiwacza? Czy kupić nowe do mojego modelu BFB i zamontować?

Edytowane przez Andrzejgruz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupujesz do 1.8t tylko Ori. 06B133555H

Edytowane przez Rob@k
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Rob@k napisał(a):

Kupujesz do 1.8t tylko Ori. 06B133555H

Lepiej do tego zabiegu ściągnąć kolektor czy wymieniać na aucie? 🙃

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze wymienie grzybek, będę obserwować, ewentualnie jak będzie dalej falować to odepnę przeplywke i zobacze co się będzie działo. A gniazda wymienie przy okazji, szkoda że nie ma zamiennika do gniazda bo ORI jedno 30 zł 1 szt 😕

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grzybek wymieniony,  gniazda wymienione w tej kwestii okej, falowania obrotów też ustało. Ale jest inny problem , błędu niżej na zdj. Po skasowaniu, po x Km wracają i teraz nw czy dziura, dv czy n75 daje znaki końca. Mogę zrobić logi, proszę o podanie bloków to ogarne

 

20241109_132141.thumb.jpg.e178f447001a76dffc761f8fdc5500d4.jpg

 

 

Edytowane przez Andrzejgruz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...